Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Банк стер з історії вхідний платіж разом з зарахованими коштами

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
IgorNAN 27 декабря 2024, 0:50
Справжнє новорічне «диво» від А-банку. Ситуація наступна, я буду описувати її з максимальними деталями, щоб читачі і підтримка банку (якщо вона все ж захоче розібратися в ситуації) розуміли контекст. 24 грудня я (з балансом на картці А-банку 4597,23 грн) оплачував замовлення — посилку Meest через термінал у відділенні магазину Rozetka на суму 4384 грн. З мого боку оплата пройшла, але консультант повідомив, що з їх сторони оплату не прийнято (сплив час очікування на терміналі) і кошти, якщо їх було списано, зараз повернуться на баланс. Я нічого повторно не оплачую і чекаю повернення. І дійсно, через хвилину з’являється вхідний платіж «Скасування. RozetkaPay» на суму 4384 грн. Кошти на баланс картки також повернулись (баланс картки знову стає 4597,23 грн). Я оплачую замовлення повторно, транзакція успішно проходить. На картці залишається 213,23 грн — на даному етапі все гаразд. Наступного дня (25.12) я оплачую ще підписку на Spotify з цієї ж картки на суму 213,22, транзакція успішно проходить, на балансі залишається 0,11 грн.

Диво починається ввечері 25 грудня. Відкриваючи додаток А-банку я бачу, що баланс моєї картки становить -4383,89 грн. Жодних транзакцій за цей час не додалось, а якщо відкрити останню транзакцію, то «залишок після» вказано коректно — 0,11 грн. Я одразу звертаюсь до підтримки банку, де мені повідомляють, що у мене просто некоректно відображається баланс картки і вони вже створили заявку на виправлення (№ 2762024) і що її орієнтовно буде оброблено 27 грудня.

Ввечері 26 грудня і знову відкриваю додаток і «диво» стало ще цікавішим: баланс картки не змінився (так і залишився -4383,89 грн), але з історії платежів зникла вхідна транзакція за 24 грудня зі скасуванням від RozetkaPay на 4384 грн. Якщо оформити виписку — транзакції в ній теж немає. Все виглядає так, ніби все це мені привиділось і повернення ніколи й не було.

Добре, що я перший раз оформив виписку по картці ще до мого звернення у підтримку. У виписці від 25 грудня дана транзакція присутня. У виписці від 26 грудня вона вже зникає. Також інформація про вхідну транзакцію збережена в історії ApplePay, яку А-банк видалити просто не може.

Я звертаюсь у підтримку повторно (вже стосовно балансу і транзакції, яка зникла з історії), де мені повідомляють, що ніякого зарахування насправді немає, а повернення перевіряється і фахівці нададуть мені відповідь до 19 лютого 2025 року (!) і, враховуючи, що це кредитні кошти, я повинен буду протягом всього часу платити відсотки за цю суму.

Як так сталось, що повернення надійшло і кошти вже було зараховано на баланс, а через день сума зникла з рахунку, а ще через день зникла з історії та виписки і сама транзакція — банк надати відповіді не може.

Підсумовуючи, не рекомендую вірити будь якій інформації (не важливо — баланс по картці, чи вхідні транзакції), яку банк відображає у власному додатку чи виписці по карті. Тому що вхідні транзакції та гроші можуть так само чарівно зникнути з рахунку, як і надійшли. Тепер я змушений очікувати, доки фахівці дві місяці вирішуватимуть дану проблему і взагалі невідомо, чи повернуть мені кошти.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 декабря 2024, 9:21
Добрий день!

Дякуємо за ваше звернення та за те, що поділилися з нами деталями вашої ситуації. Ми щиро вибачаємося за будь-які незручності, які ви могли відчути в процесі використання наших послуг.

Ми раді повідомити, що ваше питання було успішно вирішено. Дійсно, процес обробки транзакцій може бути складним. Після авторизації платежу та повернення коштів, проходить кілька етапів, включаючи авторизацію на повернення, кліринг та фактичне зарахування коштів на ваш рахунок. Це може призвести до тимчасових розбіжностей у відображенні балансу та історії транзакцій у нашому застосунку.

Вдячні вам за терпіння та розуміння під час цього процесу. Додатково ми розглянемо можливість спрощення процедури для уникнення подібних непорозумінь у майбутньому.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.5
USD 41.9 42.5
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.5
USD 41.9 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Банк стер з історії вхідний платіж разом з зарахованими коштами