Ужасное обслуживание
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Катерина Колесник
- 20 июня 2024, 9:57
- #
Ситуация произошла 20.06.24
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за неприємний досвід, який Ви отримали у нашому відділенні.
Ми перевірили ситуацію, яка виникла в відділенні, та зазначаємо, що не виявили хамства зі сторони працівника. Хочемо пояснити, що деякі операції потребують завершення в касі після звернення до спеціаліста з обслуговування, як і сталося цього разу при Вашому візиті до відділення. До Вас звернувся спеціаліст, перепитавши, яку операцію Ви бажаєте здійснити, щоб за можливості Вам міг допомогти інший співробітник. Одразу після завершення операції в касі, Вам надали послуги наші співробітники та провели бажану операцію.
Це може створювати враження, що Клієнти обслуговуються позачергово, але це необхідна частина процесу, щоб забезпечити точність і швидкість фінансових операцій. Ми розуміємо, що це може створювати незручності, і працюємо над тим, щоб мінімізувати час очікування для всіх наших Клієнтів.
Ми дуже цінуємо Ваш зворотній зв'язок та зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.