Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Низький рівень клієнтоорентованості

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Maiklll 24 ноября 2025, 19:00
Блокування карти. Служба підтримки не спілкується. Спілкування з фінмоніторингом банку відбувається виключно через бота. Поставити запитання Ви не зможете, при проханні допомоги у закриті рахунку, вони відправляють зразок паперової заяви яку треба відправляти звичайною поштою. Хоча це ж і дитині зрозуміло що це є навмисне затягування та ускладнення процесу зі сторони банку. Почекаю 30 днів якщо карту не розблокують звернусь до НБУ та омбудсмена, сума на карті не велика, але потрібні прициндент для покращення роботи таких погано розвинених банків, для мене це розвага, а для них витрата ресурсу.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 ноября 2025, 11:11
Дякуємо за Ваш відгук!

Ми детально перевірили ситуацію. Документи, які Ви надали спочатку, були у неналежній якості, тому ми не могли їх прийняти. Після отримання повного пакета документів питання було вирішене.

Щодо передачі заяви у випадку припинення відносин. Надсилати її звичайною поштою не потрібно. Документ можна передати через чат онлайн у нашому застосунку або у відділенні банку.

Бот використовується для пришвидшення опрацювання даних звернень. Документи, передані через нього, одразу потрапляють на перевірку, що суттєво скорочує час обробки.

Стосовно резервування коштів — це стандартна практика. У деяких випадках регламент може бути збільшений до завершення процесу списання.

Ми врахуємо Ваші зауваження, щоб покращити процеси та комунікацію. Будемо раді продовжити співпрацю!

Комментарии - 2

+
+15
Barsikk
Barsikk
24 ноября 2025, 22:05
#
Про это недобанк и его 30% целый год здесь пишут. Читайте и найдёте ответ для себя
+
0
Maiklll
Maiklll
25 ноября 2025, 20:47
#
Дійсно відгук на сайті мінфіну як «заговір» через декілька хв підтримка написала мені навіть прийняли заяву про закриття рахунку, але заява клієнта скоріш за все береться до уваги банком тільки у випадку якщо банк цього захоче. Адже на наступний день мені телефонують з АБанку і повідомляють що обмеження з карти зняті, скоріш за все сьогодні на зміні людина з кращим зором яка роздивилась документи. Ви можете надалі користуватись картою. Співробітник банку трималась ввічливо, діалог вийшов конструктивний. Якщо слідувати принципу що брати до уваги тільки сказане після слів «але» «проте» оскільки те що було сказано до цього «вода» або неправда то в тобто можна сказати що карта розблокована користуватись я можу, ПРОТЕ ніяких гарантій від банку що кошти які я буду тримати на рахунку не будуть заблоковані ПФМ банку вони надати не можуть. Пишу цей коментар оскільки співробітник банку мене попросила залишити відгук тут. В підсумку скажу що тримати кошти в АБанку виходячи з свого суб'єктивного досвіду я нікому не раджу, шкода що приватні організації в наш час ставляться до клієнта як в державних установах, по типу доки ти грубо кажучи не «штовхнеш віз він не їде» чим це зумовлено низькою мотивацією працівників? Небажанням самої установи?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Низький рівень клієнтоорентованості