Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
natashaGra 9 ноября 2023, 8:00
На сайте банка есть ссылка на договора обслуживания, разных дат, но в последней и предпоследней 4 штуки п. 3.3.20 https://a-bank.com.ua/terms, на вопрос, а где расположен договор с пунктом с комиссией высылают ссылку, пишут где найти, но найти непосредственно на сайте проблема. Писала и в службу поддержки и в соцсетях — банк делает вид, что не понимает. Не рекомендую банк
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 ноября 2023, 12:24
Доброго дня!
Умови та правила надання банківських послуг, поділяються на різні розділи, підрозділи та пункти.
Для зручності ознайомлення, у своїх відповідях ми надаємо пряме посилання на цей пункт, Ви також можете самостійно переглянути, наведений нами пункт у попередній відповіді, за наступним шляхом розділ 2.Фізичним особам — п. 2.1.3. Права та обов'язки — 3. Які права Банку? — п. 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати
комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.
evolaccio 8 ноября 2023, 22:09
Отделение по адресу: Киев, ул. Антоновича, 122
Загалом обслуговуванням в банку досить несподівано задоволений, особливо після «Мого» банку. Картку відкрив випадково, «повівшись» на симпатичну дівчинку-менеджера, коли зайшов поповнити картку іншого банку у відділення, проте наразі вона в мене 2-га за кількістю операцій.

Плюси:
— підтримка в чаті «жива» і «оперативна», вас не зустрічає АІ 1995 року на ім'я Софія, спілкування онлайн без «інформація завантажується» … протягом 25 хв.
— не підключалась карта в Мастеркард Бонус, через заявку в ТГ вирішили за 2 дні, приємно.
— курси конвертації приємні, зняття преавторизацій проходить за хвилини.
— верифікація через відеодзвінок, без «приходьте з паспортом у те відділення де відкривали картку».
— безкоштовні перекази як по IBAN так і на картки інших банків. Цікаво, надовго така щедрість.

