×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Порушення закону України про банківську діяльність
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Комментарии (9)
Банк не отдаёт деньги
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Комментарии (2)
Банк заблокировал карту
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Комментарии (4)
Благодарность
Комментарии (1)
Проблема с кредитом
Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума Вашої заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися.
Рішення про надання реструктуризації боргу Банк приймає індивідуально для кожного Клієнта. Взяли Ваше питання до роботи. Наш Співробітник зв'яжеться з Вами за результатом.
Комментарии (1)
Шахраї з а-банку
Комментарии (2)
Враження про співпрацю з банком
А-банку.
З першого дня сподобалось те, ще все можно робити через Дію дистанційно.
Банк має дуже багато позитивних якостей:
зручний і зрозумілий застосунок,
великий кеш бек за розрахунок в торговій мережі,
до 100 000 грн. на місяць можно безкоштовно переказати за номером карти на інші банки,
якщо Ви хочете зробити довіреність на отримання грошей іншій людині, це також можно робити без відвідування банку,
у відділеннях банку працюють доброзичливі люди.
Сьогодні зробив покупку через Розетку і оформив оплату частинами, спілкувався з службою підтримки, дуже гарно все розказали і підказали.
Одним словом — рекомендую!
Написать комментарий
Необґрунтоване блокування рахунку
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Дякуємо за розуміння.
Комментарии (2)
Вже більше 1.5 місяця заблокований рахунок. Йде провірка.
І дальше відповідь на вайбері що розгляд буде до 5ти днів. Я вже чекаю десь 45−50 днів. Вони мені розказують постійно що за 2 дні провірять. Потім за 5 днів. І так ця процедура вже зайняла практично 2 місяці. Кошти на моїй карті заблоковані нею я користуватися нажаль не можу. Я вже надала всі документи які потрібно і надіялася що мій банк нарешті розблокують але ні. Дальше очікуйте 5 днів на розгляд. Ну розгляньте вже будь-ласка ту заявку. Скільки я маю чекати.
Комментарии (1)
Не повертают гроши . Та не закривают рахунок
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена. Ваше питання вирішене Банком.
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами та надали рекомендації.
Комментарии (1)
А банк заблокував картку
Мені не одноразово дзвонив фахівець з фінансового моніторінгу з цього номеру телефона +380567964681. І пропонувала зписати кошти з мого рахунку на рахунок якоїсь третьої особи, людини яка потерпіла від шахрайства, яку банк собі вигадав, а не на рахунок людини яка перевіла мені кошти. Фахівець банка мені знов казала що людина яка перевела кошти на мій рахунок шахрай і що йде якесь судове розслідування. Я робітнику банкв сказав, що людина яка перевіла грощі на мій рахунок, рахунок моєї дружини і тещі не має ніяких судових обмежень. Я подивився на Єдиному Контакт — центру судової влади України. І на дюдину яка перевіла мені кошти є тільки одне адмін правопорушення цей витяг я вам відправив в телеграмбот, але адмін правопорушення це не як не може бути шахрайство. Це правопорушення було складено 28.09.2023, а ви мою картку заблокували 13.09.2023. Я так розумію що ви заздалегідь знали що буде факт шахрайства і на п’ятнадцять днів раніше заблокували картки моєї родини. Також я не можу зрозуміти ваш фахівець на моє запитання хто постраждала людина і на яку сумму вона постраждала вдповіла що ім'я людини назвати не може і що людина постраждала рівно на 100000 гривен, що ці кошти були шахрайським шляхом зписані у людини з приват банку. Я попросив співробітника банку надати мені документи, що їде якесь судове проізводство аба данні людини яка як вони стверджують постраждала, на що банк відповів, зо нічого вони надати не можуть. Яке відношення має мій рахунок, А Банка до приват банку, якщо людина поклала грощі на рахунки моєї родини у відділенні А Банку в місті Запоріжжя? І якщо людина постраждала на 100000 гривень чому заблокували картки моєї родини на 300000 гривень? Моя картка і картки моєї родини досі не разблоковані, прошло вже більш двох місців. Скільки ще мої кошти будуть заблоковані я не знаю.
Я надав фахівцям, А Банка всі документи і підтвердження які вони в мене просили але Банк не може надати мені якісь документи, або пояснення зі свого боку.
Мені здається що в цієї ситуації шахрайство лише зі сторони банку. Банк заблокував грощі моєї родини без якихось пояснень та доказів і тільки поопонує мені перевести мої власні кошти на рахунок якоїсь вигаданої людини. Це якийсь жах.
Банк діє згідно Умов та правил, а саме п. 2.1.3. Права та обов'язки, Банк має право: п. 3.3.18. Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки, дана інформація зазначена у розділі 2. Фізичним особам. Посилання: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами, щодо пояснення причини блокування картки. Питання знаходиться в роботі. Банк, зі своєї сторони очікує на рішення суду, тому Вас буде додатково проінформовано за рішенням.
