Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування операцій по рахункам

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
shevaigr 6 августа 2024, 14:34
3.08 для поповнення свого рахунку та відкриття депозиту в, А банку (я це роблю періодично майже кожного місяця) я перераховував свої кошти зі своєї картки іншого банку на свою картку, А банку. В результаті моя операція була заблокована. Прийшло повідомлення від, А банку, що виявлено сумнівність даних операцій та запропоновано надати документи з переліком таких. Я зразу ж на протязі декількох хвилин надав такі документи. Звернувся в службу підтримки. Мені в розблокуванні відмовили, посилаючись на велику завантаженість персоналу та повідомили, що будуть перевіряти тиждень (менеджер Анна). Я не погоджуюсь з таким відношенням до роботи банку та сьогодні ще раз звернувся по телефону +380 (67) 220 55 5 з проханням допомогти вирішити моє питання та повідомити мене чи отримані мої документи, чи розглянули їх? Менеджер Максим не зміг нічим мені допомогти. Тому я попросив його зʼєднати зі спеціалістом, який зможе розібратися в цьому. Мене зʼєднали з іншим спеціалістом (на жаль імʼя її не розчув), яка також вважає, що банк не повинен зразу розглядати та вирішувати ми ж збудовану проблему, ссилаючись на дуже велику завантаженість працівників. На моє прохання надати мені персонального менеджера для обслуговування вона повідомила мене, що я сам повинен їхати в відділення банку та просити надати мені персонального менеджера. Сам банк не вважає необхідним пропонувати таку послугу. На прохання зʼєднати зі спеціалістом, який може надати професійну допомогу та оперативно розібратися із ситуацією мені було відмовлено та поклали слухавку. Тобто — банк самостійно вирішує які операції вважаються сумнівними та блокує діяльність по моно у рахунку, потім після отримання необхідної інформації та документів не вважає за необхідне зразу ж повідомити мене чи отримав документи, чи розглянули їх, чи розглядають. При цьому посилаючись на велику навантаженність працівників (тобто свої проблеми перекладають на мене) не хочуть розглядати вчасно мої документи. За той весь час спілкування (на всіх це вийшло біля години враховуючи переписку), можна було знайти та відкрити мої документи та подивитися і відповісти мені, чи все влаштовує банк. Замість цього три зовсім непрофесійні та некомпетентні спеціалісти банку робили все, щоб не вирішувати проблему. Такі непрофесійність, грубість та неповага до клієнта змушують мене поступово закінчувати роботу з вашим банком. Тому прошу розібратися з такою ситуацією та повідомити мене, чи буде терміново вирішена ця проблема та чи понесуть якусь відповідальність ваші працівники за свої антиклієнтські некомпетентні та грубі дії по відношенню до клієнта?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 августа 2024, 16:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки та зробимо все можливе щоб уникнути даних ситуацій в майбутньому. Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі!

Комментарии - 2

+
+15
shevchouk
shevchouk
6 августа 2024, 14:44
#
Таке відношення практично у всіх банках. Не знаю, спокійніше тримати гроші в готівці, чим за кожне поповнення давати папіреці, який на 200% не підійде банку. Тобто, якщо захочуть тобі насолити, то вони так протрактують закон України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…», як їм вигідно. Я ось наприклад дав їм ОК-5, ОК-7, декларацію, але їм замало просять пояснити хто надсилає мені кошти, і куди я їх далі пересилаю. А тут сам розумієш, що пояснити поповнення звичайне p2p поповнення документально — практично не реально.

Здається, тут «труба», пиши їм що хочеш, але банку навіть аргументуючий документ до лампочки. Все буде вирішувати клерк на свою суб'єктивну думку.
+
0
Pirate
Pirate
6 августа 2024, 15:34
#
Я так же как и вы обнаружил, что моя карточка заблокирована на пополнение ШЕСТЬ ДНЕЙ НАЗАД. Документы я как и вы предоставил в момент обнаружения блокировки. Не факт, что карточку не заблокировали еще раньше (посмотреть дату блокировки в приложении невозможно). Общался и в чате и по телефону — «специалисты очень загружены» — контроля за специалистами нет никакого и блокировки могут рассматриватся месяцами. В день блокировки я спросил у оператора когда карточку разблокируют через час, день, неделю, месяц, год — это я шутил так, но походу это были не шутки, а предсказания.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.4
USD 41.7 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.4
USD 41.7 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Блокування операцій по рахункам