Не раджу для ФОП якщо плануєте отримання платежів по SEPA
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 13
Откройте свой Банк.) И за вами пойдут люди!.)
Смішно, про «приділяємо велику увагу кожному платежу». приділяєте таку увагу , що представник банку навіть не може перевірити що платіж відправлявся на рахунок ФОП, та дає абсолютно некомпетентну відповідь, з якої свідчить що платіж був відправлений на рахунок фізичної особи , замість ФОП, що не відповідає дійсності:
Добрий день.
Банком проаналізована Ваша відповідь та наданий документ.
Відповідно до абзацу третього пункту 24 розділу І Постанови Правління НБУ № 162 «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків», забороняється використовувати поточні, платіжні рахунки фізичних осіб для проведення операцій, пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності.
Переказ на суму 6757 евро буде повернуто відправнику, тому що проведення операцій, які мають ознаки підприємницької діяльності, порушує режим рахунку фізичної особи.
В зв’язку з чим, просимо Вас дотримуватися вимог законодавства і не використовувати особисті рахунки в Банку для підприємницької діяльності.
Рекомендуємо відкрити рахунок 2600 у відповідній валюті і здійснювати підприємницьку діяльність використовуючи відповідні рахунки.
У разі використання особистих рахунків (карток) для проведення операцій, пов’язаних з підприємницькою діяльністю — Банк буде змушений обмежити функціонування Ваших рахунків.
Добрий день.
Банком проаналізована Ваша відповідь та наданий документ.
Відповідно до абзацу третього пункту 24 розділу І Постанови Правління НБУ № 162 «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків», забороняється використовувати поточні, платіжні рахунки фізичних осіб для проведення операцій, пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності.
Переказ на суму 6757 евро буде повернуто відправнику, тому що проведення операцій, які мають ознаки підприємницької діяльності, порушує режим рахунку фізичної особи.
В зв’язку з чим, просимо Вас дотримуватися вимог законодавства і не використовувати особисті рахунки в Банку для підприємницької діяльності.
Рекомендуємо відкрити рахунок 2600 у відповідній валюті і здійснювати підприємницьку діяльність використовуючи відповідні рахунки.
У разі використання особистих рахунків (карток) для проведення операцій, пов’язаних з підприємницькою діяльністю — Банк буде змушений обмежити функціонування Ваших рахунків.
Коли платили наступного разу, гроші просто повернули назад без пояснень причин. Але, щось мені підказує, що причина така ж сама як і в повідомленні вище, оскільки гроші по SEPA реквізитам спочатку зараховуються на рахунок посередника Сlear Junction (де не має такого понятття як фізична особа підприємець), а вже потім на рахунок Абанку, то Абанк не бачить що це гроші на рахунок фізичної особи підприємця. Ну, а це вже некомпетентність банку, оскільки той же Моно банк с цим справляється на раз два.
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 28 мая 2024, 10:59
- #
Добрий день!
Детально перевірили інформацію щодо даної ситуації. Однією з причин повернення є здійснення переказу за реквізитами фізичної особи. Для уникнення повернення платежу рекомендуємо здійснювати перекази на реквізити ФОП.
Детально перевірили інформацію щодо даної ситуації. Однією з причин повернення є здійснення переказу за реквізитами фізичної особи. Для уникнення повернення платежу рекомендуємо здійснювати перекази на реквізити ФОП.
Ви і повідомлення вище не читаєте? Переказ буд здійснений за реквізитами ФОП, я можу надати докази цього , в мене є скріни реквізитів ФОП які наша людина отримала в Абанку, та підтверждення куди був здійснений платіж — готовий вам надати, якщо зв’яжитесь зі мною. Що ви там детально перевірили?))) Це сміх.
Вчора ваш представник зателефонував мені о 17.30 з проханням надати ІПН ФОПів кому ми здійснювали оплату, я запропонувал перетелефонувати через 30 хвилин, нікто так і не зателефонував. У чому ви там хотіти розібратися?)
Вчора ваш представник зателефонував мені о 17.30 з проханням надати ІПН ФОПів кому ми здійснювали оплату, я запропонувал перетелефонувати через 30 хвилин, нікто так і не зателефонував. У чому ви там хотіти розібратися?)
- +
- +20
- natashaGra
- 27 мая 2024, 21:45
- #
Этот банк вообще не компетентный и очень любит обвинять кого угодно из клиентов в своих проблемах. Проблемы таким образом не решаются. Наверное скоро банк вообще будет неплатежеспособным
Что ж резюмирую, Абанк со мной так и не связался. Хотя я готов был предоставить всю информацию по переводам, в том числе информацию о том, что переводы были сделаны на счета ФОП. Из чего можно сделать вывод, что разобраться в проблеме у банка цели и не было, звонок сотрудника поддержки был также для галочки, после звонка никто так и не перезвонил, спустя 3 дня, хотя договорились спустя 30 минут. Не советую никому иметь дело с этим банком, ощущение что поддержка отписывается чисто для «галочки». Ну, а наши 60+ ФОП и дальше продолжат получать деньги в других банках с адекватной поддержкой и отсутствием проблем с зачислением средств.
Банк повідомив про вирішення вашої проблеми. Підтвердіть статус заявки #78198.
Серйозно?) Яким чином проблема була вирішена? Банк навіть не намавсся її вирішити, та так і не зв’язався зі мною для уточнення деталей.
Серйозно?) Яким чином проблема була вирішена? Банк навіть не намавсся її вирішити, та так і не зв’язався зі мною для уточнення деталей.
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 4 июня 2024, 17:39
- #
Добрий день! Клієнтам отримувачам було надано відповідь. Додатково рекомендації було описано тут на сайті.
Клієнтам отримувачам ви повідомили, що гроші були відправлені на власні рахунки, але не на рахунки ФОП, що є неправдою — и я можу це легко спростувати, яле навіщо вам це, ви навіть не спробували зі мною зв’язатися. Тут надали таку ж саму некомпетентну відповідь як і онлайнд підтримка. Які ще рекомендації ми маєте на увазі? Ви навіть не спробували розібратись в ситуації, та не визнали проблему що ваші представники не можуть розрізнити рахунки ФОП та власні рахунки, якщо платіж проходить за реквізитами SEPA, та продовжували надавати абсолютно некомпетентну відповідь. В нас 60+ ФОПів з обігом 200 тисяч евро на місяць, и ми розглядали Абанк як альтернативу Моно, але ця ситуація, та реакція підтримки банку остаточно розставила всі крапки. Дякую, може в іншому житті.
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 17 июня 2024, 15:23
- #
Добрий день! Клієнтам отримувачам було надано відповідь. Додатково рекомендації було описано тут на сайті.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Дякуємо Вам за відгук. Нам шкода, що Ви зіткнулися з труднощами під час використання наших послуг для здійснення переказів SEPA. Хоча ми не можемо розголошувати конкретні деталі даних транзакцій через конфіденційність Клієнтів, хочемо підтвердити, що ми приділяємо велику увагу кожному платежу та докладаємо всіх зусиль для забезпечення його успішної обробки. Зворотній зв'язок, який Ви надали, має для нас велике значення, і ми обов'язково розглянемо Ваші зауваження, щоб вдосконалити наші послуги.