Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Артем Лобань 7 октября 2023, 14:23
Отримав готівкові долари з валютного рахунку, через місяць одну із купюр відмовились приймати на обмін в тій самій касі, бо її не рахує за долари їхня машинка. І в жодному іншому банку її теж не приймають. Купюри зберігались обережно, всі разом.
В голові не вкладається, просто обманули на 100 доларів, вважай. Тепер їх тільки на інкасо відправляти, що займе купу часу, буде вартувати грошей, і ще й невідомо, чи не ізимуть ту купюру взагалі без компенсації.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 октября 2023, 17:09
Добрий день! При отриманні коштів у касі Ви як Клієнт можете перевірити якість отриманих купюр не відходячи від каси. Якщо стан купюр викликає зауваження, Ви можете звернутися до Співробітників з вимогою обміну купюр, також не відходячи від каси.
Наш Банк не працює з інкасо. Тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. А також працюємо лише з купюрами, які в обігу. Ми детально перевіримо описану Вами ситуацію та за рішенням повідомимо Вас.
Віталій Щебетун 7 октября 2023, 7:51
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 91
Терміново знадобились гроші зі строкового депозиту на операцію. Звернувся до відділення. Щиро дякую оператору Натальї (не знаю призвища). Швидке, чемне обслуговування.
Всього через дві доби вже був доступ до грошей.
Ще раз дякую Натальї и загалом працівникам АБанку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 октября 2023, 8:48
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Exx Lee 5 октября 2023, 22:42
5169155111197354
5169 1551 1119 7354
Устраивают «розыгрыш» телефона в инстаграмме. Потом просят оплатить проверочный платеж
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 октября 2023, 9:45
Доброго дня!
По одержувачу буде вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій Банку.
Якщо Ви переказали кошти, рекомендуємо додатково повідомити про інцидент в свій Банк та написати заяву у поліцію.
Додатково ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Проблема решена
Володимир Францішко 4 октября 2023, 9:05
Скинув з приват банку собі кошти тому що мені удобніше тримати їх на абанку, а їх заблокували без причини і це трапляється багато з ким
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 октября 2023, 11:34
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. Наш Співробітник з Вами зв'яжеться.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NastyaDmitrieva 3 октября 2023, 16:33
Висока якість онлайн-обслуговування клієнтів менеджером Андрієм: ввічливе сплікування, повний опис відповіді по наданим запитанням.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 октября 2023, 16:56
Дякуємо за відгук! Раді, що змогли допомогти!😊🍏
Сергей Суров 3 октября 2023, 11:28
Прошёл месяц как я не могу получить значительную сумму которую А- банк получил из другого украинского и заблокировал. Прервал т.н. деловые отношения и под эту аферу пользуется уже месяц бесплатно, отдавать даже не собирается, просит то полные реквизиты карты как настоящий А-ферист то номер iban куда перечислить, получает и опять что-то просит, тянет время, зарабатываю таким подлым способом. Лучше хранить в 3 л. банке чем у него свои сбережения, которых вы в любой момент можете лишиться. Подавайте сразу иск в суд, спасайте сбережение пока ещё доступны, не ведитесь на рекламу и обещания, на компромисс он не идёт, причину для затягивания решения вопроса он всегда найдёт.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 октября 2023, 13:46
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта.
Документи надані Вами, були надані не в повному обсязі.
Згідно Умов та правил Банку п. 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Ми неодноразово повідомляли, що необхідно надати для перерахування коштів. Очікуємо від Вас заяву з реквізитами для перерахунку залишків.
