Умови змінюють під час гри. Старий регламент не дають. Підтримка — лише для марнування часу
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- Недорого Отзывы
- 4 мая 2025, 14:19
- #
Про что речь то?
- +
- +15
-
- Vladyslavvv
- 4 мая 2025, 14:56
- #
Ви не можете змінювати правила під час дії акції — особливо без попередження та без надання попереднього регламенту.
Якщо клієнт виконав умови, вказані на вашому ж сайті, — він має право отримати обіцяне.
І тим більше має право отримати копію регламенту, за яким діяв. Це не «додаткова інформація», яку ви ще шукаєте — це ваш прямий обов’язок як організатора акції.
Якої саме інформації ви ще очікуєте? Ви мали надати її ще на перше звернення, а не затягувати відповідь формальностями.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 5 мая 2025, 8:30
- #
Лучше со скринами переписок напишите письмо в нбу , на сайте нбу есть форма. После этого врядли банк уже будет хитрить
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Тобто по суті: вам треба перед кожною покупкою перечитувати регламент знову, навіть якщо ви читали його два дні тому. Бо він міг тихенько змінитись. Або просто — не користуватися продуктами банку взагалі. Я обираю другий варіант.
І не сподівайтесь на підтримку. Вона просто забере ваш час — без жодної конкретики, без рішень, без поваги.
Ми щиро вибачаємося за незручності, з якими ви зіткнулися. Ваше питання для нас дуже важливе, і ми вже займаємося його розглядом. Ми розуміємо, як важливо мати чітку та прозору інформацію, і працюємо над тим, щоб вирішити цю ситуацію. Як тільки ми отримаємо більше інформації, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.