Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Максим Pinockio 24 июня 2023, 16:54
Мені подобається цей банк, також рекомендую його всім соїм знайомим. Сподіваюся Ви не зіпсуєтеся, а тільки станете кращими ;)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 июня 2023, 17:33
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 😊🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дмитро Крук 23 июня 2023, 22:25
Обслуговування на вищому рівні. Ввічливі менеджери та касири. З операторами чат-боту в телеграмі приємно спілкуватись. Вчасно та кваліфіковано надають допомогу в будь-якому питанню.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 июня 2023, 9:50
Дякуємо за таку високу оцінку нашої роботи. Зробимо все можливе, щоб Ви й надалі були задоволені обслуговуванням 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Naberezhnaja 23 июня 2023, 12:48
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Сытова, 11
За 9 років жодного разу не підводив, оператори кол-центра завжди віршують усі мої питання — оперативно. Завжди ввічливі, доброзичливі та професійні 🥰 Дякую, що вони є 😉✌️🇺🇦
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 июня 2023, 13:03
Дякуємо за довіру 🥰🍏
Минфин
Ответ администратора
24 июня 2023, 9:21
Відгук не зарахований (на 24.06.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sam1991 23 июня 2023, 11:02
Доброго дня, Шановний А-Банк.
Я є клієнтом банку більше 10 років. В мене завжди були хороші відносини з банком, я активно користувався послугами банку, і в мене гарна кредитна історія.
12 червня я вирішив оформити VIP картку platinum, зараз це World Elite. Проходить 10 днів, і приходить сповіщення у а24, що досягнуто ліміт поповнень. Я написав оператору і надав всю інформацію. Через 10 хвилин приходить сповіщення, що банк розриває зі мною відносини. Я ж намагався дізнатися, чому так сталося і виявилося, що жодного закону я не порушив, і банк не наполягає на тому, що я порушив законодавство. А причина в тому, що в мене «неприйнятно високий ризик». І це дуже дивно. Тобто 10 років все було добре, а зараз щось пішло не так.
Я не згоден з рішенням банку, і я налаштований йти до суду і відстоювати свої права. І в у суді хочу почути детальну позицію банку, чого в мене «неприйнятно високий ризик». Мені не буде шкода ні часу, ні фінансів. Я за справедливість, тому буду йти до кінця
абанк
Ответ банка
23 июня 2023, 16:47
Доброго дня!
Банк дотримується Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Надані Вами документи, що підтверджують характер зарахувань на карту, було проаналізовано банком та за результатами перевірки прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами та закриття поточних рахунків (згідно з частиною 1 ст. 15 зазначеного Закону України).
Раніше при здійсненні моніторингу, банком було відправлено лист з рекомендаціями щодо прибуткових операцій по картці, які проводяться Вами. Додатково щодо причин розірвання ділових відносин Банк направив Вам лист на електронну пошту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lisny 22 июня 2023, 20:00
Була ситуація коли дружині потрібно отримати нову карту Приватбанку, а мені отримати карту АТБ у А-Банку (м. Дніпро, пр. Слобожанський, 11) у одній будівлі відділення цих банків.
У А-Банку черга відсутня. Оформив та отримав хвилин за три. Повернувся до дружини у Приватбанк. В банку 2 консультанта, а чергу у три людини чикали з пів години.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 июня 2023, 20:16
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Проблема решена
Iren SIM 21 июня 2023, 22:14
Заявка № 1457116! 19.05 ввечері, було списано з мого рахунку суму у розмірі -7343.04 грн через Aliexpress. Я звернулася до банку наступного дня, коли побачила, що дана сума списана. Крім цього, було ще три спроби зняти кошти, але на щастя, грошей було недостатньо. Жодних пітверджень про дозвіл транзакції я не тримувала. Крім цього в той день я не проводила жодних платіжних операцій та не користувалася банкінгом взагалі, тобто моєї провини в цьому немає. Написала заяву в поліцію, було зафіксовано крадіжку і банк повинен був повернути викрадені кошти, адже він винен у тому що мої кошти були вкрадено через Aliexpress і вони пішли у невідомому напрямку закордон). Чат підтримка відповідає стандартизованими листами що компенсація неможлива. Причин не вказує. Як діяти далі? Я ж не єдина, у кого так банк викрадав кошти.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 июня 2023, 15:46
Доброго дня!
