Блокування карти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 46.3 | 47.3 |
USD | 41.1 | 41.8 |
Все курсы банка |
Виявилось, що коли я обміняла кошти через криптобота, людина через деякий час поскаржилася на мене, але претензій після переказу коштів не було, квитанції всі є
Оператори говорять що запрошено врегулювання скарги або повернення коштів, кошти я повертати не погоджуюсь, так як я закон не порушувала і до шахрайства я не відношусь,
Кожен раз Абанк говорить очікувати 3 робочих днів, але мені ніхто так і не телефонував, тільки я кожного дня з ними звʼязалася, щоб зрозуміти що з карткою
Пройшов робочий тиждень але мені так і говорять по телефону кожен раз що вони передали заявку, що зі мною звʼяжуться
Але відповіді ніякої
Самий найгірший банк, який не чує клієнтів,і допомагає шахраям!!!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. За результатом ми зв'яжемось з Вами.