Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Обслуговування від Бога

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Kirchik 27 июня 2025, 10:52
Отделение по адресу: Днепр, ул. Батумская 11
Залишаю цей відгук, аби поділитися своїм неймовірно «приємним» досвідом співпраці з Абанком, який безсумнівно заслуговує на нагороду за своє вміння працювати з клієнтами. Ось вся детальна історія, починаючи з самого початку.
04.01.2025 — було здійснено продаж косметики на суму 150 тисяч гривень через термінал Абанку. Клієнт розплачувався двома картами, однак термінал не проводив суму операції більше 50 тисяч, тому покупка була розділена на дві транзакції. Це, звісно, жодним чином не насторожило, адже термінал мав би передати гроші на рахунок без будь-яких проблем.
Але ось на 06.01.2025 я отримав листа на електронну пошту від Абанку, в якому банк вказував на підозрілість операцій і повідомляв, що гроші не були зараховані на розрахунковий рахунок через потребу в додаткових документах. Без жодних затримок я надав необхідні документи того ж дня, очікуючи на швидке вирішення питання.
Але з того моменту почалася серія неймовірних «чудес». Спочатку фахівці Абанку просто зникли — на повідомлення не відповідали, а підтримка замість реальної допомоги писала лише стандартні фрази: «Нам дуже шкода, що так сталося, нам потрібно трохи більше часу».
Так минув місяць, і я вже вирішив звернутися до Національного банку України (НБУ), сподіваючись, що це хоч якось змусить Абанк почати діяти. О, диво! Всього через кілька днів, Абанк прокинувся і повідомив, що вони зв’яжуться з нами найближчим часом. Але, звісно, не зв’язалися. Натомість я отримав відповідь від НБУ, що банк надіслав на електронну пошту ще одне повідомлення з вимогою надати накладні. Проблема лише в тому, що цього листа я не отримав. Банк не тільки не виконував свої зобов’язання, але й нав’язував фальшиві свідчення, прикриваючись «нормами фінансового моніторингу», зловживаючи ними, як зручними інструментами затягування часу.
Відповідно до правил банку, кошти повинні бути повернуті протягом 180 днів, тобто до 04.07.2025. І ось, наближається цей строк, і я, не отримавши відповіді від банку, вирішую знову звернутися до підтримки 23.06.2025. Питання було просте: «Взагалі, чи там перевіряють мої кошти, чи про них вже забули?» І ось на що я отримую відповідь: «Ми все компенсували». Так, я дійсно подумав, що це вже якесь непорозуміння, адже гроші на рахунку так і не з’явились. Після серії неприємних переписок і скандалу, підтримка все ж таки створила заявку на розгляд фахівцями.
Наступного дня мені надійшов дзвінок від головного офісу Абанку, і, на моє здивування, фахівець з таким цинізмом повідомив, що «пройшло всього 170 днів», і ніхто ще не почав розглядати моє питання. Уявіть собі! Вони користуються моїми грошима 170 днів, і це їх не бентежить! Мені сказали, що для вирішення питання я повинен був знову відвідати відділення банку для оновлення даних і подачі заявки на відшкодування. Проблема тільки в тому, що у відділенні банку мені відповіли, що дані оновлено і заявки на відшкодування не подаються.
Це просто чудова ситуація, чи не так? Абанк протягом 170 днів нічого не робив, просто зберігаючи мої кошти, зловживаючи нормами фінансового моніторингу і створюючи видимість діяльності, яка насправді є нічим іншим, як шахрайством на законному рівні. Замість того, щоб вирішити проблему оперативно, банк просто затягує час, створюючи проблеми для своїх клієнтів.
Висновок один: йде 4 рік повномасштабної війни, бізнес який ітак ледь виживає, банк і НБУ робить все, щоб знищити його. Заблокував 150 000 грн., в мене заборгованості перед постачальниками, я з останніх сил робив все щоб бізнес не зупинився, а Абанку та НБУ плювати, один прикривається фінмоніторингом, інший в своїх статтях показує райдужні прогнози економічного зростання. Завіса, Овації!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 июня 2025, 13:00
Добрий день!

Дякуємо за звернення! Згідно з Умовами та правилами надання банківських послуг (п. 3.9.1, п.п. 3.3.7), за результатами моніторингу Банк має право тимчасово обмежити проведення операцій за торговим еквайрингом. Така перевірка може тривати до 180 днів.

Наразі приймається рішення щодо даної ситуації. Як тільки воно буде ухвалене, ми обов’язково з Вами зв’яжемось і повідомимо про результат.

Комментарии - 3

+
0
natashaGra
natashaGra
27 июня 2025, 12:14
#
Наверное единственный выход консультировать с юристом и подавать в суд на банк
+
0
SergeyNina
SergeyNina
27 июня 2025, 23:02
#
Проблема в том что нбу как регулятор ужесточает финансовый мониторинг и это приводит к таким ситуациям как у вас.
Обидно, но таковы реалии.
Ощадбанк. Недвижимость. Ипотека.
Проверяли документы ровно 179 дней.
Документы загружены через ответственного сотрудника отделения.
У многих тоже самое
+
0
Pumbovik
Pumbovik
30 июня 2025, 18:23
#
В банки посадили титушек поэтому они что хотят и творят с оборотами клиентов, время банков ушло, когда им можно было доверять и держать там нормальные суммы, обидно что к честным клиентам отношение как к мусору
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка