Неадеквати в кол-центрі, знущання над клієнтами.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
- +
- +24
- DianaDymura
- 14 июня 2024, 16:16
- #
Повторно перечитала декілька відгуків інших клієнтів щодо А-Банку. Бачу, що подібна ситуація як у мене зустрічається досить часто.
Дуже прикро, що керівництво банку тримає в кол-центрі неадекватних та божевільних людей, які дозволяють хамити собі, переходити на особистості, та погрожувати. Не мені звичайно вирішувати про їх працевлаштування, але стиль спілкування таких працівників можна прирівняти до тюремного.
І відразу б хотіла зайти на перед, та сказати банку. Я надала докази, які ви вимагали : «Запрошено документи, що підтверджують легітимність операцій/діяльності: Ордери про продаж криптовалюти по скаргам, скріншоти зі способами оплати, рішення щодо блокування контрагента на платформі від біржі».
Кожен з цих пунктів я виконала, та надала скріншоти напряму з біржі. Я надіюсь, коментаря накшталт «Ваших доказів недостатньо» — я не побачу, тому що це буде абсурд. Якщо недостатньо — пишіть додатковий перелік.
Після такого огидного відношення до мене, як до клієнта та особистості - я налаштована категорично негативно, і буду відстоювати свої права усіма можливими способами.
Я видалю відгук, якщо отримую адекватний зворотній зв’язок з керівництвом, який задовільнить мою скаргу щодо хамовитого оператора, та вирішення проблеми з моїми особистими коштами.
Дуже прикро, що керівництво банку тримає в кол-центрі неадекватних та божевільних людей, які дозволяють хамити собі, переходити на особистості, та погрожувати. Не мені звичайно вирішувати про їх працевлаштування, але стиль спілкування таких працівників можна прирівняти до тюремного.
І відразу б хотіла зайти на перед, та сказати банку. Я надала докази, які ви вимагали : «Запрошено документи, що підтверджують легітимність операцій/діяльності: Ордери про продаж криптовалюти по скаргам, скріншоти зі способами оплати, рішення щодо блокування контрагента на платформі від біржі».
Кожен з цих пунктів я виконала, та надала скріншоти напряму з біржі. Я надіюсь, коментаря накшталт «Ваших доказів недостатньо» — я не побачу, тому що це буде абсурд. Якщо недостатньо — пишіть додатковий перелік.
Після такого огидного відношення до мене, як до клієнта та особистості - я налаштована категорично негативно, і буду відстоювати свої права усіма можливими способами.
Я видалю відгук, якщо отримую адекватний зворотній зв’язок з керівництвом, який задовільнить мою скаргу щодо хамовитого оператора, та вирішення проблеми з моїми особистими коштами.
- +
- +10
- natashaGra
- 14 июня 2024, 16:34
- #
Лучше обратитесь к юристу. Если у вас сохранена переписка с банком то уже на основании ее юрист посоветует, что делать. Вы продавали криптовалюту, и банк, возможно, ещё захочет отнять 30 процентов от всех ваших денег на счетах
- +
- +9
- DianaDymura
- 14 июня 2024, 16:44
- #
Так. Уже була така розмова, що я поверну гроші за оплачену криптовалюту (криптовалюту банк мені не поверне), так ще й за шахрайство мені накинуть 30% комісії на весь мій залишок.
Мій старший брат має хорошого юриста, той вже із ним порадився. Цей текст був написаний за сприянням юриста. Зараз поки я спілкуюсь з підтримкою банку в чаті телеграм.
Мій старший брат має хорошого юриста, той вже із ним порадився. Цей текст був написаний за сприянням юриста. Зараз поки я спілкуюсь з підтримкою банку в чаті телеграм.
- +
- +9
- DianaDymura
- 14 июня 2024, 16:47
- #
Щойно мною була проведена бесіда з працівником банку, через чат-бота.
Працівник банку підтвердив те, що я надала ВСІ НЕОБХІДНІ докази, які запитував раніше банк.
Прошу на це звернути увагу.
Працівник банку підтвердив те, що я надала ВСІ НЕОБХІДНІ докази, які запитував раніше банк.
Прошу на це звернути увагу.
- +
- +39
- DianaDymura
- 14 июня 2024, 18:00
- #
Прямо зараз мені погрожують поліцією, та запитують ЄРДР стосовно переказів.
Як я описувала раніше, працівниця підтримки погрожувала тим, що попросить шахраїв писати заяву в поліцію, якщо я не поверну гроші.
Рекомендую усім, хто матиме подібні справи з цим банком, відразу писати заяви до НБУ.
Як я описувала раніше, працівниця підтримки погрожувала тим, що попросить шахраїв писати заяву в поліцію, якщо я не поверну гроші.
Рекомендую усім, хто матиме подібні справи з цим банком, відразу писати заяви до НБУ.
- +
- +9
- natashaGra
- 14 июня 2024, 19:00
- #
НБУ вряд-ли что-то решит, скорее всего ответ НБУ пригодится в суде
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Мої рахунки були обмежені, причиною цього стало те, що відправники коштів відправили скаргу на мій рахунок. Як я почитала, це стандартна шахрайська «схема».
Мета цих переказів був продаж особистих коштів, які я зберігала на криптобіржі. Суми переказів 1500 грн, 2700, та 1500 грн ще один переказ.
Я пояснила це в чат банку, вони попросили докази. Пояснила те, що на разі не могла їх надіслати, адже на той час, я заморозила свій акаунт на криптобіржі, та на той час перебувала на лікуванні, і мені було просто не до цього. Банк згодився почекати, за це їм вдячна за розуміння ситуації. Оператор служби підтримки запитав у мене скріншоти ордерів на продаж криптовалюти (три вхідні перекази, про які я писала вище), скріншот зі способами оплати на біржі, та рішення щодо блокування контрагента на біржі.
12 червня, я надіслала всі вище перечислені докази до банку в чат. Документи взяли на опрацювання, та мене повідомили про термін очікування 3 робочих дні, і що зі мною зв’яжеться оператор по телефону.
Розгортання проблеми цієї ситуації. 13 червня я отримую дзвінок, і тут починається хаос. Працівниця вела себе хамовито та зверхньо. Декілька разів зауважила за мій вік, з метою приниження, та своїм відношенням достатньо показала, що я «ніхто». Зауважила, що всі мої докази «нікому не треба», бо здійснені перекази на мій рахунок від третіх лиць. На запитання до працівника, чому Банк просив у мене ці докази, вона відповіла «Треба заплатити по скаргах і все». Я почала далі пояснювати, що нікого не обманювала, і наголосила, що це за перекази, і що я дала всі докази, де видно відправників. Працівниця почала погрожувати, що ПОПРОСИТЬ КЛІЄНТІВ ЗВЕРНУТИСЬ В ПОЛІЦІЮ І ВЗЯТИ В ЄРДР ВИТЯГ. Після цього, ця хамка ще раз сказала «що мої докази нікому не потрібні» і просто завершила дзвінок.
Номер +380 56 796 4377
Час дзвінку 19:56 13.06.2024
Хочу звернутись до керівництва, чому колишні колектори мають роботу в кол-центрах банків? З таким зверхнім ставленням, погрозами до клієнтів — її місце точно не в банку, а десь поза цивілізацією.
Після цього дзвінка я негайно написала у чат банку, для вияснення ситуації. Я повністю описала всю ситуацію, та просила пояснень. Досвід спілкування з хамками — довів мене до сліз та істерики. На що мені повідомили, що навіжена працівниця, яка зі мною спілкувалась по телефону, передала такі дані «Відмова у знятті обмеження. у клієнта відсутні підтвердження, які запитували. Від повернення відмовився».
Нагадаю. Банк запитував у мене: скріншоти ордерів, скріншоти способів оплат на біржі (де видно, що прив’язана моя картка), рішення підтримки біржі щодо акаунтів контрагентів. ВСЕ ЦЕ БУЛО НАДАНО МНОЮ ДО ЧАТУ ПІДТРИМКИ, проте оця «жінка» окрім своїх погроз до юних дівчат нічого не змогла запам’ятати, і подивитись на листування.
У результаті, мене повторно відправили на «розслідування», та знову заявили термін 3 робочих дні. Тобто, через те, що неадекватні працівники наліво та направо «забраковують» докази клієнтів, у свою чергу клієнти повинні чекати необмежену кількість часу на перевірку, адже таке коло можна робити безліч.
Я вимагаю провести зі мною комунікацію з цього приводу, а саме, огидного відношення до клієнтів працівниками Банку, та бюрократією, яка може тягнутись дуже довго.
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову. Наданих Вами документів, на жаль, не достатньо для підтвердження проведених операцій.
Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.
Ми обов'язково перевіримо Вашу розмову з нашим Спеціалістом та всю інформацію по цій ситуації.