А-банк ігнорує клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Доброго дня! 3 вересня мою картку поповнив родич на 50000 грн через відділення банку А-банк. При поповненні було зазначено, що це допомога члену родини та при поповненні жодних питань не виникло. Пізніше в той же день я переказав частину суми на свою картку Монобанк. Після цього моя картка була обмежена. Я намагався зв’язатися онлайн з підтримкою через чат месенджеру. В даному чаті мені ніхто не відповідає і ніхто не надає мені допомогу, на будь-яке моє повідомлення отримую стандартну відповідь від бота, що я маю надати інформацію про мій офіційний український дохід. Також я намагався зв’язатися з іншого неавторизованого месенджеру. Там мені відповідає жива підтримка, що не може мені допомогти, оскільки я не авторизований. І після декількох спроб мені врешті-решт відповіли, що в разі поповнення рахунку друзями чи родичами, я маю завантажити квитанцію та пояснення людини, що робила поповнення. Я це зробив в той же день та декількома днями пізніше. Щоразу мені приходило push-повідомлення, що документів недостатньо. Тому я не знаю, що мені робити, мені ніхто не хоче відповідати, мені не надають належну послугу підтримки в критичній ситуації. Банк не виконує свої обов’язки в підтримці клієнтів. Я не розумію, які документи я маю надати, оскільки дане поповнення не є моїм доходом, це дохід мого родича, який поповнював картку. Натомість я не проживаю вже довгий час в Україні, не маю роботи в Україні чи будь-якого іншого джерела доходу. Я не маю регулярних надходжень на власну картку та не використовую її в повсякденному житті. Проблема в тому, що в мене сталася критична ситуація, і відділення А-банку було найближчим та найзручнішим для того, щоб надіслати мені кошти. Хочу також зазначити, що при поповненні картки на касі банку родич запитав, чи не буде проблем із зарахуванням коштів на рахунок та запитав чи потрібно надати якісь додаткові документи при переказі. Співробітники банку запевнили, що переказ має надійти моментально, жодних проблем не має бути та ніякі інші документи не будуть потрібні. Натомість зараз я маю обмеження по картці й не можу ані переказати собі ці кошти на інший свій рахунок, ані розрахуватися ними в будь-якій торговій точці. Я залишився в критичній ситуації один на один з цією проблемою, оскільки замість підтримки маю спілкуватися виключно з ботом, а дзвінки з іншого континенту коштують 70 грн/хвилина. Прикро, що банк, який вважається на стільки прогресивним, просто ігнорує своїх клієнтів, не даючи їм змогу пояснити ситуацію та використати їх право на отримання професійної підтримки та допомоги. Сподіваюся, що повідомлення до Мінфіну сприятиме якось пришвидшенню вирішення проблеми, а також можливо якось допоможе наявним чи потенційним клієнтам А-банку.
Ответ банка
Підтримка àбанку
10 сентября 2024, 18:45
Добрий день! Банком було надіслано запит в особисті повідомлення для отримання інформації. Наразі, щоб вирішити Ваше питання, ми чекаємо на відповідь.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 11 сентября 2024, 12:45
- #
Добрий день! Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.4 |
Все курсы банка |