Курс валютв Альянс Банке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49.2 | 49.8 |
| USD | 41.9 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Альянс Банка: Одесса, ул. Базарная, 5/1
Адрес:
Одесса, ул. Базарная, 5/1
Телефон:
+38 (048) 710-10-77
Время работы:
Пн-Чт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), Пт: 09:00-16:45 (касса: 09:00-16:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
AZK7
5 декабря 2025, 16:37
Моя история началась с того, что от этого банка пришли СМС с предложением открыть карту с льготным периодом 92 дня. Ок… И открыл карту. В ноябре начал ей пользоваться. 2 декабря вдруг приходит уведомление, что до 2 января 2026 года надо или закрыть сумму задолженности или внести минимальный платеж в сумме 5%. Так какой реально льготный период у этого банка? Получается два месяца вместо заявленных трех… Да… все траты были через POS терминалы. Сотрудник банка (одесское отделение на ул. Базарной) показал мне на своем терминале что проценты не начисляются… Вопрос: А чего им начисляться если еще действует льготный период… Посмотрим, после 2 января будет начисление процентов или нет, и тогда будет точно понятно два или три месяца льготный период по карте при безналичным операциям. На вторую проблему, о том что мобильное приложение не принимает лицевой счет за электроэнергию отфутболил меня на 0 800… После 10 минут концерта (музычка такая играет, когда оператор не берет трубку) звонок сбросил. На момент написания этого поста, прошло 4,5 часа, а ТП не отдуплилась…
Комментарии (1)
Ответ банка

10 декабря 2025, 12:49
Доброго дня! Ми перевірили інформацію за вашим зверненням — у вас усе працює коректно.
Ви почали користуватися карткою в листопаді, тому ваш повний пільговий період триває якраз до кінця січня.
Дата 2 січня 2026 року, яку ви побачили, — це дата чергового ОМП (обов’язкового місячного платежу), а не завершення пільгового періоду.
Механіка стандартна для всіх кредитних карток:
• Ви користуєтеся кредитним лімітом
• Щомісяця формується ОМП
• У межах 92 днів проценти за покупки не нараховуються
• До кінця січня вам потрібно погасити заборгованість, щоб залишитися в пільговому періоді
З моменту, коли ви починаєте користуватися кредитними коштами, вам буде нараховано обов'язковий щомісячний платіж — це сума, яку потрібно сплатити до кінця місяця. Його розмір — 5% від заборгованості на кінець місяця, але не менше 100 грн.
ОМП — це не комісія і не відсотки, і він не скасовує пільговий період.
Підсумуємо:
🔹 Пільговий період 92 дні на покупки — збережено повністю
🔹 Проценти не нараховуються — ви в межах пільги
🔹 ОМП був нарахований і успішно вами сплачений
Тому можете спокійно користуватися карткою. Якщо виникнуть питання, наша служба підтримки завжди з радістю допоможе. Просто напишіть нам у Telegram @Alliancebank_Bot
Ви почали користуватися карткою в листопаді, тому ваш повний пільговий період триває якраз до кінця січня.
Дата 2 січня 2026 року, яку ви побачили, — це дата чергового ОМП (обов’язкового місячного платежу), а не завершення пільгового періоду.
Механіка стандартна для всіх кредитних карток:
• Ви користуєтеся кредитним лімітом
• Щомісяця формується ОМП
• У межах 92 днів проценти за покупки не нараховуються
• До кінця січня вам потрібно погасити заборгованість, щоб залишитися в пільговому періоді
З моменту, коли ви починаєте користуватися кредитними коштами, вам буде нараховано обов'язковий щомісячний платіж — це сума, яку потрібно сплатити до кінця місяця. Його розмір — 5% від заборгованості на кінець місяця, але не менше 100 грн.
ОМП — це не комісія і не відсотки, і він не скасовує пільговий період.
Підсумуємо:
🔹 Пільговий період 92 дні на покупки — збережено повністю
🔹 Проценти не нараховуються — ви в межах пільги
🔹 ОМП був нарахований і успішно вами сплачений
Тому можете спокійно користуватися карткою. Якщо виникнуть питання, наша служба підтримки завжди з радістю допоможе. Просто напишіть нам у Telegram @Alliancebank_Bot
Як тільки гроші зайшли на мій баланс (16.000грн) Мені заблокували карту! Вже на протязі місяця телефоную в тех.підтримку але вона дуб дубом🤦🏻♂️ Постійно відповідає по заготовленому листу, що ми немає сроків і можемо спокійно утримувати ваші гроші скільки нам захочеться — це виглядає ось так! Я просив пояснення, або документ на якій саме підставі утримуються мої гроші! Але вони нічого не можуть сказати, бо самі нічого не знають! Як тільки попросив закрити мій рахунок, так вони почали казати що це неможливо поки йде провірка котра вже триває 1 МІСЯЦЬ🤯 Це жах и повний треш!
Комментарии (4)
Пополнения и переводы проходят легко.
Но комиссия не понятно как снимаеться.
Ставлю 4 звезды, есть куда расти еще.
Написать комментарий
Но комиссия не понятно как снимаеться.
Ставлю 4 звезды, есть куда расти еще.
Ответ банка

Добрий день! Дякуємо за ваш відгук і високу оцінку!
Нам дуже приємно, що ви задоволені роботою нашого застосунку. Щодо комісії, з вашого коментаря не зовсім зрозуміло, про яку саме комісію йдеться. Якщо у вас є питання чи потреба в уточненнях, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки в Telegram @Alliancebank_Bot — ми з радістю все роз’яснимо та допоможемо. Ще раз дякуємо за зворотній зв’язок!
Нам дуже приємно, що ви задоволені роботою нашого застосунку. Щодо комісії, з вашого коментаря не зовсім зрозуміло, про яку саме комісію йдеться. Якщо у вас є питання чи потреба в уточненнях, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки в Telegram @Alliancebank_Bot — ми з радістю все роз’яснимо та допоможемо. Ще раз дякуємо за зворотній зв’язок!
Являюсь клиентом банка недавно.Столкнулся с тех.сложностями в этом банке.
приложение работает в тестовом режиме, не все функции корректно отображаются.Благодаря управляющему Бензеруку Виталию Владимировичу все сложности были решены.В отделении порядок, как и должно быть в банке.
Написать комментарий
приложение работает в тестовом режиме, не все функции корректно отображаются.Благодаря управляющему Бензеруку Виталию Владимировичу все сложности были решены.В отделении порядок, как и должно быть в банке.
Ответ банка

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що ви зіткнулися з технічними складнощами, але дуже раді, що всі питання були успішно вирішені. Особливо приємно чути позитивний відгук про нашу команду — ми пишаємося професіоналізмом наших співробітників та їхньою готовністю допомогти у будь-яких ситуаціях.
Дякуємо, що обрали Alliance bank!
Дякуємо, що обрали Alliance bank!
Розмістив депозит в банку, 16 днів очікував на картку, картку забрав. Але пін код мені не дали, сказали що прийде пізніше, якщо не прийде, то зателефонуйте.
Я зателефонував, оператор запитав секретне слово, я сказав що не знаю, сказали зателефонують що не можуть надати мені пін код без секретного слова, я пояснив що не пам’ятаю, сказали що мають ідентифікувати мене через секретне слово…на моє питання чому не через паспорт та код відповіли що в них саме такий регламент, але через 5хв полеміки зв’язали мене з відділенням банку у якому я розмістив депозит і вони в усній формі назвали мені секретне слово…
Далі більше, пін код з їх слів мені вони відправили, але він не приходив! Кожного разу різні причину називали оператори, то картка моя не активована, то СМС банкінг у мене не підключений, то телефон у мене не такий!
Уже пройшло дві неділі з моменту отримання картки, а користуватись нею, я так і не зміг, пін код так і не отримав
Комментарии (1)
Я зателефонував, оператор запитав секретне слово, я сказав що не знаю, сказали зателефонують що не можуть надати мені пін код без секретного слова, я пояснив що не пам’ятаю, сказали що мають ідентифікувати мене через секретне слово…на моє питання чому не через паспорт та код відповіли що в них саме такий регламент, але через 5хв полеміки зв’язали мене з відділенням банку у якому я розмістив депозит і вони в усній формі назвали мені секретне слово…
Далі більше, пін код з їх слів мені вони відправили, але він не приходив! Кожного разу різні причину називали оператори, то картка моя не активована, то СМС банкінг у мене не підключений, то телефон у мене не такий!
Уже пройшло дві неділі з моменту отримання картки, а користуватись нею, я так і не зміг, пін код так і не отримав