Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Проблема з обслуговуванням клієнтів, низька функціональність бота Abank-Docs

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
dimaverj 1 апреля 2025, 12:01
Усім вітання, хочу поділитись негативним досвідом, який який отримав лише нещодавно, хоча користуюсь цим банком давно. У банку у мене окрім свого особистого рахунку також відкритий ФОП рахунок, за яким я здійснюю свою підприємницьку діяльність.

Декілька днів тому я отримав повідомлення про те, що рахунки обмежено, та потрібно надати інформацію. Я стикнувся з цим вперше, тож хотів написати в підтримку та поспілкуватись з людиною. До людини я так і не підключився, та основний бот підтримки на кожне моє повідомлення відповів про те, що мені потрібно підтвердити дохід через бота «Abank-Docs».

Я перейшов до бота «Abank-Docs», пройшов авторизацію, надіслав документи та пояснення, як я використовував рахунки. Відразу помітив критичний мінус цього бота — це те, що не можна завантажити більше 5 файлів/фотографій. Я зробив декілька скріншотів листувань з клієнтами — і навіть не міг усі завантажити, тому що одне листування в мене зайняло вже 5 скріншотів. Ще один мінус це те, що після того як ви завантажили через форму в цього бота документи, у вас попросить текстову відповідь на якесь питання. Я писав змістовну відповідь, щоб не відповідати по 1−2 речення, тож в мене це зайняло деякий час. І так як я не вліз в часовий проміжок 10 хвилин — бот автоматично відправив лише документи, і сказав мені «На все добре», не дочекаючись поки я відправлю текст. Хороший функціонал, який змушує клієнта очікувати ще додатковий проміжок часу, щоб відповісти на питання, на яке не зміг відповісти через баг.

Далі, за вчорашній та сьогоднішні дні (30.03 і 01.04) в мене остаточно увірвався терпець. Через додаток мені приходить повідомлення, що треба відповісти на питання. І я на нього відповідаю вже третій раз поспіль. Написав текст через бота, чекаю деякий час — в додаток приходить ТЕ САМЕ питання. Я не знаю, хто читає і перевіряє ті відповіді в бота, але ця людина точно знущається.

До речі, мені навіть не відповідають в боті для Віп-клієнтів банку. Там теж спам повідомленнями про те, що мені треба звернутись в «Abank-Docs». Тобто виходить так, що поки у команди Абанку є якісь питання по зарахуванням чи доходу — ви не поспілкуєтесь з живою людиною, ви тепер не гідні цього.

Ще одне уточнення, у запитах банку не було жодних конкретних питань стосовно якихось переказів, та ба більше, уточнень про яку картку йде мова: фізичної особи чи ФОП.

Загалом банк мені дуже подобався, і питання вирішували дуже швидко, на основі цього я й вирішив працювати з ФОП-рахунком саме в цьому банку. Але коли стикнувся з першими проблеми — досвід погіршився. Надіюсь керівництво банку відреагує на це, та нарешті виключить цього бота, бо вирішити проблему неможливо.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 апреля 2025, 17:05
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Для детальної перевірки інформації банком в прив'язаному месенджері було запитано додаткову інформацію, що зможе підтвердити істинне джерело походження коштів. Наразі надана Вами інформація перебуває на опрацюванні фахівцями банку. Відповідь банку буде адресовано в àbank24

Щодо роботи боту (https://t.me/abank_docs_bot) та очікування текстового уточнення протягом 10 хв питання також передано фахівцям та ми думаємо над реалізацією. Вдячні, що Ви звернули увагу на це, адже це допомогає покращувати наш сервіс!

Комментарии - 2

+
+15
Pumbovik
Pumbovik
1 апреля 2025, 12:24
#
Поэтому стоит не хранить значительных сумм в этом банке, мало что 30% прописано комиссии при разрыве договора, так еще при проверке счетов клиента футболят пробиваться через бота и даже на горячей линии автоматически сбрасывают звонок и перенаправляют в бот. В других банках хотя бы по почте принимают документы и отвечают люди
+
0
dimaverj
dimaverj
1 апреля 2025, 16:47
#
Ситуація залагоджена, претензій до Абанку не маю. Вдячний за швидку реакцію з боку відповідних співробітників Абанку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Проблема з обслуговуванням клієнтів, низька функціональність бота Abank-Docs