Заблокировали карточку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +1
-
- natashaGra
- 10 февраля 2025, 14:50
- #
Это все повод для консультации с юристом — отключение от службы поддержки тоже выглядит странно.С вами договор не разорвали, но поддержка уже на связь не выходит
- +
- 0
-
- Valentino13
- 10 февраля 2025, 16:41
- #
Это да , пока сюда не написал не связались со мной .
а если бы я был в др городе где нету отделения или военнослужащий , ужас .
К клиентам отвратительное отношение , теперь боюсь представить сколько деньги будут идти в банк после закрытия счета , еще где-то читал что при разрывание счета банк забирает 30 проц от остатка на карте . Можно таким способом банку людей обворовывать и специально блокировать .
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 11 февраля 2025, 10:09
- #
Добрий день!
У разі встановлення обмежень відповідно до чинного законодавства про фінансовий моніторинг Ви отримуєте повідомлення із запитом на необхідні документи. Ознайомитися з їх переліком можна в чат-боті. Якщо документи не підтверджують дохід або їх недостатньо, Вам надходить уточнення.
Щодо вказаної комісії, вона застосовується у випадку надходження скарг на клієнта. Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому ви та кожен клієнт можете бути впевнені, що безпідставно блокування не відбувається. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування та подальше закриття рахунків з ініціативи Банку.
Наразі Ваше питання в роботі. За результатом розгляду ми Вас проінформуємо!
У разі встановлення обмежень відповідно до чинного законодавства про фінансовий моніторинг Ви отримуєте повідомлення із запитом на необхідні документи. Ознайомитися з їх переліком можна в чат-боті. Якщо документи не підтверджують дохід або їх недостатньо, Вам надходить уточнення.
Щодо вказаної комісії, вона застосовується у випадку надходження скарг на клієнта. Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому ви та кожен клієнт можете бути впевнені, що безпідставно блокування не відбувається. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування та подальше закриття рахунків з ініціативи Банку.
Наразі Ваше питання в роботі. За результатом розгляду ми Вас проінформуємо!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Банком було прийняте рішення про розрив відносин. Наразі питання дебетування залишків коштів перебуває в роботі. Прохання очікувати на переказ залишків