Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Бот А-банку — найжахливіше обслуговування!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Zhuramakar 26 сентября 2024, 21:17
Банк надіслав у додатку повідомлення з проханням підтвердження доходу, я як будь яка нормальна людина думав, що зможу вирішити ситуацію поспілкувавшись з підтримкою та спокійно вирішити цю проблему, щоб і далі користуватись банком. Все б нічого, якщо б ці документи дійсно приймав та оглядав бот якого добавили замість підтримки, як таке можливо, що навіть не перевіряючи, за 1 хвилину він відхиляє мої документи? Можливо вже з’явились нанотехнології, які дозволяють це зробити, але поки маю думку, що він просто нічого не робить.
Зв’язатись з підтримкою не дають, скільки б не намагався, тоді як я повинен надати докази та продовжити користуватись рахунками, якщо мені навіть не дають можливості надіслати ті документи?! Я дуже обурений цим та бачу, що я не один незадоволений таким обслуговування. Надіюсь на зворотню відповіть та зв’язок з людиною, а не роботом.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 сентября 2024, 11:34
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.

Комментарии - 1

+
0
natashaGra
natashaGra
27 сентября 2024, 12:06
#
И кто решает достаточно документов или нет, если о банке и так слава как о не о честном. Банку выгоднее любые документы признать недостаточными и получить с клиента комиссию при разрыве.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.05
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.05
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Бот А-банку — найжахливіше обслуговування!