Обмеження по картці.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Готовьтесь ждать пол года для проверки документов или закрытие счёта и минус 30% пошлину банку. Если у вас были такие ситуации с банком, то чего не читаете форум Мин фина. Здесь поголовно банк уже более 2-х лет глючит клиентов на любую сумму. Меня он даже заглючил на кредитку и я 2 недели просил разблокировать счёт, что бы банку отдать его же деньги. А банку давно надо под ликвидацию. Пишут сотрудники здесь полож. отзывы про обслуж. в банке, а иначе руководство их уволит. Кто с мозгами уже давно слиняли с этого банка, остаются там только пенсионеры.
- +
- 0
-
- Roman Pavlivets
- 8 октября 2025, 12:08
- #
Ну в мене є всі квитанції повністю на усі транзакції, і вже був випадок з блокуванням але вирішилось все дуже швидко (на протязі години) після того як залишив тут відгук.
Зараз як виявилось на мене була подана скарга людиною яка відправила мені кошти, всі докази за що я їх отримав надано,чекаю коли все звірять. Останнім часом багато випадків що залишають скаргу, ніби то нічого не отримали за переказані кошти, але все вирішується після надання доказів , надіюсь і з А-банком все вирішиться швидко.
Новшкство в, А банке про выдуманные скарги. Вы им не интересен как клиент и они хотят закрыть счёт и поиметь с Вас 30%. Поэтому выдумывают утинные истории.
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 9 октября 2025, 11:34
- #
Добрий день! Наразі Ваше питання вирішене.
- +
- 0
-
- Roman Pavlivets
- 9 октября 2025, 11:55
- #
Дякую. Питання було вирішене дуже швидко. Кошти розблоковані.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Чи можна це якось пришвидшити?
Сума отриманих коштів що місячно не перевищує 5−15 тисяч, по лімітах завжди все гаразд але перевірка вже не вперше. Я так розумію що перевищив максимальну одноразову суму по надходженнях чи як розуміти такі блокування?
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. Наразі Вами було отримано дзвінок від банку, в якому було надано вичерпну інформацію про рекомендації для розв'язання питання. Очікуватимемо на запитану інформацію.