Банк не віддає кошти після збою при поповненні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- +15
-
- SergeyNina
- 17 сентября 2025, 1:35
- #
Лучше чек на электронную почту или экран.
Если сбой он не распечатает чек.
- +
- +1
-
- natashaGra
- 17 сентября 2025, 10:05
- #
А ещё лучше избегать и абанк и его терминалы
Продовження історії.
Сьогодні зателефонували з банку і пояснили, що це я сам винен, щось не натиснув (ні!), тому банкомат завершив роботу. Але є питання, якщо навіть натиснув «не те», то мене покарали, вкравши мої гроші? Чому кошти не зарахувались на карту, або не повернулись назад? Ви хоч думайте, коли кажете таке клієнтам!
Це ще не кінець історії.
Сьогодні кошти повернулись на рахунок, і я одразу почав переводити їх на інші карти в інших банках. Один з платежів просто заблокували. Нагадую, це власні кошти! Після відеодзвінка і підтвердження транзакції - платіж все одно залишився заблокованим.
Техпідтримка створила нову (!!!) заявку з терміном вирішення ще 2 дні. На щастя, вдалось зняти ці кошти дрібними переказами.
!!! Але це ще не все!
Мені заблокували будь-які операції з кредитного ліміту, крім фізичних покупок в магазинах. При тому, що я дуже давній клієнт А-банку, і в мене ніколи не було прострочених платежів.
А-банк зробив мене винним навіть в такій ситуації!
Сьогодні зателефонували з банку і пояснили, що це я сам винен, щось не натиснув (ні!), тому банкомат завершив роботу. Але є питання, якщо навіть натиснув «не те», то мене покарали, вкравши мої гроші? Чому кошти не зарахувались на карту, або не повернулись назад? Ви хоч думайте, коли кажете таке клієнтам!
Це ще не кінець історії.
Сьогодні кошти повернулись на рахунок, і я одразу почав переводити їх на інші карти в інших банках. Один з платежів просто заблокували. Нагадую, це власні кошти! Після відеодзвінка і підтвердження транзакції - платіж все одно залишився заблокованим.
Техпідтримка створила нову (!!!) заявку з терміном вирішення ще 2 дні. На щастя, вдалось зняти ці кошти дрібними переказами.
!!! Але це ще не все!
Мені заблокували будь-які операції з кредитного ліміту, крім фізичних покупок в магазинах. При тому, що я дуже давній клієнт А-банку, і в мене ніколи не було прострочених платежів.
А-банк зробив мене винним навіть в такій ситуації!
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 17 сентября 2025, 12:03
- #
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Ваше питання було успішно вирішене, і обмеження на картці були зняті. Ми врахуємо ваші зауваження щодо поліпшення обслуговування наших клієнтів. Дякуємо, що звернули на це увагу.
- +
- +1
-
- SergeyNina
- 18 сентября 2025, 1:27
- #
Вы не могли ничего нажать. Банкомат не смог пересчитать все купюры и вместо того чтобы отдать их назад завис.
Это частая проблема если более 100 купюр в таком типе банкоматов.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
При поповненні кнопка «Чек на телефон» була неактивна, банкомат завис і з'їв всі мої кошти.
Так як це був робочий день, я моментально звернувся у відділення банку з заявою. Скарга була прийнята під № 3916600.
З того моменту пройшов тиждень, але жодного дзвінка і жодних дій від банку так і не було. Я телефонував майже щодня, абсолютно безрезультатно. Оператори не надають конкретних відповідей на питання, і в результаті просто переривають зв’язок. Називають кінцеву дату «розгляду» аж 24 вересня! А нічого, що це мої гроші, які в мене просто вкрали? І що вони мені були потрібні терміново?
На питання, чи проводилась інкасація цього банкомату, відповіді не дають. Банкомат досі працює, і мабуть продовжує далі красти кошти.
Жодного доказу, що я поклав туди таку суму, я не маю — чеки там взагалі не заплановані. Тому має бути зрозуміло, що я вимагаю термінову інкасацію, щоб отримати хоч якісь докази. Але схоже, А-банку на це абсолютно байдуже.
Це вже другий такий випадок саме з цим банкоматом. Але минулого разу гроші повернули за пару днів, тому я спочатку не хвилювався. Але цього разу А-банк вирішив вчинити інакше.
Попереджаю всіх: не користуйтесь цими банкоматами, а краще взагалі не користуйтесь послугами А-банку.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка виникла з поповненням картки. Ми розуміємо, як важливо для вас вирішити це питання, і вже передали вашу ситуацію спеціалістам для швидшого вирішення. Незабаром ваше питання буде вирішено і ми відразу вас повідомимо. Ми обов'язково звернемо увагу на якість наших консультацій, щоб у майбутньому вони були більш інформативними та корисними для вас.
Дякуємо за прийнятий дзвінок і за пропозицію щодо впровадження паперових квитанцій у банкоматах. Ми також передали цю ідею відповідним спеціалістам для уточнення можливості реалізації. Дякуємо за ваше терпіння і розуміння.