Кращий з кращих
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Після моєї згоди на відкриття, головний офіс 1,5 години погоджував відкриття з менеджером банку. З менеджером ми домовилися зідзвонитися пізніше. Звісно, за цей час я встиг засумніватися чи це мені це потрібно. Моєю мотивацією була окрема Преміум підтримка.
Я отримав пуш у мобільному банку, на підтвердження відкриття, де вказано що обслуговування безкоштовно без будь яких умов. Я вирішив уточнити це питання з підтримкою, яка банально не орієнтується в простому питанні, як у всіх інших продуктах банку.
Отже, керівництво банку лише ставить план по випуску преміум карток, карток Болт, страховок на авто, та донатам на пікапи без забезпечення стабільних процесів або інвестицій у підтримку. Поки мені оформлювали преміум картку, пенсіонера за сусіднім столиком з боргом по картці 1300 грн., намагалися вмовити задонатити на пікапи для ЗСУ. Мені особисто без моєї згоди намагалися відкрити картку Болт, яку я вже двічі закривав. Цей банк просто СМІХ. Я раніше злився, тепер просто сміюсь як я міг взагалі ним користуватися.
Моя рекомендація банку по виконанню плану продажів — приберіть вже це підтвердження оформлення картки за допомогою телефона клієнта. Це зайвий крок, який заважає вам оформити картку Болт одразу всім клієнтам, підключити страховки, по відкривати преміум і виконати свій план.
Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своїм досвідом. Нам дійсно дуже прикро, що ви зіштовхнулися із складнощами під час відкриття картки.
Основна мета співробітника — повідомити про умови та переваги карти. Водночас важливо зазначити, що оформлення не є обов'язковим, і рішення завжди залишається за клієнтом. Карта Visa Signature надає доступ до багатьох сервісів як в Україні, так і за кордоном, а також ексклюзивні знижки. Однією з переваг є консьєрж-сервіс, який готовий допомогти вам вирішити будь-які фінансові питання. Якщо ви здійснюватимете транзакції в POS-терміналах та інтернет-магазинах на суму 20 000 грн на місяць, плата за обслуговування не стягуватиметься.
Ми прагнемо детальніше розібратися в ситуації та знайти її вирішення. Ми вже надіслали вам повідомлення і чекаємо на вашу відповідь. Будемо раді обговорити це більш детально.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.