Проблема решена
Василь Францішко 3 октября 2023, 8:36
Мені батько скинув 4 тисячі а банк заблокував карту і запросив розказати звідки кошти за місяць хоть я бідний студент який отримує тільки стипендію, підтримка не відповідає на моє питання, відеодзвінок з підтримкою зробити неможу
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 октября 2023, 10:31
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
На жаль, документів, які було надано Вами 03.09.2023 було недостатньо, тому нами було запитано документи повторно.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема решена
nadegda2010 2 октября 2023, 17:35
При вынужденых обстаятельствах пришлось взять кредит при первом разе погасила быстро без всяких нюансов, когда пришлось взять второй раз не успела выплотить пришла беда Украину поглатил локдаун, небыло возможности погасить взятый кредит, следующая беда нагрянула война, хоть тикай куда глаза видят, но тем ни менее не сбежала и не пряталась.Банк предложил сделать реестуризацию я согласилась выплатив первый взнос, мне сказали остаётся такая то сумма мы её делим при этом ни штрафов, ни пени, ни комисси, всё гладко и красиво, а в конечном итоге каждый месяц 1 числа снимались проценты от суммы, расчитывая что вот ещё чучуть и я у финиша, а ничего подобного, они красиво указали проценты забыв указать значёк % мол догадайся, всё так прописано что обычному человеку там ничего не понятно, а то что они обещают не правда, у меня по итогу переплаты выходило ни меньше 5000.Мой совет кредит там точно брать нельзя, а если берёте идти сначала к юристу чтобы он расказал в какую махинацию вы попадёте, при это всём попрасив выписку моих платежей оператор не удасужилась выдать мне в письменом виде мою просьбу, сказав у вас в приложение всё есть, а администратор при закрытии кредита выдала подтвеждающий документ на ужасном качестве бумаге, да ещё не качественая сама распечатка, бумага серого цвета.Я рада закрыть кредит и разорвала с ними договор, теперь я не являюсь их ним клиентом и не советую никому.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 октября 2023, 10:01
Добрий день! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за умови погашення Вашої заборгованості, яка була до оформлення угоди. Нам шкода, що у Вас виникло непорозуміння в зазначеній ситуації з умовами. Ми знаємо і розуміємо, як важливо отримувати договір і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформленні договору у відділенні або при дистанційному оформленні, ми надаємо детальний опис всіх умов. Наші Спеціалісти також завжди раді Вам роз'яснити умови, у разі виникнення запитань — все для того, щоб Клієнт отримав якісне інформування. Умови погашення реструктуризації можуть передбачати повернення боргу, сплату відсотків на суму
залишку заборгованості, все це детально прописано в другому пункті розділу «Приєднання до Умов та правил надання банківських послуг». Дякуємо за приділений час і прийнятий дзвінок, надали Вам детальну консультацію щодо умов Вашої угоди. Сподіваємось, що надалі Вашу думку буде змінено.
Юрій Юрченко 2 октября 2023, 14:40
Даний банк заблокував карту з коштами, жодних пояснень не надають, підтримка також не компетентна, жодної відповіді не дають. Говорили, що вони типу телефонували, але по факту жодного дзвінка не було, потім через додаток вийшли на відео звʼязок, чекали 40 хвилин оператора на відео звʼязок, написало, що втрачено зʼєднання і пишіть в телеграм, написали в телеграм, вони написали чекати 3 дні! Жодних доказів не надавши. Не дбале ставлення до клієнтів, блокування без причини і пояснень! Вимагаю негайно мені розблокувати акаунт і дати пояснення за свої дії!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2023, 15:59
Добрий день! На жаль, Ви не вказали Ваші дані для детальної перевірки у заявці на Мінфін. Ми бажаємо перевірити всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації. Зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання, просимо Вас надати нам відповідь в особистих повідомленнях.
380687669777 29 сентября 2023, 13:42
При перерахуванні коштів з картки на картку я помилився з чотирма цифрами і відіслав гроші не на ту картку яка мені була потрібна! Але завдяки феноменальній роботі працівників А-Банку мені на третій день повернули кошти! Щиро вдячний всім хто приймав участь у повернені коштів! Велике і щире дякую вам! З повагою ваш клієнт!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 сентября 2023, 13:48
Дякуємо за відгук! Раді, що змогли допомогти!😊🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Зоя Лукаш 29 сентября 2023, 10:07
Отделение по адресу: Винница, ул. Келецкая, 81
Це самий найкращій банк в Україні є, усім українцям раджу цей найкращій банк, з ним дуже легко
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 сентября 2023, 10:10
Дякуємо, що Ви з нами 💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SergiiKR 29 сентября 2023, 9:00
Служба підтримки оперативно реагує, та компетентна пропонувати лояльність, та знаходити найкращі рішення у складних обставинах
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 сентября 2023, 9:30
Ми завжди поряд та готові допомогти у будь — якій ситуації 😉
Проблема решена
Олег Сысоев 28 сентября 2023, 21:17
После смерти матери третий год не могу получить вклад. Банк не отвечал на запросы нотариуса.Потом отвечал что нет никаких денег. После обращения в суд признал наличие денег. Теперь не ответил на запрос нотариуса. Это уже четвертое или пятое обращение. Напишу жалобу в нацбанк. И вынужден буду обратиться в суд о принудительной выплате, но уже со штрафными санкциями к банку в виде процентов по курсу нацбанка.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 сентября 2023, 11:41
Доброго дня!