Нам дуже прикро, Ви потрапили в дану ситуацію.
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. У разі якщо операція підтверджена за допомогою 3D Secure, оскаржити таку операцію, з боку платіжної системи, можливість відсутня.
3D Secure – це додатковий метод ідентифікації клієнта для онлайн-транзакцій за картками. Дане підтвердження надходить виключно у застосунок клієнта, тому ми завжди рекомендуємо в жодному разі не передавати інформацію за карткою та доступ в застосунок третім особам.
Додатково ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки на коректність консультації.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів, оскільки в даному випадку поверненням коштів займається поліція. Наш Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом.
Проблема решена
Boris Tzaruk 21 июня 2023, 12:42
Отделение по адресу: Житомир, ул. Небесной Сотни, 3
Я є клієнтом Monobank і А-Банк являється банком партнером.
Поперше, мені несподобалось що банк почав переманювати в свій банк.
Подруге, 12 липня 2022 проходив в А-Банку варифікацію потратив 10−15 хвилин (для того щоб покласти кошти на монобанк).Дані мої записали зробили фото, внесли в базу даних.
Робив після цього 4 поповнення
-на 3000€ (12 липня 2022 р)
-на 13470 грн (27 квітня 2023 р)
-на 16050 грн (3 травня 2023 р)
-на 11261 грн (31 травня 2023 р)
А сьогодні 21.06.2023 мені кажуть що мене немає в базі данних і треба знову проходити варифікацію. Ви в це можете повірити що мене немає у них в базі данних. Якщо я в них мав би кридит чи мене вони забули б?
Непрацюйте з такими банками шахраями.
Звонив я в кол центр: співробітник завченими стандартними фразами: «потрібно знову пройти варіфікацію» пояснити чому знову незмогла і не пояснила чому так.
Свої дані неміняв і номера залишились старими.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 июня 2023, 17:54
Добрий день!
Згідно Закону України від 28.04.2020 р. № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх прибуткових касових операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн.
Звертаємо Вашу увагу, що ідентифікація клієнтів, які не мають активних рахунків в А-Банку, проводиться один раз в квартал, а сама процедура проводиться згідно з постановою № 65 від 19.05.2020 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу.»
Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ann122 19 июня 2023, 15:57
Зробила перший раз в них карту мені все підключили я закинула кошти і забула там свою карту на касі пригадала дома добре що банк не далеко повернулася і забрала
Обслуговування супер найкраще
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 июня 2023, 16:15
Дякуємо, що Ви оцінили якість обслуговування у відділенні 😉
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Marink7a77 19 июня 2023, 15:26
Отделение по адресу: Харьков, ул. Героев Труда, 34
Зручний банк А-банк у користуваннi. Гарне обслуговування. Дякую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 июня 2023, 15:38
Дякуємо Вам за приємний відгук 🥰🍏
tavrygan 19 июня 2023, 13:53
Отделение по адресу: Киев, пр-т Правды, 45 корп А
Гарне ставлення співробітників call — центру, а зокрема Вікторії, до кліентів. Коректно, уважно, швидко.
