Вирішення проблемного питання співробітниками, А Банку. а саме відділення за адресою м. Київ, Попудренка 52, та оператора ВІП центру Максима
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- +15
- Недорого Отзывы
- 22 августа 2024, 19:21
- #
У тебя возникли проблемы, хамили и всё равно 5 звёзд?
Хреновые нынче випы пошли
Хреновые нынче випы пошли
5 зірок виключно завдяки співробітникам відділення, і менеджеру з ВІП обслуговування. А з приводу хренових, то шановний по-перше українською мовою будь ласка, по-друге я не бачу в своєму коментарі прохання Вас коментувати, чи висловлювати Вашу думку.
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 22 августа 2024, 23:13
- #
То есть тебя обосрали, решили проблему на следующие сутки и за это 5 звёзд? Звучит так:« Мне вместо вырезания аппендицита отрезали руку, но на следующий день его вырезали. Всем советую эту больницу». Конечно не просишь, сотрудников которые пишут отзывы и так тут все гнобят
Чоловіче — Недорого це я так розумію, Ви про мізки? Хоча не напружуйте їх, бо коштують дорого. Питання не в тому, хто що обісрав, і відрізав, а питання в тому, що деякі співробітники не адекватні, а інші навпаки роблять для клієнта. І Вони своїми діями змогли допомогти, в вплинути на оцінку банку, яку я поставив. Це виключно моя оцінка, і Вона не повинна ні на кого, і ні на що впливати. Так я задоволений роботою працівників відділення, і моя оцінка є незалежною, та такою яка має право бути.
А Ваші їдкі коментарі, на жаль нікому не цікаві, тому що, аби обсирати працівників, Ви б побачили тут позитивну нотку, виправлення працівників.
І до речі з приводу співробітників, коли здається то потрібно перехреститися, бо Параноя така штука, то спочатку працівники , то потім ще щось, сподіваюсь Недорого зрозуміли…
- +
- +15
- Недорого Отзывы
- 23 августа 2024, 1:09
- #
То есть 99,99% уроды, а один нормальный, то всё равно банк хороший? Хотя сейчас либо 1 звезда либо 5 и это много так, люди разучились оценки ставить
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.05 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Зразу я зателефонував за номером 7776, так як маю преміальну картку банка, і мені в хамовитій розмові повідомили, що це Ваші проблеми і користуйтесь банкоматом і все, і те що в мене преміальна картка нікого не цікавить. Потім я написав до служби підтримки, де мені також не змогли нічим допомогти.
22 серпня 2024 я звертаюсь в відділення, А Банку — за адресою, м. Київ, вул. Попудренка 52, де два співробітника в ввічливій формі, та з повагою до клієнта, намагалися мені допомогти, бо розуміли мою ситуацію, та просто віднеслись до мене не як до клієнта, а в першу чергу як до Людини. Звертаю увагу керівництво, А Банку — що як би в Ваших службах підтримки працювали саме такі дівчата з відділення, та такий оператор ВІП центру — то у Вас би було набагато більше клієнтів, це співробітники — є Вашим обличчям і після цього випадку, я повірив в те, що Ваш банк таки надійний банк.
Через 30 хвилин після відвідування відділення мені зателефонував співробітник ВІП центру Максим, який залюбки вислухав мою ситуацію, та допоміг, при цьому наголошую що співробітник попередив що не обіцяє вирішити питання, а лише спробує мені допомогти. І диво — даний співробіник мені допоміг, і я знову маю доступ до банкінгу. Це професійність на вищому рівні.
Виникає питання: чому 21 серпня — служба підтримки мені хамила, не змогла допомогти, а лише 22 серпня 2024 року — співробітники вирішили моє питання, і при тому залиши лише позитивне враження як до спеціалістів?
головне що все закінчилось добре, і я вдячний працівникам відділення М. Київ, вул. Попудренка 52, та працівнику підтримки преміальних клієнтів Максиму (номер його телефону з якого телефонував +380567964681). Дякую Вам за вирішення питання.
Дякуємо за Ваш відгук! Щодо складнощів з авторизацією, зазначимо, що для безпеки Ваших фінансових даних, Банк обмежує можливість входу в Застосунок з різних пристроїв.
Просимо вибачення за негативні емоції які Ви отримали при зверненні до нашої службою підтримки. Ми вже передали цю інформацію керівництву для подальшого аналізу та вдосконалення наших процесів.
Раді, що нашим Співробітникам вдалось знайти рішення, і Ви знову маєте доступ до банкінгу.