Подвійне зняття грошей за послугу таксі.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Тому я і просив банк відповісти на мої питання, а не стандартні формулювання. Добре, ні то ні.
P. S. І чомусь в іншому банку мені повернули всі гроші за 3 години.
P. S. І чомусь в іншому банку мені повернули всі гроші за 3 години.
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 4 сентября 2025, 11:42
- #
Добрий день! Дякуємо за ваші запитання. Нам дуже прикро, що ви стикнулися з такою ситуацією. Ось наші відповіді на ваші запитання:
1. Що робити, якщо з вас двічі списали гроші за одну покупку?
- У випадку, якщо з вашої картки було двічі списано значну суму, рекомендуємо вам терміново звернутися до нашої служби підтримки або в чат-оператору для швидкого вирішення проблеми. Важливо зазначити, що за правилами Міжнародної платіжної системи при покупках сума проходить через два етапи: резервування (тимчасове блокування коштів) та фактичне списання. Якщо запит на списання не надходить від продавця, кошти автоматично повертаються на ваш рахунок протягом 14 або 31 дня.
2. Навіщо ви рекламуєте карти, якщо не можете оперативно вирішити проблему?
- Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів і намагаємося забезпечити високий рівень обслуговування. Нажаль, у деякі моменти можуть виникати технічні проблеми, які впливають на обслуговування клієнтів. Ми цінуємо вашу терпимість і розуміння в таких ситуаціях. Ваше звернення було зафіксовано для подальшого аналізу та вдосконалення процесів.
1. Що робити, якщо з вас двічі списали гроші за одну покупку?
- У випадку, якщо з вашої картки було двічі списано значну суму, рекомендуємо вам терміново звернутися до нашої служби підтримки або в чат-оператору для швидкого вирішення проблеми. Важливо зазначити, що за правилами Міжнародної платіжної системи при покупках сума проходить через два етапи: резервування (тимчасове блокування коштів) та фактичне списання. Якщо запит на списання не надходить від продавця, кошти автоматично повертаються на ваш рахунок протягом 14 або 31 дня.
2. Навіщо ви рекламуєте карти, якщо не можете оперативно вирішити проблему?
- Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів і намагаємося забезпечити високий рівень обслуговування. Нажаль, у деякі моменти можуть виникати технічні проблеми, які впливають на обслуговування клієнтів. Ми цінуємо вашу терпимість і розуміння в таких ситуаціях. Ваше звернення було зафіксовано для подальшого аналізу та вдосконалення процесів.
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 4 сентября 2025, 11:43
- #
3. Який «коефіцієнт корисної дії» (ККД) від такої ситуації?
- Ми усвідомлюємо, що ситуація, коли виникають проблеми зі списанням коштів, може негативно вплинути на вашу довіру до нашого банку. Наша мета — забезпечити вам якісне обслуговування та підтримувати вашу лояльність. Ми прикладаємо всі зусилля для вирішення ваших проблем і вдосконалення наших послуг. Сподіваємось, що ми зможемо змінити вашу думку на краще і відновити вашу довіру до нас.
Ще раз приносимо вибачення за будь-які незручності, які могли виникнути через цю ситуацію. Гарного вам дня!
- Ми усвідомлюємо, що ситуація, коли виникають проблеми зі списанням коштів, може негативно вплинути на вашу довіру до нашого банку. Наша мета — забезпечити вам якісне обслуговування та підтримувати вашу лояльність. Ми прикладаємо всі зусилля для вирішення ваших проблем і вдосконалення наших послуг. Сподіваємось, що ми зможемо змінити вашу думку на краще і відновити вашу довіру до нас.
Ще раз приносимо вибачення за будь-які незручності, які могли виникнути через цю ситуацію. Гарного вам дня!
- +
- 0
-
- natashaGra
- 1 сентября 2025, 19:10
- #
Ищите другой банк, в этом можно толку не добиться. А в придачу потерять 30 процентов от всех ваших денег в этом банке
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 2 сентября 2025, 0:27
- #
При сбое при оплате сейчас обычно автоматический возврат или до трех часов или до трех дней. Если нет то 14 или 31 дней автовозврат. На алиэкспрес возврат при неудачной оплате или через 10 минут или через сутки обычно у меня.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Я написав у службу підтримки банку. Там відповіли, що проблема на їхній стороні: якісь технічні збої, і гроші (104 грн) потім повернуться.
Минуло кілька днів, я знову звернувся до служби підтримки з питанням: де гроші? Відповіли, що це справа від 2 тижнів до 1 місяця.
Ніколи не думав, що для повернення 104 грн потрібно стільки часу.
Мав подібну ситуацію в іншому банку десь більше року тому. Сума була — 5000 грн. Повернули на рахунок через 3 години. І це значно більше, ніж 104 грн.
Не зрозумів я такого сервісу. Закрив карти АТБ, Епіцентр, Bolt, перевів український кешбек в інший банк. Тепер думаю й забирати депозит.
Маю кілька питань до представників банку (стандартні відписки не потрібні):
1) Що робити людині, якщо з неї двічі списали гроші за одну покупку, але значну? Не 104 грн, а умовно 2 рази по 25 тис., на холодильник, смартфон чи телевізор. І що робити людині, якщо ці кошти були останніми, а треба сплачувати комунальні послуги, купувати ліки чи їжу? А ви повертаєте гроші цілий місяць. Які варіанти ви пропонуєте?
2) Навіщо ви рекламуєте та пропонуєте ці карти, якщо не можете оперативно вирішити проблему, тим більше коли вона виникла з вашого боку?
3) Який «коефіцієнт корисної дії» (ККД) від такої ситуації? Через 104 грн виникає бажання забрати депозит, умовно у кілька тисяч разів більший.
Справа не у сумі, (так вийшло, що це лише 104 грн.), а у довірі до банку. Проблема не в дрібній транзакції, а в ненадійності системи.
Дякую, чекаю відповідей.
Нам дуже прикро, що ви стикнулися з такою ситуацією. Важливо зазначити, що за правилами Міжнародної платіжної системи при покупках сума проходить через два етапи: резервування (тимчасове блокування коштів на картці) та списання (фактичне зняття коштів продавцем). Якщо запит на списання не надходить від продавця, гроші автоматично повертаються на ваш рахунок протягом 14 або 31 дня.
Ми раді повідомити, що вже відбулося повне повернення другого неуспішного платежу на суму 104 грн. При поверненні сума транзакція коригується у виписці. Ми не змогли зв'язатися з вами за вказаним у банку номером телефону для пояснення ситуації. Сподіваємось, що ця ситуація не вплине на ваше подальше обслуговування в нашому банку.