Також подяка банку за кліентоорієнтованість. Була повернута комісія (900 грн.) за зняття готівки (депозит), з «зеленої карти», яку я помилково (не знаючи) зробив. На моє прохання повернути кошти, банк розібравшись, через декілька днів вернув мені на карту.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 июня 2023, 15:37
Працюємо для Вас 💚
Проблема решена
Quar 19 июня 2023, 11:03
Отделение по адресу: Львов, ул. Научная, 47
Вітаю. 28 червня у мене закінчується депозит у сумі 1350$, я написав у телеграм чат підтримки банку для замовлення готівки. Але, мені запропонували отримати лише 1300 або 1400 долларів. Тобто, або я недоотримаю 50 долларів, або мені треба буде докупити в касі ще 50 долларів. Ок, я сам запропонував рішення — у цей же день у цьому ж відділення я планую забирати кошти з депозиту у монобанку і там також сума кратна 50. Тобто, загальна сума отриманої готівки буде кратною 100. Але ні, підтримка банку відповіла, що у них немає такого функціоналу і я зможу отримати лише суму кратну 100. Тобто, це мої проблеми, але ж ні, коли я відкривав депозит, то не було вказано, що я зможу отримати у касі суму кратну 100. Дивно, що з такою логікою банк на 1 місці у рейтингу на сайті мінфіну
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 июня 2023, 16:27
Доброго дня!
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок.
Дійсно згідно умов замовлення готівки, сумма у валюті, повинна бути кратна 50 євро або 100 доларів, це пов'язано з тим, що на момент Вашого звернення в касі може не бути дрібних купюр.
Ваше питання вирішено. Чекаємо на Вас у відділенні.
antananarivu 18 июня 2023, 19:56
Отдаю кубок Неадекватности Абанку.
Заблокировали карту.
Для разблокировки необходимо совершить видеозвонок из приложения.
Ок.
Итого — вы зашли в приложние, вы совершили видео звонок, вас идентифицировали, сказали да, ок, сходится с фото в базе, вы ответили на кучу дурных вопросов, а в итоге карта НЕ разблокирована.
Знаете, почему?

Потому что техподдержке не понравился ответ на вопрос (ВНИМАНИЕ!!!) — с какой модели телефона вы звонили последний раз!!!
ШТАААААА?

Ребята, вы в своём уме?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 июня 2023, 10:54
Доброго дня! Розуміємо, що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, повинні бути відомі власнику рахунку. Стосовно Вашої ситуації, ми детально перевіримо всю інформацію та Ваші звернення до підтримки і повідомимо за результатом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lisny 16 июня 2023, 12:37
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 11
Змінив банк після Аваль, Приватбанку, Кредит Дніпро. Із вище означених найкращим був Кредит Дніпро. Точніше центральне відділення.
У А-банку відмінно працює гаряча лінія. Не потрібно слухати непотрібну мені інформацію. Спеціаліст читко коротко надає потрібну інформацію чи надасть консультації. Поповнити карту можна у «пополняшці» без відсотків. Інформація по витратам у застосунку актуальна.
Клієнт банку більше трьох років. Є з чим порівняти.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 июня 2023, 12:52
Дякуємо за відгук і високу оцінку! Раді, що Ви з нами! 🍏😊
Минфин
Ответ администратора
19 июня 2023, 19:38
Відгук не зарахований (на 19.06.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
07.06.23г.Пришла в банк обналичить деньги через кассу.В спешке забыла свой телефон рядом с окошком кассы, уехала и через некоторое время обнаружила что пропал телефон.Я, вернулась обратно в банк предположив может там его забыла.С порога сотрудники банка меня узнали и сразу же поинтересовались не теряла ли я свой мобильный телефон? Я, была приятно удивлена и благодарна за бдительность сотрудников.
Хочу поблагодарить кассира и сотрудников банка за честность и отличное обслуживание.
