***, а не банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- Ms6C7q5wU3
- 30 мая 2025, 17:29
- #
Сегодня я зашел в отделение банка на что есть видео доказательства, сотрудники банка мне сказали прямо что я не получу свои деньги обратно. БАНК МОШЕННИЧЕСКИМ ПУТЕМ ЗАБРАЛ ДЕНЬГИ И ОБРАТНО НЕ ВОЗВРАЩАЕТ. Пришлите мне закон где я должен платить комиссию 10% за БАНКОВСКУЮ ОШИБКУ, когда я обратился в Приватбанк они сказали что после инкассации деньги вернутся в банк, а вы далее должны вернуть далее на счет, А ВЫ ТРЕБУЙТЕ КОМИССИЮ. БАНК МОШЕННИКИ, ДЕНЬГИ СНЯЛИ, КОМИССИЮ СНЯЛИ И ТРЕБУЮ ДЕНЬГИ ЗА ТО ЧТОБ ОТКРЫТЬ ЗАЯКУ.Получается так если я не заплачу комиссию не«понятно за что» банк не будет выяснять где мои деньги
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 30 мая 2025, 19:16
- #
Дякуємо за Ваш коментар. Банк не забирає Ваші кошти. Якщо інший банк, у якому було здійснене зняття, інкасує та поверне суму, вона автоматично буде зарахована на Ваш рахунок.
Ми зі свого боку намагаємося допомогти Вам у вирішенні цього питання. Єдиний можливий варіант дій з нашого боку — подати запит на оскарження через Міжнародні платіжні системи (МПС). Ця процедура передбачає комісію. Якщо кошти будуть повернені з боку банку-еквайра — Ви отримаєте їх без додаткових дій.
Ми зі свого боку намагаємося допомогти Вам у вирішенні цього питання. Єдиний можливий варіант дій з нашого боку — подати запит на оскарження через Міжнародні платіжні системи (МПС). Ця процедура передбачає комісію. Якщо кошти будуть повернені з боку банку-еквайра — Ви отримаєте їх без додаткових дій.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 30 мая 2025, 18:42
- #
Ну у этого банка есть такое -была жалоба на перевод денег или нет, но разрыв отношений очень стараются проводить с комиссией со счетов клиентов. А это 30 процентов. Так что совсем не удивлена
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Сотрудницу горячей линии зовут Катерина её табельный номер 87739
Номера телефонов +380567964681
+380562397776
Ужасный банк и сотрудник горячей линии, ничем не помогут, а только обворуют
Дякуємо за звернення. Розуміємо, що ситуація неприємна, тому хочемо надати пояснення.
Оскільки зняття коштів відбувалося в банкоматі іншого банку, ми не можемо самостійно повернути суму — для цього потрібно звернення до міжнародної платіжної системи. Банк зі свого боку готовий подати відповідний запит, щоб допомогти Вам.
Згідно з правилами, для цього потрібно тимчасово заблокувати на рахунку комісію (відповідно до тарифів — 10% від суми, мінімум 400 грн, максимум 750 грн). Але ця сума не списується — вона блокується лише на період розгляду. Якщо заявка буде успішною, комісія не зніматиметься.
Наші фахівці телефонують лише з однією метою — отримати Вашу згоду на подання запиту. Без цього ми не маємо права розпочати процедуру, і термін подання може сплинути. Ми готові подати запит, і наразі очікуємо внесення необхідної суми. Щойно вона з’явиться на рахунку — одразу розпочнемо процес.
Щиро вдячні за розуміння. Ми на Вашому боці та готові допомогти.