Дуже приємно здивований якістю сервісу служби підтримки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- +15
-
- natashaGra
- 17 июня 2025, 6:10
- #
Про Назара тут тоже была целая серия отзывов-дифирамбов. Но 1. Какая проблема была не написали.2. Очень много текста без конкретики 3. Лишь в конце написали про очередного Назара. Опять банк рейтинг накручивает??? Может пора администрации сайта какие-то меры принимать в связи с систематическим накручиванием рейтинга этого банка?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Цей кейс реально змінив моє відношення до організації в цілому. Той досвід, який в мене був раніше, яка оцінка банка в цілому у мене склалась в 2017 році, у і те, з чим я мав справу сьогодні, у 2025р., це були неначе дві різні організації.
Що дійсно мене дуже здивувало — це те, що мене консультувала людина, а не штучний інтелект або чат-бот, яких зараз використовують, як інструмент взаємодії з клієнтом, у службах підтримки всіх банківських установ на первинних етапах розмови.
Цей раз також було відчутно, що перші два повідомлення мені написав робот (привітання та збір інформації про потребу клієнта), але дуже вчасно включився спеціаліст, який далі супроводжував мене в моїх питаннях.
Великою різницею між цим кейсом та більшістю інших випадків мого спілкування із різними службами підтримки, як банківських установ, так і інших організацій, було саме те, що спеціаліст А-банку був націлений на вирішення моїх задач, дійсно заглиблюючись у суть моїх питань, та забезпечуючи мене максимально доступною зрозумілою інформацією. За можливості, надавав мені змогу, час, та покрокові інструкції для виконання дій, щодо подальшого просування в процесу вирішення питань. При цьому, не зупиняючи консультацію, не намагаючись якомога скоріше закрити діалог зі мною, як з клієнтом, що я дуже часто спостерігаю у відношенні інших служб підтримки різних організацій, до потребуючих допомоги клієнтів (багато разів ловив себе на думці що цей консультант або спеціаліст служба підтримки клієнтів все зводить до того що я як клієнт дурний та неосвічений у питаннях, яких він мені надає відповіді, хоч це далеко не так). Це те що мене найбільше вразило. А далі ви самі розумієте мої питання були вирішені процес пішов я все зрозумів де що і як за що відповідає після чого мені були задані що уточнюючі питання з піклуванням поставились до моєї безпеки бо ця консультація проходила під час жорстких ракетних обстрілів. При цьому розмова була не напруженою та сприяла дружньому взаємовідношенню один до одного.
У кінці кінців, я був задоволений та запити мої були задоволені також повністю. Приємне враження від трансформації Абанк із тієї організації 2017, що не могла мені пояснити, чому і як відбуваються, ті чи інші операції та зміни у моїх активах, у дійсно професійну та відкриту до діалогу компанію, з якою, тепер, хочеться вести справи.
Мушу відзначити, що вперше за дуже довгий час, служба підтримки надає мені саме ту інформацію у розмові, яку я запитував. Тобто мене тут почули.
Дякую за це.
Дякую за допомогу! Дякую за особисті привітання), це також дуже приємно.
І, також, дякую за турботу моє здоров’я, життя, та за мою безпеку.
Можу побажати Вам не припиняти підтримувати таку високу якість обслуговування клієнтів, усіх клієнтів, які будуть. На мою думку, ви у цьому сьогодні попереду всіх, тож, нехай з вас та з вашого досвіду всі беруть приклад, нехай вас наздоганяють, але не випереджають.
Бережіть себе ви гарні люди.
Назаре, моя повага. Вміти не тільки слухати людей, а ще й чути, і розуміти контекст, це дуже важливе цінне вміння. Розвивайся та будь успішним.
Всім всього найкращого.
Мене обслуговували у Телеграм чаті. Нижче такого вибору немає, тому відділення.