Спасибо, девочки Вы просто супер
Слава Украине
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 июня 2023, 12:50
Дякуємо за високу оцінку та відгук. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! Героям Слава! 🍏😊
Проблема решена
dontto4me 15 июня 2023, 22:46
оформляв олх доставка при відмові олх доставки повернулася не повна сума коштів та банк взяв комісію про яку ніде не було вказано що при оплаті була якась комісія
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 июня 2023, 12:42
Доброго дня! Зазначена ситуація пов'язана з тим, що при проведені платежу було знято комісію за P2P переказ через сторонні сервіси інших банків, в сумі 0.9 % від суми переказу. Комісія зазначена на нашому сайті та також Ви можете знайти інформацію в розділі «Тарифи» застосунку АБанк24. Ми детально перевіримо всю ситуацію, яка у Вас виникла та повідомимо за результатом розгляду Вас.
Iribaka 15 июня 2023, 16:10
Максимально негативные эмоции, на отделениях впаривают карты под соусом идентификации. Спасибо не первый год живу в этом мире и знаю, что не есть обязательным. Сказал об этом сотруднику, в итоге ним же и был обвинен в учиняе скандала и далее вмешался руководитель отделения. Их аргументы: «Мы вызовем полицию на Вас», Господи ребята, да за что? И так говорят везде, не только на конкретных отделениях. Друг так же делился своими впечатлениями, прислали сорри- бонус. И смешно и грустно, может все-таки проведете работу над ошибками? Народный банк блин 🤣
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 15 июня 2023, 17:37
Доброго дня!
Для можливості розібратися у ситуації більш детально, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ulanusa1 14 июня 2023, 18:12
Продавец взял предоплату за пересыл лобового стекла, затем скрылся, удалил все чаты. 100% мошенник. Прошу заблокировать деньги на карте до разбирательства с полицией.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 июня 2023, 18:25
Доброго дня! По одержувачу вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій Банку. Окремо радимо Вам звернутися до правоохоронних органів. Наш Банк буде радий у сприянні розслідуванню та надасть усі необхідні дані за офіційним запитом поліції. Для уточнення додаткової інформації просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Иван Кандрашин 14 июня 2023, 16:19
Специалисты банка, быстрого в течении 10 минут, проконсультировали, по сути договора, очень удобное, качественное и быстрое обслуживание, благодарю специалистов, А Банк за работу)))
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 июня 2023, 16:38
Дякуємо за високу оцінку та відгук. Раді, що змогли допомогти у вирішенні Вашого питання.🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Яна Бойко 14 июня 2023, 14:55
Доброго дня мені потрібно була допомога для отримання картки і оператор надав мені дуже добру допомогу за що я дуже вдячна вам що ви такі вічливі добрі все розумієте і понімаєте людей дай бог вам здоров’я і процвітання люблю вас і ще щиро дякую вам за допомогу найкращі ви💋💋💋💛💙🤗🥰💋
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 июня 2023, 15:57
Ми вдячні Вам за Вашу любов та щирий відгук. 🥰🍏
Проблема решена
prokopse 14 июня 2023, 13:42
Моя мама написала з мого смартфону у вайбер-чат підтримки по своєму питанню. Після чого банк без попереджень заблокував всі мої картки. Мама навіть не заходила в мій кабінет в додатку а-банка, просто написала в вайбер-чат своє питання, звісно представившись. Мотивація банка: мій смартфон попав у руки іншої людини. Ну, так це звичайна ситуація, тому що інша людина (зокрема, батьки-пенсіонери) може навіть не мати смартфона, а в свій кабінет заходити через додаток на моєму смартфоні, якщо треба. Це дозволяється… Будьте готові, що ваші картки несподівано будуть заблоковані через якусь примху консультанта, і вам доведеться перевипускати картки, і скрізь міняти свої реквізити.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 июня 2023, 16:52
Доброго дня!
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Нам дуже шкода, що дана ситуація спричинила незручності.
Захист Ваших рахунків є нашим пріоритетом, тому Співробітник намагалась вберегти Вас від можливих шахрайських дій.
Ми перевіримо звернення та коректність дій нашого Співробітника, для того щоб вжити необхідні заходи, якщо це потрібно.
Дякуємо Вам за розуміння та сподіваємось на подальшу співпрацю.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