Абанк тягне час, гроші не повертає, в підтримці у всіх месенджерах та навіть на гарячій лінії скидають/диктують 1 шаблонну смс
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- natashaGra
- 10 мая 2025, 14:28
- #
Интересно узнать, а если вдруг мошенники получили доступ к кабинету клиента, а банк включил автоответчик дальше что? Банк пособников мошенников выходит? То что описано клиентом это просто издевательство
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Час давно сплив. При цьому, що в підтримці в телеграмі, що в вайбері на будь яке питання (навіть на «вітаю» або прохання зʼєднати з оператором) мені скидають шаблонне смс, дослівно: «Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 1 дня. Будь ласка, очікуйте на рішення.» Подзвонила на гарячу лінію, натискаю 0 для звʼязку з оператором, а мені у відповідь просто це смс робот продиктував вголос… Смішно і сумно одночасно!
Час давно минув, який писали. Коштів я своїх так і не бачу. І Абанку абсолютно байдуже, що в мене це останні і єдині кошти, а поруч лежить однорічна дитина і хоче їсти, я вже не кажу про себе, про авто, яке стоїть без бензину тепер, про домашню тварину, яка теж корму чекає, про комуналку і тд. Абанку просто начхати на клієнтів!
Дійсно, у месенджерах працює автоматичне інформування — це зроблено для зручності клієнтів, аби Ви могли швидко дізнатися статус заявки без необхідності чекати на з’єднання з оператором.
Регламент опрацювання подібних звернень зазвичай становить до 24 годин, однак в окремих випадках термін може збільшуватись.
Наразі Ваше питання вже вирішено. Перепрошуємо за затримку з розглядом!