Відмовляють у поверненні коштів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- somemnfnlogin12
- 5 января 2025, 19:04
- #
Ще 2 січня їм написав, що магазин відправив повернення (це коли я чотири рази отримав одну й ту ж відповідь «заявка в роботі») і діло вже за банком, але «повторно» ситуацію розглянуть після отримання квитанції
Клоуни, навіть тут брешуть
Клоуни, навіть тут брешуть
- +
- +15
-
- somemnfnlogin12
- 6 января 2025, 1:08
- #
До речі, 2 січня ще в «спам» на пошту прийшов лист з проханням підтвердити пошту (я клієнт банку вже роки два, якщо що) на пустому місці, з пошти, якої немає в переліку пошт на їх сайті.
Висновки робіть самі, я зробив.
Висновки робіть самі, я зробив.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
На 05.01 гроші назад так і не отримав.
І магазин, і платіжний сервіс сказали, що зі свого боку ініціювали повернення, а термін очікування — 10 роб. днів.
23.12 банк мені самостійно написав, що кошти були повністю списані та повернень не надходило. Але це брехня, бо в квитанції Portmone, яку я отримав 05.01, видно, що повернення було ініційовано ще 19.12 у другій половині дня.
Сам банк фактично мене ігнорує і не коментує ситуацію.
В діалогу від 02.01 на всі мої питання я отримував одну відповідь: «Ваше питання в роботі, очікуйте».
05.01 знову написав, скинув квитанцію Portmone. «Очікуйте, заявка в роботі».
Не раджу нікому нічого сплачувати через цей банк, якщо не хочете, щоб ваші гроші банально вкрали, у разі, якщо замовлення доведеться скасовувати чи повертати товар.
За Вашим зверненням було створено запит на зняття суми з резерву, проте сума була остаточно списана через платіжний ресурс. У цьому випадку є можливість оскаржити операцію через Міжнародну платіжну систему (МПС). Ми звернулись до Вас з відповідною інформацією, але Ви вирішили дочекатися повернення від магазину, який повідомив про термін повернення коштів у 10 днів та повідомите нас, якщо кошти не буде повернуто.
Наразі, після отримання квитанції про повернення, ми повторно розглянемо Вашу ситуацію. Одразу за вирішенням ми зв'яжемось з Вами.