Банк надав відповіді стосовно всіх запитів, які надійшли на сьогоднішній день.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, очікуємо на документи, про які повідомили в телефонній розмові.
natashaGra 28 сентября 2023, 18:08
Банк с виду вроде клиентоориентирован, но все не так как кажется. До появления первых сообщений о нарушениях со стороны банка, затем появился пункт 3.3.20 — он то появлялся в документах, то исчезал. Потом банк стал ссылаться на этот пункт постоянно. После вопроса в службе поддержке когда отменять думаете этот пункт и отсутствия ответа поняла, что надо уходить из банка. А ответ оператора вообще шедевральный — ситуация в стране не интересует банк. Писать про то что эта ситуация не повлияет не надо. Повлияла и давно. Также навязывают становится клиентом банка при покупке валюты. Во многих других банках этого нет
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 сентября 2023, 20:53
Доброго дня! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно у Вас не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. зазначено, що у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Цей пункт є актуальним та діючим. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk, а також у застосунку АБанк24 у Вас є можливість ознайомитись з усіма Умовами та правилами у розділі «Налаштування профілю» далі «Тарифи та правила».
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку з відповідною до пункту комісією.
Також повідомляємо, що операцію в касі можна провести будучи ідентифікованим у Банку. Наші Співробітники дійсно можуть запропонувати відкриття картки в нашому Банку, адже ми завжди раді новим Клієнтам, а сама картка абсолютно безкоштовна і надасть багато переваг в користуванні, серед яких також можливість проводити швидко та зручно операції та перекази з карткою в АБанк24. При цьому відкривати картку А-Банку та інші продукти не є обов'язковим для проведення операції в касі.
Окремо перевіримо детально Ваші звернення до Служби підтримки.
Проблема решена
Михаил Мельник 28 сентября 2023, 15:15
Здравствуйте
Проблема у меня такая, скинули мне деньги на, а банк пацыки с войны чтоб я им поссылку собрал и отправил!!! Эти наглые сеператисты заблокировали карту мне сразу и сказали 3 дня ждать я в службу поддержки звонил. Я пошел в банк пообщаться с ними они сказали тоже самое. Не вопрос через 5 дней не кто не позвонил пришлось идти в банк и розбератся с ними.
Позвонил какой то оператор и сказал за какой то перевод 505грн который был 11.01 типо скарга надо оплатить. По чему нельзя было написать за те деньги хотя бы через пару месяц я и не помню от куда они. Я играю в автоматы так по мелочи восновном вывожу подработки разные 1−2К ну, а тут 50к упало и блоконли. В банке их не получилось *** послать и розторгуть договор. сегодня звоню на гарачу линию говорят можно закрыть счёт и отдать 30% им затто что-то они такие молодцы помогают рускому кораблю!
Квитанции все придоставлено звонка нет. Скажите как быть, розблокируют ли карту спустя 10 дней. Ждать просто не кто не будет! Ихние Завтрыки
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 сентября 2023, 15:23
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
abcd13 28 сентября 2023, 13:57
Совершая покупку в магазине я была удивлена уведомлением, что средств на карте недостаточно, потому что точно знала, что есть кредитный лимит 2 тысячи. Картой пользуюсь редко и решила проверить в чем дело. Главное уведомление ждало впереди. Минус на сумму почти 5 тыс.грн. При звонке в банк и разбирательстве (21.09) выяснилось, что с чужого телефона было сказано приложение 03.09, перехвачено смс об уведомлении, повышен кредитный лимит и 2-мя операциями были перечислены средства на карту банка ПУМБ. Я написала заявление в кибер- полицию, затем в отделение Шевченковского района, позвонила в ПУМБ, скинула копии заявлений в оба банка. А Банк признал факт мошенничества, но менеджеры не стесняются звонить мне и говорить пополнить карту, перевыпустив новую, а иначе будет меня. Интересно, а на каком основании? В полиции мне ответили, что действия банк неправомерные и я могу подавать на них в суд только за это.
Оба банка не спешат выяснять кто это сделал, учитывая, что у ПУМБа уже 21.09 был номер карты, куда был осуществлён перевод.
Особенно смешно мне слышать от операторов, А Банк, что их банк надёжный и конкурентоспособный. Да, я убедилась лично насколько. Я уже молчу, что меня пытались убедить, что это я отдала карту кому- то или свой телефон.
Не рекомендую никому оба банка. И в одном, и в другом плевать хотели на клиентов
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 сентября 2023, 15:25
Доброго дня!
