×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.4 |
USD | 42.2 | 42.9 |
Все курсы банка |
Просто ужас, а не банк
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені. Додатково перевіримо коректність консультації наших Спеціалістів.
Комментарии (6)
Заблоковано нещодавно відкритий рахунок/картку
І вже за 2 тижні мені спочатку обмежили рахунок на можливість поповнення (мотивувавши це тим що я зробив поповнень сумарно на 165000 грн, а в мене нібито якийсь особливий індивідуальний ліміт на 150000 грн — але я про нього й гадки не мав) — а тепер і взагалі заблокували повністю разом з моїми особистими коштами!
26.12.2023 я зробив заявку на разблокування, надав всі відповіді на всі питання, протягом доби обіцяли вирішити проблему та надати зворотній звʼязок — але тиша… 28.12.2023 я повторно звертаюсь у техпідтримку, знов обіцяють протягом доби вирішити питання — і знов тиша…
Звертаюсь у третій раз у техпідтримку 2.01.2024 — «Ваша заявка закрита. Ви не надали відповіді на питання від банку» Я надав скріни переписок з техпідтримкою та багаторазових відповідей на питання банку — «вибачте, помилка»
Надав в надцятий раз знову усі відповіді, усі скріни — знов чую рівно ту ж саму байку про «одну добу»
По факту банк просто морочить голову та відповідає шаблонами — відчуття що в техпідтримці або боти сидять або папуги. Сподіваюсь що хоч з допомогою MinFin вдасться нарешті вирішити питання!
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, ми зробимо все можливе для скорішої перевірки та за результатом повідомимо Вас.
Комментарии (13)
Розірвали обслуговування за купівлю хліба
Я не користувався банком пів року, вперше за довгий час вирішив заплатити за продукти у Форі і мені за це порвали договір на обслуговування. Дякую за таке привітання. Усі підтвердження своїх слів готовий надати.
Якщо після цього повідомлення банк ніяк не відреагує, ви будете знати що це за банк і яких привітань можна від нього очікувати
Рішення не підлягає перегляду. Дякуємо Вам за розуміння.
Комментарии (6)
Финансовые терористы с худшей поддержкой которой тупо плевать на клиентов.
1)Здраствуйте, мы сейчас проверим
2) Да, мы не смогли вовремя исполнить заявку.
3)Когда? Не могу вам сказать. Я не знаю. И кто этим занимается не знаю. И связаться нискем не могу.
4) МЫ СДЕЛАЕМ ВСЕ ЧТО БЫ ЭТА ЗАЯВКА БЫЛА ОБРАБОТАНА КАК МОЖНО СКОРЕЕ)))
Та мне что ли 5 лет ждать пока вы отдадите мне МОИ ДЕНЬГИ. Мне они нужны, я все понимаю, задержки и т. д. Хотя какого х если у вас есть регламент на реализацию и неужели за 9 дней нельзя вернутт деньги? А за 14? Может и 30 не хватит? Но даже не смотря на это, неужели я не имею права знать когда я получу деньги? Хотя бы примерно? А сегодня в чат поддержки я еще и получил ответ что оказывается это были примерные сроки))) а изначально сказали что это самые дальние сроки реализации)) Там тоже никто не знает ниочем. А зачем вам поддержка нужна вообще если она ничего не знает? В других банках звонишь — на линии всегда професионал своего дела и проконсультирует и подскажет, а в А-Банке тупейшее быдло, видимо их даже никто не обучает, просто взяли на работу и перед лицом видимо огромный плакат с надписями «я не могу уточнить и подсказать» и «мы сделаем все что бы как можно скорее решить этот вопрос». А если что-то не так, то они спокойно сбросят трубку, у меня и такое с ними бывало когда я у сотрудника спросил номер его идентификации, а потом как нивчем не бывало перезвонил и такой, ой, что-то отключилось))) Ребята, на данный момент не советую вообще там иметь счет. Да, приложение удобное, кешбеки ± нормальные, переводы без комиссии. Но если что-то пойдет не так, а оно точно пойдет ибо как видите мне просто без причины за 5000 гривен заблокировали счет, тогда на вас такой болт будут класть, что вы просто офигеете. Можете не писать и не звонить, сразу идите в суд, вполне возможно что и суд вам не поможет, но вы хотя бы им тоже попьете крови и потрепаете нервы. Итого, у меня просто украли деньги и не отдают. И не говорят когда отдадут. Видимо никогда
укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі
абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та
протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового
знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11.,
де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання,
щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його
вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Комментарии (15)
Заблокували картку за надходження в 34000 грн
Приносимо вибачення, через збільшений термін розгляду. Ваше питання вже на контролі у наших Фахівців, за рішенням з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Комментарии (9)
Робота служби моніторингу
Комментарии (3)
Вежливость, оперативность
Комментарии (1)
Банк заблокував карту і не повертає мені мої кошти
Комментарии (2)
Робота банку
Комментарии (5)
Большое спасибо
Написать комментарий
Ольга (# 87982), А Банк, оператор способен повысить ликвидность банка.
