Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Перевірка від банка

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Kotya8911 7 марта 2025, 23:44
Переказувала гроші з власної карти на карту дочки. Заблокували платіж, потрібно було відео з оператором пройти. Дуже замовити оператор! Я людина, з вадами слуху, дуже важко сприймати через відеодзвінок слова. Вона ж почала — що я не туди дивлюся, що я підозріло довго відповідаю на питання. А як я маю це швидко робити? Вона строчить свої питання, я не чую. Навіть не спитала, чи є якісь труднощі в сприйнятті інформації. В принизливому тоні це все пройшло. Дуже прикро, наче на мене мішок багна вилили. Взагалі не цікавляться, чи бачить нормально людина, чи чує. Як до скотини зверталася!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 марта 2025, 9:42
Добрий день!

Щиро вибачаємося за незручності, які виникли під час спілкування з нашим оператором. Дійсно, деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, що може призвести до тимчасового блокування картки. Це робиться з метою безпеки, щоб упевнитися, що платіж проводить саме клієнт особисто. Однак ми шкодуємо, що процес спілкування не відповідав вашим очікуванням і став причиною дискомфорту.

Ми прагнемо поліпшити наш сервіс і врахувати всі ваші зауваження. Щоб ми могли детальніше розглянути дану ситуацію, ми надіслали повідомлення у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.

Комментарии - 6

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
8 марта 2025, 9:30
#
«труднощі в сприйнятті інформації.» — это как бы сказать дееспособность утрачена
+
+18
am1
am1
8 марта 2025, 19:07
#
Якщо людина погано чує, ще не означає що вона не дієздатна
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
8 марта 2025, 20:00
#
Судя по всему и говорить не умеет
+
0
am1
am1
8 марта 2025, 22:17
#
Добре що ти забагато балакаєш. В тебе хоббі таке, заходити в коментарі і ображати дописувачів?
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
8 марта 2025, 23:02
#
Откуда сотрудник знает что ты глухой. Если ты не слышишь вопрос тоже пытаешься отвечать наугад или говоришь что проблемы со слухом, связью?
«що я не туди дивлюся, що я підозріло довго відповідаю на питання» — может с другой стороны человек с пистолетом сидит и диктует ответы на вопросы. Или ты тоже разговариваешь по видео и смотришь не на собеседника, а на монитор или бумажку и при этом не можешь пары слов в предложение связать?
+
+30
am1
am1
8 марта 2025, 23:32
#
Якщо розмовляєш по відео якраз на монітор і дивишся). Але мова не про це. Людина залишила відгук, розповіла про свою проблему, а ти залетів в коментарі і почав ображати. Міг би просто навести аргументи на користь оператора як в останьому своєму коментарі, але ж ні, нахамив людині з вадами слуху називаючі недієздатною.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка