Минфин - Курсы валют Украины

Установить

жахлива робота кол-центру

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
papa12 25 апреля 2015, 0:17
Я не клієнт даного банку і ніколи ним не була і не буду. Зараз я залишилась без роботи, працювала в банківській сфері. Звернулась в центр зайнятості і була неприємно здивована – я числюсь працюючою в Акцент –банку. Для того щоб мені надали статус безробітної потрібно зовсім мало – отримати лист с Вашого НЕ компетентного БАНКУ, що я не перебуваю з Вами в трудових відносинах. 27-28 лютого 2015 року звертаюсь на гарячу лінію банку і оформляю запит, пояснюю ситуацію. Відповідь надали оперативно – за 2 неділі АЛЕ про те що я оформляла карту в ПРИВАТ банку, і якщо отримую бонуси по банківським операціям – то це не може розцінюватись як працевлаштування.
Шановний А-БАНК: оформляючи запит на лист-відповідь я не просила відповідь від Приват Банку. Оператору кол центру, побачивши що вона заговорюється за Приват Банк наголосила, що відповідь потрібна від А-банку.
Далі ще цікавіше. 16 березня 2015 року телефоную і оформляю повторно запит. Дівчина сказала, що він обробляється 3 дня, вибачилась. Ніякої відповіді я не отримала. Ще 2 раза телефонувала, зі моню обіцяли зв’язатися, але це тільки обіцянки. Потім сказали що на обробку запиту в них є 30 днів і 17 квітня обов’язково запит буде в мене в руках. НАБРЕХАЛИ. З 16 березня по 24 квітня ніякої відповіді я так і не отримала.
Ви набираєте на роботу не кваліфікованих працівників. Я втратила більше 2-х місяців, не отримуючи допомоги в ЦЗ, із-за того що ваші працівники не можуть обробити запит. Не говорю вже про оперативність, це просто знущання над людьми.
Сьогодні, 24 квітня телефоную знову на гарячу лінію, декілька раз мені передзвонювали і відповідь мене приголомшила – ВІДПОВІДЬ НА ВАШ ЗЗАПИТ БУДЕ ПРОТЯГОМ 30 ДНІВ. Тобто чекати на відповідь з банку, в якому я не працювала НІКОЛИ можна до кінця своїх днів.
Яке ви маєте право оформляти на роботу людей, які до вас не мають ніякого відношення, ніякої згоди на це не давали, не оформлялись на роботу і не підписували жодних документів???????????????????????????????

Комментарии - 1

+
0
ABankQM
ABankQM
25 апреля 2015, 9:33
#
Шановний Клієнт!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу
консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, А-Банк.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Все курсы банка