Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
AndreiPetrov 2 января 2024, 16:01
Перед Новым годом купил ребенку телефон вместе с сим картой, и буквально через день начадись звонки сотрудников банка мол кого-то ищут, я так понял их клиента который был зарегесрирован под этим номером. Я взял трубку и набрал горячую линию, обьяснив ситуацию мне ответили, что звонки будут продолжатся пока Вы не прийдете в отделение и не зарегестрируетесь как клиент🤣🤣🤣 я являюсь клиентом другогг банка, и у меня есть свой финансовый номер и потом зачем мне регестрировать номер ребенка, чтоб потом наяривали с вопросами взять кредит🤣🤣🤣. Обращался к оператору моб связи там сказали, что номера продаются и они полюбому были у кого-то в пользовании. Ребенок плачет потому как его напугал *** звонящий с банка. Просто жесть
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 января 2024, 16:24
Добрий день! Нам шкода, що Ви відчули незручності в зазначеній ситуації. У разі прострочення Банк телефонує Клієнту за вказаними ним контактними номерами.
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені. Додатково перевіримо коректність консультації наших Спеціалістів.
Проблема решена
DeeMON4ik 2 января 2024, 15:51
Вітаю! Лише у середині грудня оформив картку у «А-Банку», та одразу почав нею користуватись.
І вже за 2 тижні мені спочатку обмежили рахунок на можливість поповнення (мотивувавши це тим що я зробив поповнень сумарно на 165000 грн, а в мене нібито якийсь особливий індивідуальний ліміт на 150000 грн — але я про нього й гадки не мав) — а тепер і взагалі заблокували повністю разом з моїми особистими коштами!

26.12.2023 я зробив заявку на разблокування, надав всі відповіді на всі питання, протягом доби обіцяли вирішити проблему та надати зворотній звʼязок — але тиша… 28.12.2023 я повторно звертаюсь у техпідтримку, знов обіцяють протягом доби вирішити питання — і знов тиша…
Звертаюсь у третій раз у техпідтримку 2.01.2024 — «Ваша заявка закрита. Ви не надали відповіді на питання від банку» Я надав скріни переписок з техпідтримкою та багаторазових відповідей на питання банку — «вибачте, помилка»
Надав в надцятий раз знову усі відповіді, усі скріни — знов чую рівно ту ж саму байку про «одну добу»

По факту банк просто морочить голову та відповідає шаблонами — відчуття що в техпідтримці або боти сидять або папуги. Сподіваюсь що хоч з допомогою MinFin вдасться нарешті вирішити питання!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 января 2024, 16:50
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, ми зробимо все можливе для скорішої перевірки та за результатом повідомимо Вас.
LiliaShvets 2 января 2024, 13:10
28 грудня я пішов купити продукти і заплатив в магазині 204,49грн. Одразу після цього у мене спрацювало заблокування картки і попросили пройди ідентифікацію з менеджером. Я написав до підтримки і мені сказали очікувати дзвінка від менеджера до 5 робочих днів, але сьогодні мені прийшло повідомлення, що банк вирішив розірвати договір на обслуговування

Я не користувався банком пів року, вперше за довгий час вирішив заплатити за продукти у Форі і мені за це порвали договір на обслуговування. Дякую за таке привітання. Усі підтвердження своїх слів готовий надати.

Якщо після цього повідомлення банк ніяк не відреагує, ви будете знати що це за банк і яких привітань можна від нього очікувати
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 января 2024, 15:41
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення не підлягає перегляду. Дякуємо Вам за розуміння.