Пишу отзыв от чистого сердца.
Ольга подключилась к решению моей проблемы.
Проблема была связана с блокировкой моей карты.
Ольга предоставила грамотную консультацию, и дополнительно проследила за процессом рассмотрения моего вопроса.
Подобная профессиональная работа, которую проявила Ольга, побуждает меня, как клиента банка, доверять банку ещё большую сумму своих денежных средств.
Оператор (консультант) Ольга повысила мой кредит доверия к банку.
Всем остальным банкам, читающим этот отзыв, берите на заметку об этом операторе.
За ней пойдут клиенты, клиенты ей доверят деньги.
В каком банке будет Ольга, туда пойдут клиенты вместе со своими денежными средствами.
Она в состоянии успокоить и удержать недовольного клиента.
Ольга повышает ликвидность той организации, в которой она работает.
Я финансист с высшим экономическим образованием, с банками работаю уже много лет, и понимаю о чем я пишу.
Комментарии (2)
Банк просто украл деньги и кормит завтраками
Комментарии (4)
Банк не повертає мої кошти
Щодня відповідають очікуйте 5 робочих днів на перерахунок коштів, але пройшло вже 50 робочих днів
Не рекомендую користуватись даним банком, тому що ці гроші вже будуть не ваші!!!
Банком прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами, на підставі частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Питання переказу коштів знаходиться в роботі. Після здійснення переказу, Вам зателефонує наш Співробітник.
Комментарии (3)
Будьте Благословенні🙏
Комментарии (1)
Абанк це підтримка і не тільки фінансова
Комментарии (2)
Лучшие менеджеры только, а А- Банке
Комментарии (3)
Привітний персонал
Тому що, коли мені потрібно вирішити свої питання, то мені з радістю с цим допомогають і дуже швидко все вирішується. Дуже подобається те що коли знімаєш гроші, або їх відправляєш то це без комісії.
Комментарии (1)
Блокування
Комментарии (2)
Вирішення питань пов’язаних з шахрайством
І так як його банківська картка була від А-банку, я написала в службу підтримки клієнтів з приводу шахрайства. Я навіть не розраховувала що мої гроші можливо повернути, просто мені хотілося щоб цей шахрай був як мінімум заблокований банком, я ж скоріше за все була така не одна, кого він кинув 🤷
В службі підтримки мою заяву прийняли в роботу, і поставилися з повагою та розумінням до мене. В загалі я часто звертаюся до підтримки А-банку, мені подобається як швидко і чемно вони вирішують проблеми, і я вдячна їм за це 💛💙
В підтримці мені відповіли що заява уже в розгляді, але нажаль гроші повернути не має можливості 🤷 але, через приблизно два тижні, мені зателефонували із банку щоб дізнатися на ту саму картку мені повернути гроші чи на іншу) і наступного дня мої 4000грн були зараховані на мій рахунок 🤗
Сказати що я була здивована, це нічого не сказати))
Я вдячна А-банку і всим тим хто працює в цій банківській сруктурі. Для мене ви є найкращим банком вже 4-ри роки і змінювати свій улюблений банк я навіть не збираюся 💛💙 Дякую вам, ви найкращі 💯💞💞💞
Комментарии (4)
Заблокували кошти і максимально тягнуть час з перевірками
Це не банк, а якийсь прикол та знущання з людей
Комментарии (2)