Постійні смс про оплату кредиту
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +15
-
- Аня Пилипчук
- 12 февраля 2025, 12:38
- #
Мені достатньо нагадування про платіж в додатку, зайшов заплатив. Без хамского вимагання та нагадувати по телефону дзвінками чи смс за неділю до дати платежів. Не всім зручно говорити по телефону так як не має часу чи змоги і бажання говорити і щось доказувати
- +
- +5
-
- natashaGra
- 12 февраля 2025, 15:35
- #
К сожалению про телефонные звонки неоднократно писали , что это неудобно. Все так же и остаётся. Банк скоро станет неудобным для клиентов, за счёт которых он существует
О тут це вміють, телефонувати 28 числа по кредитній карті в 9 ранку, хоча платіж згідно графіку 31)
- +
- 0
-
- Аня Пилипчук
- 22 мая 2025, 12:30
- #
І знову погрози про платіж, що по Вашому я відмовилася від сплати, хоча я написала що оплата буде пізніше трохи. Мені почалися терор по телефону і запугування статею. Хоча попросила не звонить але за 3 дні стільки було дзвінків що це жах і ще погрози що всі рідні взнають за борг, є всі скріни зі сторони співробітників банку. Те що я пояснила що оплата буде пізніше і так я знаю що неділю затримую з оплатою платежу, також пояснення були що буде зп буде оплата платежу, но Вам все одно
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Ми щиро вибачаємося за будь-які незручності, які ви могли відчути через наші дзвінки та повідомлення. Наше нагадування про обов'язкові платежі було спрямоване на те, щоб допомогти вам уникнути прострочок та спланувати ваші фінанси. Ми поважаємо вашу думку і врахували ваші побажання, тому вирішили виключити вам нагадування про внесення платежу. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.