Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заблокували картку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Юлия Юлия 9 октября 2024, 17:42
Заблокували картку після того як перекинула знайома мені кошти. Типу ви перевищили ліміт поповнення картки, що до нових законів про поповнення карток, з урахуванням новим законом до ліміту ще далеко щоб її блокувати.
Перекинула усі квитанції, пояснила витрати в мережі Інтернет, написали в протязі 24 годин розглянуть і досі нічого, в підтримці чат відповідає бот «надайте документи», які я вже надала, якщо банк так поводиться з новими клієнтами, я не раджу нікому абанк.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 октября 2024, 20:06
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. В обраний для спілкування з Банком месенджер Вам було відправлено повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для вирішення даного питання.
Полезный комментарий
Юлия Юлия 10 октября 2024, 2:49
Проблема вирішена Всім велика подяка за компетентність працівників абанк.

Комментарии - 2

+
+30
Юлия Юлия
Юлия Юлия
9 октября 2024, 18:40
#
Проблема не вирішена!картка так і є заблокованою,та знов бот запитує підтвердження,товар який я замовляла дівчатам тощо…якщо у банку проблеми,будь ласка поверніть кошти моїй знайомій ,вона чекає цілий день поки ви розблокуєте мені картку.Дякую !
+
0
Юлия Юлия
Юлия Юлия
10 октября 2024, 2:49
#
Полезный комментарий
Проблема вирішена Всім велика подяка за компетентність працівників абанк.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться