Тут ненавидять пенсіонерів і вимагають донатити
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
-
- Fantomas2020
- 19 сентября 2025, 11:17
- #
Не понимаю, зачем вообще посещать отделения банков и тратить 3 — 3,5 часа своего времени без острой необходимости. Возможно автору отзыва нужно было закрыть счета ФЛ-П и забрать депозит и без посещения отделения это было сделать невозможно. Что же касается пенсионеров, то они сами провоцируют работников банков навязывать им банковские услуги. Некоторым пенсионерам делать нечего и они посещают отделения банков, чтобы скоротать свободное время, которого у них много и поговорить с работниками банков на различные темы, не учитывая то, что в очереди находятся не только пенсионеры и не у всех есть столько свободного времени, как у них. Не представляю ситуацию, чтобы мне работник банка навязал банковскую услугу (кредитную карту, страховку или донат) без моего согласия. Если клиент банка, в том числе пенсионер, не Легкомысленный Опытный Хозяйственник, то навязать ему банковскую услугу без его согласия невозможно
Пане захисник «уззкого міра», в Україні немає «фл-п», є тільки ФОП)) то на росії може фл-п, того тобі в українському банку флп твоє не закриють ну ніяк)))
- +
- 0
-
- Fantomas2020
- 22 сентября 2025, 16:39
- #
ФЛ-П — физическое лицо — предприниматель. Я всего лишь пишу грамотно, на том языке, на котором хочу и нечего мне указывать, на каком языке писать. Я не обязан писать на украинском языке, если это некоторым не нравится
- +
- +1
-
- SergeyNina
- 19 сентября 2025, 15:29
- #
1 пункт правда. Мне навязали епицентр, атб, болт и ещё что-то без моего ведома при забирании депозита. Знаю клиентов которым подняли кредитный лимит после посещения отделений хотя они не просили.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
1. При відвідування відділення з будь якого питання, тобі навіть не запитуючи підключають картку АТБ та картку Bolt. При відвідуванні обох відділень я отримую дзвінки з підтвердженням про відкриття картки. Працівники навіть не пропонують, а мовчки відправляють запит на підтвердження. Додатково, мені пропонують просто всі продукти банку страховку, термінал, premium картку, кредит готівкою. Також змушують пройти навчання користування мобільним банкінгом під тим приводом, що якщо не пройдеш навчання, то ми тобі не видамо депозит.
2. Я був свідком, як людей пенсійного віку змушують донатити на якийсь збір ЗСУ. І взагалі працівники банку так голосно розмовляють що я завжди чую особисті данні інших клієнтів. Найбільше обурює те, що з пенсіонерів вони просто знущаються, не відповідають на питання, змушують задонатити. Це було неодноразово в обох віділеннях. У одного з пенсіонерів був борг по картці 1300 гривень, інша людина прийшла заплатити за комуналку. Тут зараз буде відповідь типу: працівник банку лише запропонував задонатити, але це на так. Працівник банку в ультимативній формі після того як чує питання від клієнта каже: У нас тут збір на пікапи, потрібно задонатити хоча б 100 гривень. Далі він чекає відповіді від клієнта, роблячи психологічний тиск! Подібна ситуація була в обох відділеннях. Дивно, але обирають в жертву лише пенсіонерів, мені ніхто задонатити не пропонував.
3. Працівники стали дуже некваліфікованими. Я раніше скаржився на онлайн підтримку. Хочу перед ними вибачитися, бо насправді онлайн підтримка — це єдиний мозок який залишається в Абанк спроможний хоч на щось. Працівник відділення увесь час обслуговування дублює питання в онлайн підтримку. Відповіді настільки довгі, що кожні хвилин 10 перепитую що відбувається і чого ми чекаємо.
Працівник Абанку витратив приблизно 1 годину для пошуку бланку на закриття ФОП, також він навіть не знав як його заповнювати.
Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своїм досвідом. Нам дійсно дуже прикро, що він викликав негативні емоції.
Основна мета співробітника — повідомити про умови та переваги продуктів банку. Водночас важливо зазначити, що оформлення не є обов'язковим, і рішення завжди залишається за клієнтом. Це стосується як відкриття карток, так і можливості внести кошти на збір, відкрити вклад тощо.
Щодо останньої частини відгуку, деякі питання дійсно можуть потребувати більше часу для вирішення. Але, ми прагнемо детально розібратись в усіх з зазначених проявів, перевірити інформацію та вирішити питання. Для цього нами вже було надіслано вам особисте повідомлення. Будемо раді обговорити це більш детально.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.