Блокування картки на кожне поповнення
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Заблокували картку після поповнення. При тому, попердню операцію теж блокували і я вже надав всі необхідні документи. Писав різні повідомлення в тех підтримку в телеграмі, але у відповідь тульки меседжи від бота про необхідність додати документи.
З менеджером звьязатися не можна. Незважаючи на те що всі необхідні документи вже будли додані неділю тому, тож я так розумію що вони планують кожну транзакцію блокувати рахунок.
А якщо в мене картку вкрадуть, або ще щось? теж додайти документи?
Намагався поновій завантажити вже документи які в них і так вже є, але відповідь одна — що їм вони не підходять.
Тож маю висновок що або це дуже хамське відношення до клієнтів, з мінімумом підтримки і комунікації.
Це просто безглуздя. Самий поганий мій досвід співпраці з банком! Жодному не рекомендую мати ніяких рахунків тут.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Нам прикро, що склалась така ситуація, проте наразі Ваше питання вирішене. Ми беремо Ваші зауваження до уваги. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.