Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Якість обслуговування клієнтів жахлива, і це псує загальне враження про банк.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
TyomaLom 11 июня 2025, 16:47
Декілька днів тому я отримав повідомлення від банку про те, що мною перевищенний ліміт зарахувань на мою картку. Для вирішення цієї проблеми мені потрібно було надати документи, що зможуть довести мій дохід.

Коли я натиснув кнопку перейти до чату, мене переадресувало на месенджер служби підтримки Абанку в телеграмі. Коли я написав до служби підтримки — мені відразу почали приходити спам-сповіщення про те, що мені потрібно підтвердити дохід у спеціальному боті «Abank Docs». Від цього враження вже склалось дивне, адже перша асоціація була «Поки не підтвердиш дохід — тобі не можна розмовляти з живою людиною».

Перейшов я в спеціалізований бот для перевірки документів Abank-Docs. Надав документи про дохід, описав всі свої перекази. А тепер, до найгіршого. Мені задавали П’ЯТЬ разів один і той же перелік питань. Щоразу я на них відповідав, не просто копіпастом, а ще й пояснював, що «Напевно у вас якийсь баг, і ви не побачили моєї відповіді». Таке враження, наче якомусь спеціалісту з відділу перевірки документів подобається, коли люди поводять себе як папуги, та повторюють одне і те ж.

У цього бота я завантажував П’ЯТЬ разів пояснення щодо своїх операцій, об'ємно пояснюючи відповідь на кожне їх запитання. В результаті — 0 емоцій. Коли в мене вже волосся дибки стояли через це божевілля, я вирішив знову написати в звичайного бота служби підтримки, і у відповідь я знову отримав те ж саме спам-повідомлення, що мені потрібно пітдвердити свій дохід. Випливає чудова думка про відношення до клієнтів, які мають проблему та не можуть вирішити її через баги системи банку, а натомість навіть поспілкуватись не можна з ЖИВИМ працівником.

Шановне керівництво банку або ж відповідальна особа, яка читає ці відгуки. Прохання звернути увагу на мій відгук, а також зробити зауваження відділу перевірки документів чи фінансового моніторингу. Оскільки така комунікація з клієнтом жахлива та недопустима.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 июня 2025, 17:46
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Ми вдячні за ваші зауваження стосовно роботи боту https://t.me/abank_docs_bot та вже передаємо Ваші слова фахівцям для аналізу та розгляду можливості внесення змін.

Додатково, бажаємо звернути увагу, що на підставі Умов та правил, з якими Ви погоджуєтесь при відкритті рахунку, деякі платежі можуть окремо вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Для остаточного розв'язання питання нами було відправлено особисте повідомлення в прив'язаний месенджер. Проте відповіді ми так і не отримали. Очікуватимемо на запиту інформацію

Комментарии - 1

+
0
natashaGra
natashaGra
11 июня 2025, 18:56
#
Про п. 3.3.25 лучше б банк не писал -это непонятно какая комиссия за какие услуги банка в 30 процентов от всех денег на счету клиента. Скорее всего все что клиент здесь написал так и останется без решения банку оооочень невыгодно чтолибо менять. Это не первый такой отзыв
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Якість обслуговування клієнтів жахлива, і це псує загальне враження про банк.