Часткове блокування картки з послідуючим блокуванням.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- natashaGra
- 22 августа 2024, 15:05
- #
Под каждым отзывом одна и та же отписка. Только почему-то очень сомневаюсь, что столько людей и вправду отмывают деньги
- +
- 0
- VikaKurort
- 28 августа 2024, 10:20
- #
Ви не подавали скаргу до НБУ?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Все курсы банка |
Я надзвичайно розчарований роботою А-банку. Нещодавно отримав виплату в розмірі 18 143 грн на свій рахунок у ПриватБанку. Оскільки в мене в А-банку відкриті дві розстрочки та кредитна картка, вирішив перевести гроші туди. Одразу після переведення банк миттєво обмежив доступ до моїх коштів, залишивши лише можливість здійснювати покупки в магазині. Усі інші операції, такі як перекази або зняття готівки, були заблоковані без жодного пояснення.
Того ж дня я надав усю можливу документацію, що підтверджує походження цих коштів, та пояснив, що більше ніяких документів надати не можу. Проте, замість оперативного вирішення проблеми, мені довелося цілий тиждень телефонувати до банку та повторювати одне й те саме: що в мене немає можливості надати додаткові документи. Лише через тиждень один із співробітників банку повідомив мені, що якщо наданих документів буде недостатньо, мій рахунок може бути заблокований.
Усвідомивши, що банк просто тягне час і не збирається вирішувати проблему, я подав заявку на закриття картки та переказ залишкових коштів. І тут почалися нові проблеми: вже три дні я чекаю на закриття картки та переказ коштів, але отримую лише запевнення в дусі «нам дуже шкода, ми робимо все, щоб цей процес був швидшим.»
Підтримка банку абсолютно не допомагає — на будь-яке звернення я отримую однакові відповіді, ніби спілкуюся з автоматизованим ботом, який лише копіює і вставляє заздалегідь підготовлені фрази. Лояльність до клієнтів повністю відсутня. Співробітники демонструють повну некомпетентність і ігнорують мої проблеми, змушуючи мене по 10 разів пояснювати, що саме я від них хочу. У відповідь на мої запити про стан коштів і терміни вирішення проблеми я отримую лише відмовки, що цим займається «інший відділ», з яким не можна зв’язатися або звернутися безпосередньо.
Ситуація дійшла до абсурду, і що буде з моїми грошима — досі невідомо. Я вкрай незадоволений обслуговуванням і не можу рекомендувати цей банк нікому. У нашій країні є значно надійніші та комунікабельні банки, які цінують своїх клієнтів і надають дійсно якісний сервіс.
Вибачте за емоційний тон, але терпіння вже на межі. А-банк показав себе з найгіршого боку.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.