Комментарии (2)
А-банк
Дякуємо Вам за відгук, дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів.
Ми не зупиняємося на досягнутому, тому постійно вдосконалюємо та розширюємо функції нашого сервісу Абізнес. Зробимо все можливе, щоб виправити Ваші зауваження якнайшвидше. 🍏
Комментарии (1)
Повернення неправильно надісланих коштів
Комментарии (1)
Позитивний
Комментарии (3)
Безответственность и халатность
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Згідно з Умовами та правилами, під час перевірки картка може бути тимчасово заблокована.
Регламент опрацювання звернення займає до 5 робочих днів.
Взяли Ваше питання на контроль. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Комментарии (4)
Неймовірна людина!
Вперше зустріла цю дівчину, коли вона працювала в касі, в маленькому відділенні. Ще тоді, вона вразила своєю здатністю «вирішувати» проблеми клієнта. Складалося таке враження, що для неї нема нічого неможливого. Завжди стримана, комунікабельна, спокійна, дуже професійна! Тільки завдяки їй, я навіть ні на хвилину не мала думки про інші банки …
Тому я зовсім не була здивована, коли Ганна стала керівником відділення. В наш час рідко зустрінеш керівництво, яке дійсно вміє в першу чергу оцінити тебе і як людину і як клієнта!
Остання подія мене взагалі вразила і змусила написати цей пост. Коли я в черговий раз звернулась по телефону зі своїми питаннями-проблемами, вона в черговий раз не відмовила і вирішила мої питання протягом години, але мене вразило не це, а те, що ця ЛЮДИНА знаходилась в цей час в лікарні, в палаті, годину, як вийшла з наркозу після операції (не знаю, чи можна таке писати- це зовсім особисте). Вона могла б мені не відповідати, щось написати, але я взнала це, вже після того, як вона вирішила всі мої питання. І це вже навіть не про допомогу! Це щось більше! Це магія, людяність, вміння зробити іншу людину щасливою! Зараз цього так бракує!
Я дуже прошу керівництво АБанку відмітити цю дівчину, і дати їй, будь ласка, відпустку, премію, або якийсь оплачений тур на відпочинок. Вона дійсно цього заслуговує, ЯК НІХТО!
ЛЮДИНА з великої букви
Недарма в перекладі з івриту Анна означає «милосердна», «миловидна», «благодійниця».
Щира- щира подяка!!!
Комментарии (5)
ЗАБЛОКУВАЛИ КАРТКУ!!!
Комментарии (4)
Левые кредиты
Есть пользовательская карта зелёная на которую мне прилепили кредит в сумме 11000+ грн датируя 2017 м годом, на вопрос откуда долг на НЕ кредитной карте ответ это овердрафт за якобы непогашенные рассрочки, рассрочки действительно были в 2020 м году и погашены. Банк в чате сам подтвердил справками о выдаче пользовательской карты где не идёт речь о лимите и о сумме кредита соответственно.
В августе 2023 я обратился в УБКИ посмотреть историю и там ни учтён ни один платеж за этот год хотя их было 3−4 штуки. на тот момент они приписывали 9000+ несуществующего овердрафта на который начислены проценты и 6750 реального долго и предлогали порешать все за 11000, перевели меня на коллекторов с которыми я отказался общаться, потом видно забыли про эту историю на 4 месяца и сейчас пишут если за два дня не погасите всю сумму то коллектора умеют делать так, что за неделю вы найдете всю сумму, при этом суд 99% на нашей стороне будет
У разі відсутності на карті особистих коштів списання на погашення договору Розстрочки відбувається з кредитної картки. Якщо кошти для списання обов'язкового платежу не внесено списання відбувається в овердрафт.
Раніше з Вами зв'язувався наш Співробітник та надав інформацію щодо врегулювання питання по Вашій заборгованості.
Так, як з Вашого боку відсутні платежі для погашення боргу Банк залучив колекторську компанію для врегулювання питання по заборгованості. В даному випадку Банк діє згідно з Умовами та правилами, а саме згідно розділу 3. Права та обов'язки сторін, п. 3.3.20. Банк має право залучати колекторські компанії до врегулювання простроченої заборгованості Клієнта за Договором або передати іншій особі свої права кредитора за правочином відступлення права вимоги без згоди Клієнта.
Хотіли б звернути Вашу увагу, що відсотки по договору нараховуються в стандартному режимі. Просимо Вас погашати заборгованість для зменшення суми боргу.
Написать комментарий
Максимально некомпетентна підтримка
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Під час перевірки картка може бути тимчасово обмежена.
Оскільки нам не одразу вдалось зв'язатися з Вами, для отримання необхідних документів, термін перевірки було збільшено.
Ми не привласнюємо номер в черзі, при розгляді звернення, тому надати таку інформацію, можливість відсутня.
Ваше питання в роботі. Після завершення перевірки, наданих документів, наш Співробітник зв'яжеться з Вами.
Написать комментарий
Помогли
Комментарии (2)