Служба безпеки дно
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- SergeyNina
- 20 октября 2024, 23:04
- #
Карта. Свойства карты (шестеренка вверху) оплата без подтверждения — запретить.
Вы этого не сделали и деньги украли.
Начинайте чарджбек.
После начала чарджбек сразу пытайтесь найти магазин в котором была оплата вашей картой и уведомить их об том что случилось. Главное чтобы они не выдали товар который был оплачен вашей картой.
К сожалению уже прошло пять дней и скорее всего товар уже выдали.
- +
- 0
- Дмитрий Савченко
- 21 октября 2024, 0:59
- #
Не треба вводдити в оману, не існує такого налаштування в Приватбанку, як «оплата без подтверждения — запретить», і взагалі такого не існує, тому що не банк вирішує, підтверджувати операцію, чи ні, а продавець послуги — інтернет-магазин і т. д.
- +
- 0
- natashaGra
- 21 октября 2024, 7:39
- #
Все равно для банка должником по кредиту будете вы. И звонить они будут вам и вашим родным. Если б такое произошло в Украине, тогда обращаться в полицию и через суд признавать операцию мошеннической. А тут скорее всего только связаться с тем магазином , где прошла оплата и объяснить что это не вы покупали
- +
- 0
- Дмитрий Савченко
- 21 октября 2024, 16:48
- #
Так, ви все вірно пишете, треба звертатися в магазин, а якщо не відреагують — то спочатку в поліцію, а потім писати до платіжного шлюза, що обслуговує магазин. Якщо це не якась сіра контора, то дуже швидко відреагують, щоб не отримати санкції від Візи чи Мастеркарду.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Оплати проходили без підтвердження в додатку — гроші просто списувалися!!!
Я повідомив про це одразу в підтримку та встиг заблокувати картку (хотіли зняти іще 600 євро) поки підтримка прийшла в чат. Все вислухали і розмістили заявку на шахрайство. Про це я повідомив в чат банку через 9 хвилин після моменту списання
Дзвонили по відео перевіряли мою присутність. Через день видали рішення — «не передавайте дані карток третім особам» і все…
На мої запитання що буде з грошима (гроші не мої а кредитні) сказали що вони будуть робити усе можливе… На запитання що саме вони роблять і будуть робити почали відповідати шаблонними сповіщеннями і що в разі чого Вони мене наберуть …
Зі служби безпеки телефонували тільки один раз із них я кліщами витягнув що оплата пройшла в Німеччину (так я хоч узнала де це відбулось) більше вони нічого не знають і звʼязатися з ними немає можливості
Тільки той тупий чат
На мої запитання чи звʼязувались вони з магазином який отримав оплату тим хто прийняв оплату менеджер в чаті відповідає якусь херню. Я ж розумію зо комусь прийде товар оплачений вкраденими грошима сказали звернутися в поліцію яка не приймає мою заяву бо я знаходжуся в іншій країні а злочин пройшов у третій
Прозрачно намекають що ці гроші буду повертати я інкаше я буду платити ще й відсотки та мій кредитний рейтинг понизиться))
Коротше донне дно і ще нижче я користуюсь більшістю банків в країні і ще ніде мене так не брили
Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та передається інформація до платіжної системи про повернення коштів. Також надаються наступні рекомендації: в жодному разі не розголошувати дані картки та паролі входу в мобільний додаток.
Будь ласка, очікуйте на результати розгляду. Дякуємо за ваше терпіння!