Ardeli015 31 декабря 2023, 13:50
Я являюсь клиентом многих банков и всегда относился с пониманием к этим структурам, а они ко мне. Первый раз в жизни пишу отзыв о банке, ведь такого произвола я в жизни не видел.Годом ранее еще была ситуация когда они мне не хотели мой депозит отдать, но это ладно, там пришли к пониманию, не хочу этот инцидент описывать, просто знайте, что он был и мне прямо говорили что не отдадут мне моих денег. Хочу описать следующую ситуацию. Мне пришел перевед с другого моего банка на сумму 5 тысяч гривен. Сразу же после зачисления средств банк принял решение заблокировать мои счета и отказать мне в обслуживании. Мне не дали возможность отчитаться и тд, просто сказали мол укажите реквизиты другого банка и напишите заяву. Написал, реквизиты указал. Женщина сказала что окончание заявки займет целых 9 дней. Хотя все мы знаем, что перед даже по iban занимает в худшем случае 3 дня. Думаю ладно, кипишевать не буду, регламент видимо такой, ничего не поделать, хотя средства мне мои были нужны, если уж так то дали бы возможность их выплатить. Так вот, 28го декабря я позвонил на инфолинию, так как средства не поступили на мой другой счет. Женщина говорит да, вижу, дата реализации стоит 27ое декабря, но заявка еще не выполнена. Говорю хорошо, сколько мне ждать? Ответ убил: как только средства поступят вы увидите это в уведомлении от банка на который вы получите средства. ВАУ))) А я думал не получу. Ну я вежливый человек говорю ей мол, окей, это понятно, но какие сроки, когда я получу свои деньги? Говорит мы сделаем все что бы как можно скорее. Так, а сроки то бл какие? Месяц, год, 10 лет? Не могу вам ответить. Я просто ахерел и чуть ли не матом был готов орать ибо такой некомпетенции я еще в жизни не встречал. Ну думаю ладно, может новенькая и не знала что в таких ситуациях говорить, не смогла связаться с кем-то. Не стал обострять, попрощался и решил что наберу через пару дней, обращение то должно было бы быть зафискированым. Звоню сегодня, 31го декабря, прошло уже 14 дней с момента как я указал реквизиты на возврат. И что вы думаете? Разговор был копией предидущего:
1)Здраствуйте, мы сейчас проверим
2) Да, мы не смогли вовремя исполнить заявку.
3)Когда? Не могу вам сказать. Я не знаю. И кто этим занимается не знаю. И связаться нискем не могу.
4) МЫ СДЕЛАЕМ ВСЕ ЧТО БЫ ЭТА ЗАЯВКА БЫЛА ОБРАБОТАНА КАК МОЖНО СКОРЕЕ)))
Та мне что ли 5 лет ждать пока вы отдадите мне МОИ ДЕНЬГИ. Мне они нужны, я все понимаю, задержки и т. д. Хотя какого х если у вас есть регламент на реализацию и неужели за 9 дней нельзя вернутт деньги? А за 14? Может и 30 не хватит? Но даже не смотря на это, неужели я не имею права знать когда я получу деньги? Хотя бы примерно? А сегодня в чат поддержки я еще и получил ответ что оказывается это были примерные сроки))) а изначально сказали что это самые дальние сроки реализации)) Там тоже никто не знает ниочем. А зачем вам поддержка нужна вообще если она ничего не знает? В других банках звонишь — на линии всегда професионал своего дела и проконсультирует и подскажет, а в А-Банке тупейшее быдло, видимо их даже никто не обучает, просто взяли на работу и перед лицом видимо огромный плакат с надписями «я не могу уточнить и подсказать» и «мы сделаем все что бы как можно скорее решить этот вопрос». А если что-то не так, то они спокойно сбросят трубку, у меня и такое с ними бывало когда я у сотрудника спросил номер его идентификации, а потом как нивчем не бывало перезвонил и такой, ой, что-то отключилось))) Ребята, на данный момент не советую вообще там иметь счет. Да, приложение удобное, кешбеки ± нормальные, переводы без комиссии. Но если что-то пойдет не так, а оно точно пойдет ибо как видите мне просто без причины за 5000 гривен заблокировали счет, тогда на вас такой болт будут класть, что вы просто офигеете. Можете не писать и не звонить, сразу идите в суд, вполне возможно что и суд вам не поможет, но вы хотя бы им тоже попьете крови и потрепаете нервы. Итого, у меня просто украли деньги и не отдают. И не говорят когда отдадут. Видимо никогда
абанк
Ответ банка
31 декабря 2023, 19:36
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані
укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі
абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та
протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового
знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11.,
де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання,
щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його
вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Виталий Копач 31 декабря 2023, 11:44
На карту прийшов переказ 20000 грн і 14000 грн.Карта була заблокована, як написали в повідомленні за численні перекази на карту, хоча були тільки 2 зарахування на загальну суму 34000 грн.Були надані квитанції про переказ від родичів, одна й та ж фамілія.Банк написав за добу розберетеся. Пройшло декілька днів і у відповідь тільки документи на перевірці.Не рекомендую банк до співпраці, тому що навіть 34000 грн треба їм перевіряти звідки гроші
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 декабря 2023, 12:14
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Приносимо вибачення, через збільшений термін розгляду. Ваше питання вже на контролі у наших Фахівців, за рішенням з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Микола Фастовець 30 декабря 2023, 12:04
Добрий день. Пів року тому перекинув гроші з картки Приватбанку на карту А-банку 5000 грн шахраю котрий ніби то займався криптою. Коли я зрозумів, що мене ошукали, звернувся в підтримку А-банку. Через пів року, тобто вчора, мені представник банку телефонує і говорить що по цьому шахраю відкрита кримінальна справа і є ймовірність повернення 5000 грн мені на карту. Через пару годин після розмови з представником банку мені повернули вкрадену суму. Я просто шокований! І одночасно вдячний службі моніторингу цього банку за якісну роботу!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 декабря 2023, 12:08
Ми раді, що нам вдалося вирішити Ваше питання та повернути кошти 😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Запорожец Ирина 30 декабря 2023, 11:46
Отделение по адресу: Харьков, ул. Сумская, 43
Приветливый персонал, всегда готовый помочь в решении проблем. Благодарю за высокое качество обслуживания клиентов!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 декабря 2023, 12:01
Вдячні за високу оцінку нашої роботи!🍏😊
Проблема решена
tarasbodnar308 30 декабря 2023, 10:53
Добрий день, мені заблокували карту більше 2-х місяців тому, заблокували мені карту після того як я з іншого банку перекинув 8200грн на АБанк, після чого мені сказали якоби в мене буди сомнівні переводи, я надав всю інформацію яку вони просили, всі докази, всі реквізити, але нічого не змінилось, я не рекомендую цей банк нікому, тут лояльно ставляться до людей, тиїм дзвониш і вони тебе кормалять тим зо вам зателефонують через 5робочих днів, нікому категорично не рекомендую користуватися цим банком!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 декабря 2023, 11:17
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Проблема решена
Alex54321 29 декабря 2023, 18:28
Самий не адекватний банк. Довгий час працювали с банком. Вирішили відкрити рахунки ТОВ. І все через день блокування рахунку, «Не типові операції». Так це не проблема, але фінансовий номер Київстар, не працює оператор, не можемо підтвердити, потрібно прийти в відділення, прийшли, але треба чекати звʼязку. Дочекалися, розблокували, проходить ще 4 дні, знову заблокували. А сьогодні масований обстріл, і теж немає зв’язку. І що робити? Правильно не звʼязатися з цим банком!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 декабря 2023, 21:00
Добрий день! Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок. Ми перевіримо для Вас всі можливі варіанти зняття обмеження та повідомимо за результатом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Havrykova 29 декабря 2023, 14:21
Много лет пользуюсь этим банком. Всем довольна
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 декабря 2023, 15:53
Дякуємо за відгук і високу оцінку! Раді, що Ви з нами! 🍏😊
Дмитро Хамедов 28 декабря 2023, 15:18
Отделение по адресу: Одесса, ул. Конная, 22
А Банк, оператор Ольга, (внутренний # 87982).
Пишу отзыв от чистого сердца.
Ольга подключилась к решению моей проблемы.
Проблема была связана с блокировкой моей карты.
Ольга предоставила грамотную консультацию, и дополнительно проследила за процессом рассмотрения моего вопроса.