З метою безпеки коштів Клієнтів ми просимо ні в якому разі не надавати дані картки третім особам, у тому числі термін дії картки, cvv-код, пін-код, а також надіслані Банком паролі. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки. У разі втрати даних, таких як картка, смартфон, документи, рекомендується негайно повідомити про це Банк. На нашому сайті також можна ознайомитись із пам'яткою щодо використання банківських продуктів – https://a-bank.com.ua/security. Виконуючи всі Умови та правила Банку, а також вимоги безпеки Клієнти можуть бути впевнені в збереженні коштів на рахунку.

Зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування. Тому, у разі прострочення Банк залишає за собою право будь-яким можливим способом доносити інформацію про заборгованість Клієнта, в тому числі шляхом дзвінків на фінансовий номер телефону. Бажаємо звернути Вашу увагу, що дзвінки від Банку можуть надходити відповідно до Умов та правил, а саме до пункту. 3.3.2: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Відповідно до розділу 2.1.2. пункту.1.4 Умов та правил надання банківських послуг АТ «А-Банк»: «Операції, що здійснюються з використанням Платіжної картки, з введенням відповідного ПІН-коду або з введенням коду, наданого Банком в рамках технології 3DSecure, або операції, що здійснюються з використанням платіжної картки без введення ПІН-коду, або з використанням реквізитів платіжної картки, або з використанням аутентифікаційних даних, у тому числі в Мобільному додатку, — визнаються підтвердженими Клієнтом та ініційованими ним власноруч».

Також зазначаємо, що п. 5.5. визначає, що держатель картки несе відповідальність за всі операції, що супроводжуються авторизацією, до моменту звернення держателя картки в Банк і повідомлення про блокування коштів на картрахунку і за всі операції, які не супроводжуються авторизацією, до моменту постановки картки в СТОП-ЛИСТ платіжною системою.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VitaM38 27 сентября 2023, 12:40
Дівчата надзвичайно приємні, компетентні. Декілька разів була на Коперника та В.Великого, то дуже задоволена. Ставлення супер. Допоможуть, порадять, все на вищому рівні
Дякую працівникам
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 сентября 2023, 12:52
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏😊
Проблема решена
User1234512345 26 сентября 2023, 18:15
Заблокировали мне карту, без каких либо объяснений. Попросил называть причину — уходят от ответа. Запросил назвать мне конкретный пункт в договоре — уход от ответа. В итоге, дал свои контакты, для звонка 20.09.2023. — сказали в течение 3 календарных дней мне позвонят. Сейчас 26.09.2023. и никто досих пор не позвонил
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 сентября 2023, 19:24
Доброго дня! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючі документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
3196993 26 сентября 2023, 17:34
Ще при першому виклику від банку ПУМБ хотів відправити на свою картку АБанк переказ по номеру телефону. Але, спочатку не вдалося. Звернувся в службу підтримки. Довгенько виправляли, неодноразово звертались до мене з поясненням, що, та яким чином роблять. Нарешті, сьогодні проблему усунуто, отримання переказу по номеру телефона на картку АБанк працює. Я — задоволений, не залишили питання без підтримки, технічний відділ спрацював належним чином.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 сентября 2023, 17:51
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! 🍏😊
Проблема решена
Frank553 26 сентября 2023, 14:07
Ситуація така, не можу ні я, ні будь хто поповнити мою картку банку з 3-х різних банків спробували. Звернувся спочатку в телеграм чат бот банку. Розповів ситуацію і через 2 години спілкування з спеціалістом зрозумів, що він не професіонал. Вирішив зателефонувати по номеру телефону в підтримку. Зі слів оператора написав у чат бот щоб переключили на лінію тех підтримки. Але співробітник декілька разів написав, що таке неможливо. Виходить, що банк один, а у спеціалістів різні погляди на вирішення мого питання. Подзвонив вдруге на гарячу лінію, щоб подати скаргу на співробітника, але дівчина так її і не оформила, всіляко відходила від теми. Мого терпіння не вистачило більше спілкуватися з такими спеціалістами.

І в подальшому так і не можу поповнити свою карту, а це кредитна карта і я повинен внести платіж по кредиту.

Дуже розчарований банком та спеціалістами підтримки. Видно, що їм аби відсидіти робочу зміну і немає зацікавленості в допомозі клієнту.

Не рекомендую банк тільки по тій причині, що немає гарних спеціалістів підтримки.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 сентября 2023, 16:06
Доброго дня!
Перевірили інформацію щодо описаної Вами ситуації. Поповнення картки в Абанк, з картки іншого Банку, можливе на суму від 1 грн. В даному випадку Ви намагались здійснити поповнення на суму менше зазначеної.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та приймемо відповідних мір, якщо це буде необхідно.
Щиро сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю та зробимо все можливе, щоб виправдати Вашу довіру!

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