Мінуси:
— списання по Мастеркарду транзакцій в дол. США чомусь проходить через подвійну конвертацію і євро. Останній раз таке пам’ятаю в ліквідованих банках ще у 2015. По Візі нормально, мабуть налаштування процесингу і валюти розрахунків.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 ноября 2023, 9:45
Доброго дня!
Ми дякуємо, що Ви обрали наш Банк для обслуговування та будемо раді співпрацювати з Вами в подальшому.
Щодо конвертації, для розрахунку у валюті долар, ми рекомендуємо Вам, використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Brynskyi 8 ноября 2023, 21:01
Самый дырявый банк, заблокировали карту по фин мониторингу, наверное не стоит вдаваться в подробности ибо ситуация как у всех и с 30%, мне интересно почему банк не следует своим же правилам, конкретно 4.4.6 4.4.6.1, а начинает говорить про 30%? Вторая ситуация это банковская система которая обрабатывает ибан перевод больше 5 дней, и что они говорят? Ждите еще 3 дня мы написали заявку ее рассмотрят
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 ноября 2023, 11:04
Доброго дня!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, а саме розділ 2.Фізичним
особам, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Стосовно переказу, ми бажаємо розібратися в ситуації більш детально, тому просимо надати нам відповідь в особистих повідомленнях.
vlsvvlsv 8 ноября 2023, 15:41
Я вже залишав позитивний відгук про банк, тепер залишу негативний. А-Банк — перший, де я стикнувся з таким. Можливо, у інших банках те ж таке буде, але для мене поки що А-Банк перший у цьому плані.
Прибрали у мене кредитний ліміт. Вгадайте з трьох разів чому. Тому, що я невчасно виплачував кредит? Ні, жодного разу у жодному банку такого не було, кредитна історія у цьому плані чиста. Прибрали тому, що я ним користувався. Це просто клас! Реклама закликає — відкрийте карту, тут привабливий кредит. Відкрив. Користуєшся кредитом? Дуля.
У повідомленні було зазначено, що мені потрібно користуватися власними коштами також. Я користувався. Було, що ці кошти просто лежали на картці. Як відповідальному клієнту, який виконував вимоги щодо погашення, сподівався, що зможу розраховувати на банк. Але, ви хочете змусити мене зробити вашу карту основною.
Я знаю, що ви скажете — банк сам вирішує, кому давати кредит, а кому забирати. Повністю із вами згодний. Акуратно, вчасно виплачу кредит, який вже є, і закрию карту. Дякую, до побачення.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 ноября 2023, 16:52
Доброго дня!
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Ми бажаємо розглянути описану ситуацію, більш детально, написали Вам в особисті повідомлення та просимо надати відповідь.
Alyabus 8 ноября 2023, 15:10
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 177
Мобільний додаток працює стабільно, інформація і інтерфейс інтуїтивно зрозумілі. Підтримка відповідала швидко. Також можу відмітити, що в оффлайн відділеннях завжди попадались ввічливі і компетентні працівники. Загалом банківські послуги на високому рівні.
Поганого поки сказати нічого не можу. Створюйте конкуренцію в банківській справі, і буде добре всій сфері, вам і всім українцям.
Слава Україні.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 ноября 2023, 15:17
Дякуємо за підтримку та Ваш вибір 💚
Проблема решена
Zloemu17 7 ноября 2023, 2:20
Отделение по адресу: Полтава, ул. Небесной Сотни, 124
Користуюсь абанком приблизно рік. Але такого ще не було. 29.10 заблокували жовту картку, одразу написав в тех підтримку, запитав чому саме заблокували карту і чи потрібно їм відправити якісь дані. На що у відповідь отримав: чекайте до 5 робочих днів для зв’язку зі спеціалістом. Добре, почекав. Сьогодні 7.11 на звязок ніхто не вийшов. У тех підтримці кожен раз приносять вибачення і кажуть що не знають коли надійде дзвінок. Похід у відділення також не допоміг, сказали чекати дзвінку. Я в розпачі від ставлення абанку до клієнтів
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 ноября 2023, 11:45
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам на пришвидшення вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Проблема решена
bogdandfr 6 ноября 2023, 22:29
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Руская, 17-Б
Даний банк заблокував мою карту без причини. Кажуть чекати 5 днів! Мої знайомі вже більше місяця чекають поки ім повернуть їх гроші!!!
Даний банк спеціально заморожує карту щоб користуватися вашими коштами! Гроші вони можуть віддавати і 6 місяців!!! Я думаю це їх бізнес користування вашими грошми!
Вони будуть вам обіцяти через 3дні через 5 днів і так будуть вас «Маринувати» поки вам не здадуть нерви. Я вже багато відгуків читав про то як вони вирішують питання. Тому рекомендую вам дзвонити до них кожен день! Що і сам буду робити поки мої гроші не повернуть, а це 40 тис грн!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ банк НІКОМУ!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 ноября 2023, 11:44
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам. Бачимо, що з Вами вже зв'язались, наразі очкуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом їх перевірки, з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Сергей Зинченко 6 ноября 2023, 19:43
Заблокировали 2 карты по 5 тыс, якобы для дополнительной проверки. Сказали ждать звонка в течение 5 банковских дней. Сегодня 11й день звонка так и не было. Есть скриншот переписки с оператором

∞:
Вы ответьте, это является нарушением регламента с вашей стороны? Да/Нет

Абанк:
Виходить що — так

Бо через чергу не встигли зв’язатись з Вами в регламент

Может кто знает, могу ли я разорвать договор банковского обслуживания на основании нарушения регламента со стороны банка ??
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 ноября 2023, 20:30
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам на пришвидшення вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Marisabel42 6 ноября 2023, 15:26
Доброго дня,3 листопада робила переказ, платіж був заблокований до підтвердження, підтвердила, сказали картку розблокували, але перекази не могла робити по причині арешту, звернулась до підтримки і даже не очікувала швидкими відповідями, доки вирішували проблему були завжди на зв’язку, з'ясувалося що це була технічна помилка, яку вирішили.Дуже вдячна співробітникам служби підтримки, чемні, поважні і вибачалися за незручності. Щіро дякую. Заявка № 1560597
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 ноября 2023, 15:42
Раді, що Ваше питання вирішено. 😉
Проблема решена
Соломія Притула 6 ноября 2023, 11:39
20 жовтня мені заблокували карту по невідомій причині. Я зразу ж звернулася в підтримку, там сказали необхідно надати інформацію через дзвінок від підтримки, зателефонують протягом 5 днів. Зрозуміло, що ніхто не зателефонував. Через 7 днів знову написала в підтримку, сказали прискорять роботу. Сьогодні вже 16 днів з моменту звернення, а від банку жодної вістки немає. Банк заморозив всі мої гроші, не маю на що жити. Таке відношення до клієнтів це просто дно.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 ноября 2023, 12:21
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Андрей Камский 6 ноября 2023, 9:56
Я купил в компании Киевстар красивый номер, теперь год получаю из этого банка ежедневные звонки с требованиями погасить кредит. Каждый раз очередной оператор обещает вычеркнуть номер из базы и ничего. Ехать к вам в центр разбираться не собираюсь! Это вы приедете скорее.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 ноября 2023, 10:56
Добрий день! У разі прострочення Банк телефонує Клієнту за вказаними ним контактними номерами.

Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді допомогти Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені. Додатково перевіримо чому номер не було виключено при зверненні до банку.
Проблема решена
Rustavelli 6 ноября 2023, 0:06
Мне заблокировали карту при этом не как не уведомив меня лично об этом. Позвонил на горячую линию в банк сказали ожидайте звонка в течение трёх дней прошло 5 дней позвонила сотрудник банка сказала счёт заблокирован по жалобе какого то клиента который перевел мне деньги. На кануне я играл в казино не лицензионном и там депозит и выигрыш осуществляется п2п прямо на карту рассказав обтом сотруднику она сказала Окей ожидайте звонка прошло уже 3 недели не кто не звонит, а когда сам их набераю они говорят с вами не смогли связаться при этом не единого пропущенного вызова не было. К тому же насколько я знаю согласно закону я имею право разорвать договор и вывести деньги на свой счёт в другом банке на что сотрудники банка мне тоже отказуют. Так же прошу у них предоставить документ на основание которого блокируют мой счёт уже 3ю неделю они говорят такого нету ожидайте решения. Так сколько его ждать? Я просто лочу уйти с этого банка, сервис не кудышний сотрудники не могут дать внятного ответа на вопросы просо ужас какой-то шапито, а не банк. Подскажите как мне закрыть счёт и насколько правомерным являются действия этого банка ограничевать счёт более 3х недель не предьявиви не каких документов на основание которого происходит ограничение счета и могу ли я все-таки не дожидаться решения, а просто разорвать договор и вывести деньги в другой нормальный банк?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 ноября 2023, 9:43
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Блокування можливе відповідно др пунктів Умов та правил 3.3.4., 3.3.5.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема решена
Kirill1domansky 5 ноября 2023, 18:15
Банк запросил какую-то проверку по видео чату и заблокировали мне карту с деньгами. Деньги мне срочно нужны, но мне сказали ждать звонка 5 дней. Для меня это неприемлемо ибо нужны срочно свои средства. Для тех кто думает об регистрации в этом банке, несколько раз подумайте, хотите вы потом неделями ждать прежде чем вам позвонят.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 ноября 2023, 20:33
Добрий день!!! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена. Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючі документи. Ваше питання на контролі. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться відповідальні Співробітники.
natavlas78 5 ноября 2023, 17:43
Жахливе ставлення до клієнтів, заблокували рахунок миттєво після зарахування переказу з мого рахунку в ТаскомБанку (по причині у відмові ділових відносин, бо не бачила їхнього листа і не надала їм вчасно документи). Подумала не велика втрата, з цим ТаскомБанком, і вивела залишок з рахунку в Абанк. Результат — миттєве блокування рахунку в Абанк, геніально просто не має слів. Після наддання інформації, щодо місця роботи, доходу і те, що я ніяк не пов’язана з кримінальними особами/справами чи поліцією через декілька годин — відмова в обслуговуванні. А найсмішніше є те, що вони знову просят надати рахунок в іншому банку, для переказу коштів, думаючи, що я зовсім дурна й примусово змушують писати заяву на конвертацію валюти в гривню за курсом НБУ цирк. Інших рахунків я не маю — та хочу отримати свої кошти в касі банку або надіслати скаргу на перегляд рішення по розблокуванню!