Подобная профессиональная работа, которую проявила Ольга, побуждает меня, как клиента банка, доверять банку ещё большую сумму своих денежных средств.
Оператор (консультант) Ольга повысила мой кредит доверия к банку.
Всем остальным банкам, читающим этот отзыв, берите на заметку об этом операторе.
За ней пойдут клиенты, клиенты ей доверят деньги.
В каком банке будет Ольга, туда пойдут клиенты вместе со своими денежными средствами.
Она в состоянии успокоить и удержать недовольного клиента.
Ольга повышает ликвидность той организации, в которой она работает.

Я финансист с высшим экономическим образованием, с банками работаю уже много лет, и понимаю о чем я пишу.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 декабря 2023, 15:26
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою нашого Співробітника 🍏😊
Проблема решена
magkon 28 декабря 2023, 12:56
21 числа мне было сделано моими знакомыми 5 переводов на сумму 65972 грн по реквизитам расчетного счета, деньги не зачислены до сих пор, и так же не вернулись отправителям, после двух банковских дней обратился в тех поддержку сказали деньги не зашли в банк и якобы будут возвращены отправителям, подождал еще два дня, денег нет не у меня не у отправителей, обратился снова в тех поддержку узнать где же все-таки деньги спустя 5 дней, попросили предоставить квитанцию, после чего я сбросил полную квитанцию со всеми данными, мне говорят якоюы деньги зависли на каком то банковском счете вам нужно предоставить документы подтверждающие доходы и законность этих денег, я спрашиваю сколько всего платежей зависло мне говорят один, я спрашиваю где еще 4, просят предоставить квитанции по всем, на что я конечно предоставляю еще 4 квитанции, и оказываются что уже все деньги где-то зависли и зачислить без документов мне не могут, отправителям тоже не возвращают, кормят завтраками без решения проблемы, крайне не рекомендую данный банк так как просто украли деньги, суммы мне никто не называл пока я не скинул квитанции, где находятся деньги тоже не понятно.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 декабря 2023, 16:36
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів. Стосовно Вашої ситуації, відправлені кошти очікували підтвердження від Вас документів про джерело походження коштів, тому кошти не були зараховані на картку. На жаль, ми не отримали від Вас запитуваних документів, тому перекази були повернуті відправникам. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та повідомимо Вас за результатом.
Проблема решена
bobuks 27 декабря 2023, 15:06
Два місяці назад прийшов платіж з мого рахунку в іншому банку, і одразу заблокували рахунок. Я надала реквізити в іншому банку, але гроші досі не віддали. Я знаю що у банку складна фінансова ситуація, тому що збільшили податок на прибуток, і тепер банк на межі фінансового краху. Це не припустимо щоб власні кошти заморожували і не віддавали місяцями. У людей можуть бути важливі покупки, оплата оренди, а ви просто викрадаєте кошти
Щодня відповідають очікуйте 5 робочих днів на перерахунок коштів, але пройшло вже 50 робочих днів
Не рекомендую користуватись даним банком, тому що ці гроші вже будуть не ваші!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 декабря 2023, 16:28
Добрий день!
