Отримання спадщини
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- Qwerty1999
- 5 августа 2025, 15:29
- #
Для скарг на дії або бездіяльність банку потрібно звертатись до регулятора — НБУ:
https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection
Копію скарги можна продублювати на контакти А-банка:
https://a-bank.com.ua/contacts
Сайт Мінфін мало чим може допомогти, хіба що про ваші проблеми будуть знати читачі.
https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection
Копію скарги можна продублювати на контакти А-банка:
https://a-bank.com.ua/contacts
Сайт Мінфін мало чим може допомогти, хіба що про ваші проблеми будуть знати читачі.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
📌 11 червня 2025 року банк отримав запит від приватного нотаріуса щодо надання інформації про рахунки померлого.
Станом на сьогоднішню дату (05 серпня 2025 року) жодної відповіді нотаріус не отримав. Минуло майже 2 місяці, що є грубим порушенням чинного законодавства України, зокрема:
ЗУ «Про нотаріат»;
Положення про порядок відкриття та закриття рахунків;
Порядок взаємодії банків з нотаріусами у спадкових справах.
Такі дії (а фактично — бездіяльність) банку створюють перешкоди в оформленні спадщини та порушують мої законні права
Нам прикро, що у Вас склалась така думка. В результаті детальної перевірки було встановлено, що у вказану у відгуку дату банком не було отримано документ на розгляд від нотаріуса. Інформацію про запит було успішно зафіксовано за Вашим зверненням і було надіслано відповідь нотаріусу. Завтра продублюємо відправлення документу нотаріусу УкрПоштою, як і домовлялись з Вами.