+380989870241 хотіла би отримати розгорнутий фідбек від представника банку!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 ноября 2023, 20:49
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Взяли Ваше питання на контроль. За рішенням з Вами зв'яжеться відповідальний Співробітник.
denis zik 5 ноября 2023, 12:59
Втрапив на аферистів коли подзвонив на службу підтримки щоб повернути кошти мені відмовили. Через пару днів подзвонили сб банку і почали казати що давай повертайся кошти с кредитки а далі сам розбирайся с шахраями. Користувався послугами банку більше 6 років за весь час не однієї просрочкі по платежами не було
І від банку не отримую ніякої допомоги у вирішенні мого питання. Хоча всі документи що потрібні щоб доказати що я втрапив на аферистів які виманили с мене кошти я відправив
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 ноября 2023, 16:30
Добрий день!
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації.
В момент звернення до служби підтримки було сформовано заявку на шахрайство та надано рекомендації, щодо дій в описаній ситуації.
Відсотки доки нараховуються в стандартному режимі, оскільки зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування.
На жаль, Банк не має можливості самостійно повертати кошти.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів. Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом поліції.
sattva108 4 ноября 2023, 15:08
Щира вдячність операторам служби підтримки та працівникам інших служб (на жаль, не знаю імен, аби подякувати персонально), причетним до вирішення моєї проблеми (заявка № 1530559 від 05.10.2023), за увагу та позитивний результат — успішне з’ясування всіх обставин, а головне — повернення коштів на рахунок.
Історія така. Під час знімання готівки через банокомат ПриватБанку (як тепер зрозуміло, не зовсім справний) довелося робити це в кілька спроб і на різні суми, в результаті чого кошти нарешті були отримані. Але пізніше прийшло повідомлення, що з рахунку було списано не одну, а дві суми — як по реальній транзакції, так і за попередньою, невдалою, за якою готівка отримана не була. Позаяк ішлося не про десятки, чи сотні, а про тисячі — того ж дня звернувся у службу підтримки.
Так, на з’ясовування і виправлення технічної помилки у банка пішов майже місяць (у межах правил — до 50 днів), але я поставився до цього спокійно, розуміючи, що, по-перше, не я один такий зі своєю проблемою, а по-друге, на це потрібен час.
Результат був тим більш приємним і почасти несподіваним, що сподівання, чесно кажучи, були не вельми високими.
Тож, ще раз із приємністю висловлюю вдячність А-банку в цілому й конкретним його працівникам, котрі займалися вирішенням мого питання. Окрема подяка операторам служби підтримки — за чемність, уважність і терплячість.

PS. Почитав відгуки. Статистично переважають негативні, що не дивує — негативний досвід запам’ятовується краще, а позитивний сприймається як належне (за що дякувати, це ж їхня робота).
Пригадав і свій негативний досвід років зо п’ять тому, — коли після неоноразових звернень питання так і не було вирішене, — після якого навіть мав намір поміняти цей банк на інший, але… так і не поміняв.
Отже, все непросто…
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 ноября 2023, 16:11
Добрий день!
Дуже вдячні вам за розгорнутий відгук! Для нас дуже важливий зворотний зв'язок від наших Клієнтів.
Ми приносимо Вам вибачення за негативний досвід у минулому. Та дякуємо Вам за високу оцінку роботи наших Співробітників.
Щодня ми працюємо над покращенням. Сподіваємось, що обслуговування в нашому Банку буде приносити Вам тільки позитивні емоції. Дякуємо, що Ви з нами! 💚
Проблема решена
Binancik 4 ноября 2023, 10:10
Не можу поповнити картку, фінмоніторинг.
Сказали очікувати 1 день, вже йде 4 день, підтримка нічого сказати не може!
Вони не відповідають за свої слова!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 ноября 2023, 10:58
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема решена
Кирило Петрін 4 ноября 2023, 10:00
Ситуація така сама, як у більшості коментаторів тут! Заблокували картку без пояснення причин і чекайте незрозуміло скільки! Дуже багато однакових скарг, співпадіння? Може банк почне хоч щось робити, а не відповідати шаблонними відговорками і стараться розвести вас на 30% так званих комісій??? Таке як робітники банку вже сидять на біржах і купляють крипту, щоб потім писати скарги, блокувати рахунки і тримати ваші гроші роками
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 ноября 2023, 10:56
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Полезный комментарий
Кирило Петрін 5 ноября 2023, 18:22
Проблема вирішена доволі оперативно для А-банку, картку розблокували після надання документів і квитанцій. Дякую.
Laiko 3 ноября 2023, 20:00
Банк заблокував рахунки, без жодної інформації, не розблоковує, чекаю вже досить довго, прошу щоб розблокували, але досі нічого, інформації не надають, кажуть чекати дзвінка 5 днів, але я вже довго чекаю, це просто не припустимо, банк найгірший
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 ноября 2023, 20:26
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема решена
Олег Ощипок 3 ноября 2023, 15:27
В ніч з 20 на 21 жовтня заблокували мені карту гривневу. Сьогодні 03.11.23 і я досі ще не отримав дзвінка від банку, заблоковано 25 тисяч гривень, великого обігу по карті нероблю, незнаю що робити.
Підтримка, А банку написала термін 5 робочих днів, а вже минуло 14, де справедливість. Як після цього можна довіряти банку? Я незнаю що робити. Сиджу без грошей.
Це найгірший банк України, нерекомендую.
На карті мої гроші не чужі, підтримка нічого толкового не каже, окрім того що очікуйте дзвінка
Я розчарований В А-банку, не рекомендую
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 ноября 2023, 16:06
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 42.2 43.1
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 42.2 43.1
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