Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Обман чи помилка? Підводні камені депозитів та оплати частинами в А-БАНК

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
deviljindante 24 июня 2024, 11:48
Раніше, коли я користувався зеленою карткою як дебетовою, ніяких проблем не виникало. Сучасний банк з сучасними можливостями. Але, як виявилося, це було до першої непередбаченої ситуації (принаймні у моєму випадку).

Три місяці тому я відкрив депозит. Хотів дізнатися, як зняти кошти без комісії, і з’ясувалося, що для цього потрібна жовта картка. Відкрив її, але не знайшов опцію для встановлення чи зміни картки для депозиту. Подумав, що після закінчення депозиту зможу вручну перевести кошти. Одночасно А-БАНК активно просував послугу «Оплата Частинами» у червні: скасування комісії, пільговий період, все виглядало чудово. Вирішив зробити подарунок дружині, скористався «Оплатою Частинами» з кредитного ліміту і планував сплатити наступного місяця через пільговий період.

24 червня депозит був зарахований на зелену картку і погасив кредитний ліміт, з якого взята «Оплата Частинами». Вийшло, що близько 20% депозиту «заморожені» до наступного місяця. Звернувся до підтримки, і з’ясувалося, що для зміни картки треба спочатку погодитись на пролонгацію, а потім відмовитися і вибрати картку. Це максимально неінтуїтивно. Залишив скаргу з цього приводу.

Потім посидів, подумав, плюнув і вирішив залишити окрему скаргу з описом усієї ситуації на ім'я голови правління, з вимогою переказати кошти на жовту картку та отримати офіційну відповідь згідно закону України «Про звернення громадян». Накидав текст і вирушив до боту в Telegram
І тут почались проблеми: оператор в Telegram, як виявилося пізніше, не зрозуміла, що від неї потрібно (зареєструвати нову заявку та надати номер), і замість уточнюючих питань зникла на півгодини. Потім я уточнив, чи є вже новий номер заявки, і виявилось, що весь цей час нічого не відбувалося, тому що з мого питання «вже є заявка». Погодьтеся, що вимога з поверненням коштів і скарга на неінтуїтивний спосіб вибору картки — це різні речі. В реєстрації нового звернення мені було відмовлено. Думаю, ну що це таке, годину «маринували» а на виході нічого, попросив надати порядковий номер чи інший ідентифікатор оператора для нової скарги ііііі мені ніхто його не повідомив 🤬 Телефонував окремо і залишив скаргу на оператора без ідентифікатору (до речі під час реєстрації уточнював чи ідентифікатори є і так, є індивідуальний номер для цього, що закріплений за оператором).

В цілому, базовий функціонал кредиток та дебетових карток не викликав питань, але депозити та контакт-центр — це щось. Не можу рекомендувати цей банк, хіба що ви вже знаєте всі нюанси і готові до можливих проблем.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 июня 2024, 15:12
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук та зворотній зв'язок! Ми б хотіли вибачитися за незручності, пов'язані з налаштуванням та користуванням Вашого депозитного рахунку та карткових продуктів. Хочемо зазначити, що кожен Клієнт має можливість керувати своїм депозитом через наш мобільний Застосунок Abank24, що дозволяє здійснювати операції швидко та зручно. У застосунку кнопка «Відмовитись від продовження» для строкових вкладів доступна з дня відкриття до закінчення вкладу. При відмові від продовження клієнт визначає рахунок для зарахування коштів після завершення депозиту. Ви обрали картку «Зелена», а картку «Жовта» було відкрито пізніше, і зміни рахунку не було здійснено. Тому кошти було зараховано на обраний вказаний Вами рахунок. До дня завершення депозиту Клієнт може змінити рахунок для отримання депозиту через Застосунок або при зверненні до відділення банку.

Ваше питання знаходиться на контролі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Полезный комментарий
deviljindante 24 июня 2024, 18:08
Надали зворотній зв’язок, проблеми вирішено. Дякую співробітникам за допомогу!

Комментарии - 4

+
+25
natashaGra
natashaGra
24 июня 2024, 12:04
#
Это реальная картина сервиса в этом банке. И такой уровень практически не меняется, т.к. все что здесь пишется про проверку оператора и его работы не более чем отписка. Банк не заинтересован в сервисе на уровне с другими банками, а учитывая злоупотребления с п. 3.3.25 и количество блокировок это один из самых опасных банков для клиентов
+
+9
deviljindante
deviljindante
24 июня 2024, 15:53
#
Підтримці А-БАНК-у, я вже поклацав додаток. А нічого, що для зміни рахунку, треба саме «Погодитись на продовження», а потім відмовитись і обрати картку, а не просто «Відмовитись від продовження», як ви написали? Ніде навіть не можна подивитись чи обране там щось (принаймі я не знайшов), прямо кроляча нора, а не пункт меню.
+
+9
deviljindante
deviljindante
24 июня 2024, 18:08
#
Полезный комментарий
Надали зворотній зв’язок, проблеми вирішено. Дякую співробітникам за допомогу!
+
0
energolux
energolux
24 июня 2024, 19:09
#
… много шума от Минфина. Такие акустические помехи, мешают ходу позитивных мыслей.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Обман чи помилка? Підводні камені депозитів та оплати частинами в А-БАНК