Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заблокували рахунок після оформлення кредиту

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Lidiiasss 31 мая 2024, 13:49
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 91
31.05.2024 оформила кредит в абанку на суму більше 140к кошти зараховані на дебетову карту. Ці кошти мені потрібно було відправити чоловіку. 100к я без проблем відправила, коли відправляла 40к цей платіж заблокувало (я знала що так буде це нормально таким чином запобігають фінансовим махінаціям)
Я одразу по відео чату подзвонила в банк відповідала на питання — не змогла тільки відповісти точну суму переказу (там було з копійками) менеджер запропонувала мені уточнити суму переказу і набрати знову.
Я так і зробила — відповів інший менеджер, знову задавав ті самі питання і не тільки, я почала з ним сваритися але на питання відповіла! Розмова була по відео тобто менеджер бачив з ким він розмовляє!
Після опитування менеджер фінмоніторингу повідомив що карта розблокована, я можу користуватися коштами!
Коли я спробувала це зробити карта виявилася заблокована!!! Тобто він просто образився і заблокував карту.
Я набрала гарячу лінію мені озвучили що потрібно чекати 3 дні щоб карту розблокували і допомогти мені не можуть.
Хочу зауважити що кошти мені потрібні саме готівкою, єдине що вони мені запропонували розраховуватися картою в магазині

Виходить так що я оформила кредит, плачу за нього % а користуватися не можу через ображеного менеджера
абанк
Ответ банка
Гость 31 мая 2024, 15:25
Добрий день!

Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.

Комментарии - 5

+
+30
Pumbovik
Pumbovik
31 мая 2024, 18:18
#
Так это при том что если откажут в обслуживании абанк свиснет 30% себе) эдакая комиссия за кредит
+
0
Lidiiasss
Lidiiasss
31 мая 2024, 19:18
#
Відправила вам контакти своє, я ще зранку залишила скаргу на гарячій лінії за день так ніхто не зв’язався зі мною, дякую за «чудовий сервіс» АБанк !!!
+
0
natashaGra
natashaGra
31 мая 2024, 19:29
#
Ну писать , что свяжутся они могут. А реально исправлять свои же ошибки или улучшать обслуживание никогда не спешат. А уж о звонках , которые не очень удобны клиентам в опред время можно тоже тома издавать. Но у банка похоже только договор по коммуникациям с бесплатными минутами, оттуда и неудобства. А на мнение клиентов банку плевать. Чтоб не сказать хуже
+
0
Сергій Ліберман
Сергій Ліберман
1 июня 2024, 20:58
#
Скоро у этих ребят настанет время возмездия за пользование чужими средствами.
+
+6
natashaGra
natashaGra
2 июня 2024, 6:15
#
И это время все ближе. Таким промышляют изи, пивденный и вроде тас. Там банки поменьше. А здесь в суд решил поиграть средний по размерам банк
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Заблокували рахунок після оформлення кредиту