Нелояльное отношение Абанка к клиентам
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
-
- Недорого Отзывы
- 30 января 2025, 9:12
- #
При разрыве отношений банки просят в 30 дневный срок оплатить все долги или сами списывают с депозитов, карт
- +
- +40
-
- Fantomas2020
- 30 января 2025, 10:45
- #
В данном случае вы ещё легко отделались. Если бы пришла большая сумма, которая превышает 49031 грн., банк присвоил бы себе 30% от суммы превышения (по карте АТБ у них такой тариф). Погасите остаток кредита 31 грн. и забудьте об этом банке. После погашения кредита желательно взять справку в банке об отсутствии задолженности и закрыть счёт.
На пошту, коли відправляв, я написав повну дату народження, свої ініціали, свій номер телефону і всю ситуацію з вами, мене направив туди один з ваших операторів
Zabibas
кому: dfm_a-bank
Доброго дня!
Бо***** М*?** А* 19.17.1998
+38095*****10
1. Зв’язатися з вами неможливо, зайти в аплікацію Абанк я не можу.
Я не розумію, за що заплатив у цьому кредиті, адже я нараховував іншу суму, а сплачені за 3 місяці були зовсім іншими. Можливо, я помиляюся, оскільки не можу зайти в Абанк. Чому ситуація склалася так? Лише два дні тому мені пропонували взяти ще кредит, а сьогодні, без мого відома, у мене знімають всі кошти. У мене був кредит на 12 платежів, з яких 3 я сплатив вчасно, а залишилося 9 — все по договору. Відсотки були нараховані за рік, я не планував платити за 3 місяця. Після цього я ще винен 31 грн, про що мені надіслали смс з реквізитами. У мене був розрахунок на ці кошти, адже я маю картку АТБ, з якою купую продукти та оплачую комунальні послуги, а також діючий кредит. Я співпрацюю з Абанком близько 5 років як добросовісний клієнт і вважаю, що Абанк вчинив зі мною недобросовісно. Також за всі кошти я надіслав вам пояснення, як завжди. Я вважаю, що якби дружина не переказала мені 49,000 грн останніми переказами, то Абанк так би не вчинив. Ви діяли в своїх інтересах.
2. А-банк мене звинувачує в наступному. Повідомляємо Вас про прийняте Банком рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…:
кому: dfm_a-bank
Доброго дня!
Бо***** М*?** А* 19.17.1998
+38095*****10
1. Зв’язатися з вами неможливо, зайти в аплікацію Абанк я не можу.
Я не розумію, за що заплатив у цьому кредиті, адже я нараховував іншу суму, а сплачені за 3 місяці були зовсім іншими. Можливо, я помиляюся, оскільки не можу зайти в Абанк. Чому ситуація склалася так? Лише два дні тому мені пропонували взяти ще кредит, а сьогодні, без мого відома, у мене знімають всі кошти. У мене був кредит на 12 платежів, з яких 3 я сплатив вчасно, а залишилося 9 — все по договору. Відсотки були нараховані за рік, я не планував платити за 3 місяця. Після цього я ще винен 31 грн, про що мені надіслали смс з реквізитами. У мене був розрахунок на ці кошти, адже я маю картку АТБ, з якою купую продукти та оплачую комунальні послуги, а також діючий кредит. Я співпрацюю з Абанком близько 5 років як добросовісний клієнт і вважаю, що Абанк вчинив зі мною недобросовісно. Також за всі кошти я надіслав вам пояснення, як завжди. Я вважаю, що якби дружина не переказала мені 49,000 грн останніми переказами, то Абанк так би не вчинив. Ви діяли в своїх інтересах.
2. А-банк мене звинувачує в наступному. Повідомляємо Вас про прийняте Банком рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…:
3. Так як я формую скаргу до НБУ, мені було надано відповідь там, що я можу отримати повну, розгорнуту відповідь від вас. Я вважаю, що надав всі необхідні докази вам і брав участь у всіх процесах як добросовісний клієнт банку. Тому блокування мого рахунку вважаю необґрунтованим, оскільки я зазнав значних незручностей і фінансових втрат через це.
Відправляв вам на пошту, тому що іншого шляху немаэ
Відправляв вам на пошту, тому що іншого шляху немаэ
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Моя ситуація така: моя дружина перевела мені 49,000 грн, у мене був активний кредит, за який я справно платив відповідно до умов договору на 12 місяців. Однак, через три місяці банк заблокував усі кошти з моєї картки і зняв всі гроші на кредит. Хоча договір укладався на 12 місяців, я сплатив лише за 3 з них. Кредит був нарахований на 1 рік з відсотками, але, виходить, що за ці три місяці я заплатив відсотки, ніби вже відпрацював цілий рік.
Ці гроші я планував використати як для погашення кредиту, так і на купівлю продуктів та оплату комунальних послуг. Я активніше почав користуватися АБанком, бо у мене там картка АТБ. Тепер я залишився без коштів.
Я користуюсь послугами АБанку вже більше 5 років і завжди виконував умови договору. Я написав на електронну пошту Абанку і попросив їх надати мені повне пояснення, проте жодної відповіді не отримав. Вважаю, що дії банку є недобросовісними і призвели до істотних фінансових втрат. Я, ніби, радію, що кредиту немає, але насправді і не радію, адже планував щомісячні виплати. Вранці, коли моя жінка пішла в магазин за продуктами з моєю карткою, я ще спав. Коли прокинувся, вона повідомила, що розплатитися не змогла, бо бракувало коштів, Я залишився ні з чим!
Коли АБанк блокує картки, зв’язатися з ними неможливо, написати також. Я змушений дзвонити з іншого телефона по декілька разів, оскільки хтось консультує, а хтось — ні. Мене звинуватили в відмиванні коштів, але це абсолютно безпідставно. Коли мене запитали, звідки кошти, я надав усі документи, однак щось їм не підійшло. Кошти, які прийшли від дружини, повністю погашали кредит. Якщо б сума була меншою, я вважаю, нічого б цього не сталося.
АБанк діє виключно в своїх інтересах і навіть звинуватив мене в тероризмі це все що мені відомо. Коли я запитав про це консультанта, вона відповіла, що банк не звинувачує мене в цьому, але саме ці причини стали підставою для блокування моїх коштів, розгорнутого пояснення немаэ
Я платив кожен місяць. Наразі у мене залишилось лише 31 грн кредиту по їх розповіді, і я отримав смс з реквізитами для платежу. В чому була проблема — заблокувати мене раніше і надати ці реквізити? При першому блокуванні все так і було))) що трапилось?
Я брав у них близько 100,000 грн кредиту. Блокування відбулося два рази: перший раз мене заблокували одразу після повернення 30,000 грн, тобто 30- тисяч з цих 100 тисяч. Однак після пояснення мого становища вони розблокували кошти. Наразі у мене залишилось 49,031 грн кредиту, як я розумію, але я нарахував там трішки менше, перевірити це вже не зможу бо заблокований, зайти в аплікацію неможу теж, на цей раз пояснення чомусь не допомогло)))
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
В результаті такого аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Списання коштів на погашення існуючих заборгованостей банком у разі прийняття такого рішення проводиться на підставі пункту 3.3.23 Умов та правил (https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk). Також, бачимо що в нашому банку наразі не зазначено Вашої фінансової електронної пошти, адже саме на таку пошту ми можемо надати відповідь стосовно стану Ваших рахунків. Після повного погашення заборгованості рахунок в нашому банку буде закрито.