Помилка щодо 20% знижки на все меню
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Гой Иванович под солями
- 20 сентября 2024, 7:28
- #
Ко-бренд картку. Получился К О КО капут
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.4 |
Все курсы банка |
Цю умову банк вказує так:
На сайті:
20% знижки на поїздки з Bolt, оренду самокатів та на все меню в Bolt Food;
У дописі на Facebook:
🚖 знижка 20% на поїздки з Bolt, оренду самокатів та на все меню в Bolt Food;
В додатку:
Знижка 20% на поїздки з Bolt та на оренду самокатів, а також на все меню при замовленні доставки в Bolt Food.
Я користуюся аналогічною карткою Visa Bolt іншого банку, де 20% знижки надається лише для тих закладів, де в Bolt Food стоїть спеціальна відмітка (тобто далеко не у всіх).
В АБанку, подумав я, якщо так впевнено пишуть про 20% знижки на усе меню, і ні слова про якісь обмеження (інші знижки, чи не всі заклади у Bolt Food чи ще щось), то, можливо, й справді буде аж 20% усюди.
Отже, додав у додаток Bolt Food картку АБанку (при сплаті через Google чи Apple Pay знижка не нараховується), зробив замовлення — і знижки 20% не було (насправді очікувано). Не було і кешбеку в 20% (це була остання соломинка надії, що це не навмисна помилка в рекламі, а «одруківка»).
Підтримка банку відправляє в Bolt, підтримка Bolt відправляє у банк, але, як ми знаємо із досвіду з аналогічною карткою іншого банку, знижка діє не на все меню, хоч як би це впенено і не писав банк.
І от я звертаюся у підтримку банку другий день, а вони мене не розуміють, і стоять на своєму, що 20% на все. Але ж ні.
Номер звернення в чаті по заявці прибрати фразу «на все меню» не дають, бо не вважають це помилкою.
Тож, АБанк, нарахуйте, будь ласка, мені 20% від замовлення і виправте текст усюди, де клієнти його можуть побачити. Це нечесно