А-Банк вимагає 30% «комісії» за повернення моїх коштів це шок!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
Надо Всем жаловаться на банк в НБУ и потом в суд. Такие банки надо отправлять в ликвидацию.
- +
- +15
-
- radioragal
- 28 июля 2025, 14:26
- #
Это потому что в банки посадили титушек, которые решили что законно отжимать по 20−30% пишите как можно больше жалоб в нбу и отзывов в соцсетях, записывайте аудио и видео в тикток, ютуб, фейсбук и скидывайте ссылки в поддержку
- +
- 0
-
- Дмитро Сащук
- 28 июля 2025, 20:58
- #
1. Просили квитанції переказів на мою карту, я скинув.
2. Просили довідку про доходи, я скинув pdf своєї зарпалати. (зарплата 50000+ грн), зарахувань на мою карту 30000+ грн.
3. Після всіх провірок, отримав листа, що банк розриває зі мною договір.
І тепер щоб зняти свої гроші 18000 грн, я маю 5400 грн заплатити комісії і отримати 12600 грн ?
2. Просили довідку про доходи, я скинув pdf своєї зарпалати. (зарплата 50000+ грн), зарахувань на мою карту 30000+ грн.
3. Після всіх провірок, отримав листа, що банк розриває зі мною договір.
І тепер щоб зняти свої гроші 18000 грн, я маю 5400 грн заплатити комісії і отримати 12600 грн ?
- +
- 0
-
- 1financier
- 29 июля 2025, 18:08
- #
А що за поповнення були на Вашу картку? Від інших осіб?
- +
- 0
-
- Дмитро Сащук
- 29 июля 2025, 21:35
- #
Так. Перекази від інших осіб.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 29 июля 2025, 9:01
- #
Такое еще есть в пивденном и альянсбанке (в нем меньше процент). Здесь был случай, когда после огласки в соцсетях и видео на ютуб банк не захотел потом 30 процентов. Разговоры по телефону с банком лучше записывать, работники обязаны представляться в любом случае и обращайтесь к юристу или адвокату
- +
- 0
-
- Дмитро Сащук
- 29 июля 2025, 10:26
- #
Вчора написав відгук.
Сьогодні отримав повідомлення на пошту:
Банком прийнято рішення про відмову в обслуговуванні та подальшій співпраці з вами. Банк змушений розірвати договір.
Пишу оператору.
Питаю чи з -30% чи ні.
Відповідь: Банком було прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини.
Для закриття рахунків та отримання залишку коштів Вам необхідно звернутися до найближчого відділення АБанку.
Пишу, що немає можливості підійти у відділення, чи буде комісія 30% і чому у коментарі банку на мінфіні пише, що я не надав вичерпної відповіді.
Відповідь отримую на всі запитання:
Банком було прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини.
Для закриття рахунків та отримання залишку коштів Вам необхідно звернутися до найближчого відділення АБанку.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 29 июля 2025, 13:12
- #
Сохраняйте скрины переписок с этим банком -и обращайтесь к юристу
- +
- 0
-
- Дмитро Сащук
- 29 июля 2025, 21:40
- #
Сьогодні отримав смс від банку:
Банком було прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини.
Для закриття рахунків та отримання залишку коштів Вам необхідно звернутися до найближчого відділення АБанку.
Карту розблокували.
Перевів всі кошти без % через додаток abank24.
Рахунок буде закрито.
Ось такий у мене досвід.
Дякую всім за підтримку.
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 1 августа 2025, 16:50
- #
Добрий день! Наразі Ваше питання вирішене.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Звертався на гарячу лінію відповіді нечіткі, все зводиться до «така внутрішня політика». Це виглядає як вимагання грошей.
Жоден інший банк в Україні такого не робить.
Я вважаю це порушенням прав клієнтів та банківського законодавства.
Буду звертатися в НБУ зі скаргою. Всім раджу бути обережними.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
В результаті даного аналізу банком було запитано інформацію, на яку так і не було отримано вичерпної відповіді. В разі її відсутності банк вимушений прийняти рішення про завершення ділових відносин