Банком прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами, на підставі частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Питання переказу коштів знаходиться в роботі. Після здійснення переказу, Вам зателефонує наш Співробітник.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SmelanskiyAnton 27 декабря 2023, 13:54
Дякую за вашу працю, за якісне і швидке вирішення питань🤌 за Професійну та Гарну працю робітників❤️ Нехай Господь Бог благословляє вас у своїй перемозі у всіх сферах вашого життя во імʼя Господа Ісуса Христа 🙏❤️🤗
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 декабря 2023, 14:36
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування 🥰
OlgaBon 26 декабря 2023, 17:19
Плати частинами від Абанку я ніколи не користувалася, хоча майже одразу після оформлення картки мені дали ліміт. Перед новим роком вирішила спробувати, замовивши телефон на Розетці. Але щось пішло не так… Підтвердження у додатку А24 не спрацьовувало. Написала в чат банку, де працівники одразу включилися у вирішення проблеми, а наступного дня підключилися й адміністратори, й технічний відділ. За кілька годин, постійного зв’язку, інформування все вдалося! Виявилося, що Абанк це дійсно підтримка і не тільки фінансова)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 декабря 2023, 17:23
Раді, що ми змогли Вам допомогти 😉🍏
Елена Михайленко 26 декабря 2023, 5:54
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Героев, 11
Я нахожусь за границей, у меня возникла проблема с выпиской по счету.Менеджер оперативно все решил за что я ей очень благодарна! Супер Банк! Отвечают быстро, не нужно часами висеть на телефоне и ждать соединения, как в других бвкках.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 декабря 2023, 8:55
Завжди раді Вам допомогти 😉🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tatyana214 25 декабря 2023, 23:34
Отделение по адресу: Сумы, ул. Харьковская, 32
Мені дуже подобається, а банк
Тому що, коли мені потрібно вирішити свої питання, то мені з радістю с цим допомогають і дуже швидко все вирішується. Дуже подобається те що коли знімаєш гроші, або їх відправляєш то це без комісії.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 декабря 2023, 8:53
Дякуємо, що обрали Абанк для обслуговування. 😉💚
Проблема решена
Denys2003 25 декабря 2023, 23:12
В п’ятницю вранці, банк заблокував рахунок, без причини, 3 дні, мною було очікування про причину, сьогодні понеділок ніч, мені ще в суботу було написано, що 25.12 останній срок, коли буде розблоковано ваш рахунок, в ітогі 23:12 ночі, мій разунок досі не розблоковано, вважаю що це не припустимо!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 декабря 2023, 8:44
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Для можливості розібратися в ситуації більш детально, ми написали Вам в особисті повідомлення.
Марина Борисова 25 декабря 2023, 18:04
Я зіткнулася з шахраєм, чоловік, з яким я колись працювала але проживаємо в різних містах, запропонував мені додатковий заробіток. Не буду вдаватися в подробиці але суть в тому що я відправила йому на банківську картку 4000 грн. Після чого він зник) так, я зробила не обачливий крок 🤷
І так як його банківська картка була від А-банку, я написала в службу підтримки клієнтів з приводу шахрайства. Я навіть не розраховувала що мої гроші можливо повернути, просто мені хотілося щоб цей шахрай був як мінімум заблокований банком, я ж скоріше за все була така не одна, кого він кинув 🤷
В службі підтримки мою заяву прийняли в роботу, і поставилися з повагою та розумінням до мене. В загалі я часто звертаюся до підтримки А-банку, мені подобається як швидко і чемно вони вирішують проблеми, і я вдячна їм за це 💛💙
В підтримці мені відповіли що заява уже в розгляді, але нажаль гроші повернути не має можливості 🤷 але, через приблизно два тижні, мені зателефонували із банку щоб дізнатися на ту саму картку мені повернути гроші чи на іншу) і наступного дня мої 4000грн були зараховані на мій рахунок 🤗
Сказати що я була здивована, це нічого не сказати))
Я вдячна А-банку і всим тим хто працює в цій банківській сруктурі. Для мене ви є найкращим банком вже 4-ри роки і змінювати свій улюблений банк я навіть не збираюся 💛💙 Дякую вам, ви найкращі 💯💞💞💞
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 декабря 2023, 20:36
Дякуємо за відгук і високу оцінку, завжди раді допомогти Вам! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏😊
Проблема решена
Anastasyyy 25 декабря 2023, 16:42
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 104
Заблокували картку спитали звідки гроші, після того як я показала всі скріншоти сказали зателефоную протягом 5днів але дзвінка так і не було, я написала в чат бот мені відповіли що не змогли до мене дозвонитися і потрібно знову чекати 5 днів
Це не банк, а якийсь прикол та знущання з людей
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 декабря 2023, 17:04
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наші Спеціалісти сьогодні зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.4
USD 42.2 42.9
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.4
USD 42.2 42.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