Заблоковані картки 10-й день!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.05 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
З банком співпрацюю вже більше року, нарікань не було, але ця жахлива ситуація повністю перекреслила бажання на подальшу співпрацю.
Незважаючи на те, що мною були надані всі необхідні документи, мої картки досі заблоковані.
Я фрілансер, кошти мені надходять на міжнародний рахунок, а з нього я завжди надсилала кошти на свою картку А-банку і постійно без проблем замовляла та забирала кошти у відділенні банку. Проте 17 вересня мені заблокували рахунки, я звісно надала всю необхідну інформацію яку просив банк. Була у відділенні банку, менеджер проконсультувала і подала документи зі свого ПК, адже як виявилося, документи, які я надсилала і надсилаю до чат- боту А-банку не доходять на розгляд. На всі мною надіслані документи з міжнародного банку, а їх більше 17 та мої повідомлення (розписані пояснення) чат- бот відписував «не пройшов валідацію». Я кошти зняти не можу, ні в касі, ні в банкоматах, переслати гроші також не можу, все заморожено. Коли я телефоную на гарячу лінію, відповідає автовідповідач одне й те саме, а потім викидає з дзвінку. У відділенні, дівчата кажуть, що це не від них залежить. Чат-бот…Достукатися не можу щоб повернули мої кошти, комунікації толкової немає! Вся комунікація це відповіді, які приходять у додаток у формі запитів на подачу документів, але додати не є можливою фічею у застосунку, тому подаю в чат-бот А-банку, як каже мені автовідповідач. Все по колу, а картки заблоковані вже 10-ий день!
Подала абсолютно всі документи, включаючи трудовий договір з роботодавцем, номер телефону, електронну адресу, багато виписок з міжнародного банку про зарахування заробітної плати і тд…
Те що я пишу пояснення та грунтовні коментарі — безтолково, адже їх ніхто не читає(відповіді не має).
Ці кошти мені вкрай необхідні, тому я очікую на швидке вирішення питання та розблокування моїх рахунків або ж розірвання зі мною договору та повернення моїх грошей на рахунок іншого банку.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.