Заблокували рахунок після оформлення кредиту
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Так это при том что если откажут в обслуживании абанк свиснет 30% себе) эдакая комиссия за кредит
Відправила вам контакти своє, я ще зранку залишила скаргу на гарячій лінії за день так ніхто не зв’язався зі мною, дякую за «чудовий сервіс» АБанк !!!
- +
- 0
- natashaGra
- 31 мая 2024, 19:29
- #
Ну писать , что свяжутся они могут. А реально исправлять свои же ошибки или улучшать обслуживание никогда не спешат. А уж о звонках , которые не очень удобны клиентам в опред время можно тоже тома издавать. Но у банка похоже только договор по коммуникациям с бесплатными минутами, оттуда и неудобства. А на мнение клиентов банку плевать. Чтоб не сказать хуже
- +
- 0
- Сергій Ліберман
- 1 июня 2024, 20:58
- #
Скоро у этих ребят настанет время возмездия за пользование чужими средствами.
- +
- +6
- natashaGra
- 2 июня 2024, 6:15
- #
И это время все ближе. Таким промышляют изи, пивденный и вроде тас. Там банки поменьше. А здесь в суд решил поиграть средний по размерам банк
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Я одразу по відео чату подзвонила в банк відповідала на питання — не змогла тільки відповісти точну суму переказу (там було з копійками) менеджер запропонувала мені уточнити суму переказу і набрати знову.
Я так і зробила — відповів інший менеджер, знову задавав ті самі питання і не тільки, я почала з ним сваритися але на питання відповіла! Розмова була по відео тобто менеджер бачив з ким він розмовляє!
Після опитування менеджер фінмоніторингу повідомив що карта розблокована, я можу користуватися коштами!
Коли я спробувала це зробити карта виявилася заблокована!!! Тобто він просто образився і заблокував карту.
Я набрала гарячу лінію мені озвучили що потрібно чекати 3 дні щоб карту розблокували і допомогти мені не можуть.
Хочу зауважити що кошти мені потрібні саме готівкою, єдине що вони мені запропонували розраховуватися картою в магазині
Виходить так що я оформила кредит, плачу за нього % а користуватися не можу через ображеного менеджера
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.