Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Роботи відділу підтримки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Azikoz 13 октября 2025, 20:17
Це, без перебільшення, найгірший банк, з яким мені доводилося мати справу. Через форс-мажорні обставини було здійснено неправильний переказ коштів. Людина, яка випадково отримала гроші, не могла їх повернути через ліміти, встановлені Національним банком України.

Після двох годин переговорів з представниками А-Банку ми так і не отримали жодного результату. Банк запропонував два можливих варіанти вирішення:
1. Відправник має звертатися з проханням ініціювати процес повернення.
2. Отримувач має звертатися до банку для повернення коштів.

Ми випробували обидва варіанти — і жоден не спрацював. У першому випадку банківські працівники заявили, що повернення можливе лише за зверненням отримувача. У другому — що повертати кошти повинен ініціювати відправник. Тобто банк фактично «перекидав» відповідальність з одного боку на іншу, не надаючи жодного реального рішення.

Протягом усього часу спілкування менеджери вели себе непрофесійно, постійно переривали розмову, відмовлялися продовжувати спілкування, не пропонували альтернатив і намагалися повністю зняти з себе відповідальність.

Хоча ситуація є форс-мажорною, і ми як клієнти не маємо технічної можливості самостійно вирішити її через обмеження НБУ, банк не виявив жодного бажання допомогти.

Оцінка обслуговування — 1 із 5.
Банк абсолютно не клієнтоорієнтований, працівники не знають власних процедур — кожен говорить різне, суперечачи попередньому співробітнику. Жодне рішення не доводиться до кінця, навіть коли воно виглядає логічним.

Не рекомендую користуватися послугами цього банку. Ваші гроші можуть зникнути в одну мить, і допомоги ви не отримаєте.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 октября 2025, 16:07
Добрий день! Щиро перепрошуємо за незручності, які виникли під час вирішення вашої ситуації.

Хочемо повідомити, що нам вдалося зв’язатися з отримувачем коштів, і ваше питання було успішно вирішено — кошти, які були помилково зараховані, вже були повернуті.

Щодо вашого досвіду спілкування з нашою підтримкою, ми приносимо вибачення за те, що розмова залишила неприємні враження. Наша мета — забезпечити зручне обслуговування та допомогу для всіх клієнтів. Ми обов'язково звернемо увагу на вашу ситуацію, щоб кожне звернення залишало лише позитивні емоції.

Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.

Комментарии - 1

+
+15
Barsikk
Barsikk
14 октября 2025, 9:47
#
Они профи взымать 30% с клиентов при закрытии счетов.((
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.5
USD 41.9 42.5
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.5
USD 41.9 42.5
Все курсы банка