Зняття коштів без підтвердження
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
Это очень странно. А-Банк уже вернул нам всем, всё что у нас украл! Только с вами что-то происходит не понятное.))
- +
- 0
- natashaGra
- 13 мая 2024, 19:04
- #
Да, ниже отзывы с рассказами как просто возвращают деньги, а тут про полицию вспомнил. Что ж сразу деньги не вернули?
Подскажите как вернуть!?прям по пунктам опишите и сделаю!
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 14 мая 2024, 12:50
- #
Навіть якщо на хвилину уявити, що правда повертали — не підходить.
Там п2п між клієнтами А-банку і банк на межі закону вирішує ці ситуації з користувачами, що піддаються тиску.
В вашому випадку все пройшло за правилами платіжної системи. І якщо ви зможете довести, що підписку списали проти вашої волі (наприклад ви відмінили, а вони все одно списали або списали більше аніж очікувано) — ПС поверне гроші.
В разі, якщо ви просто не відминили підписку, а теперь шкода грошей — не спрацює, буде відмова.
Спробуйте звернутись на ресурс, який списав гроші. Якщо там не реальні скамери, а просто сталося непорозуміння і ви не користувалися послугами після неочікуваного списання, вони вірогідно підуть вам назустріч. Бо легальному бізнесу не треба колотнеча і гроші людблять тишу.
Ну і спілкуйтесь емейлом, в разі чого ці листи будуть доказом для процедури чарджбеку. Якщо ресурс не буде відповідати — це вже їм мінус та аргумент для ПС.
Там п2п між клієнтами А-банку і банк на межі закону вирішує ці ситуації з користувачами, що піддаються тиску.
В вашому випадку все пройшло за правилами платіжної системи. І якщо ви зможете довести, що підписку списали проти вашої волі (наприклад ви відмінили, а вони все одно списали або списали більше аніж очікувано) — ПС поверне гроші.
В разі, якщо ви просто не відминили підписку, а теперь шкода грошей — не спрацює, буде відмова.
Спробуйте звернутись на ресурс, який списав гроші. Якщо там не реальні скамери, а просто сталося непорозуміння і ви не користувалися послугами після неочікуваного списання, вони вірогідно підуть вам назустріч. Бо легальному бізнесу не треба колотнеча і гроші людблять тишу.
Ну і спілкуйтесь емейлом, в разі чого ці листи будуть доказом для процедури чарджбеку. Якщо ресурс не буде відповідати — це вже їм мінус та аргумент для ПС.
Я це розумію, що вже й зробив. Чому тоді при такому списанні коштів не було запросу на підтвердження?Коли купляю якусь дрібничку то зажди йде запрос на підтвердження…
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 15 мая 2024, 22:58
- #
Якщо підписка не перша, то далі воно автоматом списуватись може.
У додадутку в мене не було підписки, оператори порекомендували мені її там видалити але в мене її не було там. Я перевипустив карту. Якщо перевипустити картку то не повинні списуватись кошти я так розумію.Я дійсно не розумію чому так сталося й списали гроші.
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 16 мая 2024, 13:56
- #
Цікаво… Виглядає так, неначе це просто онлайн-покупка, а потім додаткове оффлайн списання. Це зовсім інший метод взаємодії.
Тут можна списати, поки взагалі рахунок існує.
Тут можна списати, поки взагалі рахунок існує.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
-Заявка опрацьована спеціалістом. Надано рекомендації: в жодному разі не розголошуйте дані картки та паролі входу в мобільний додаток.
Намагався зробити заявку в кібер поліцію на шахрайство й там потрібно знати рахунок на який кошти перевелись, в платіжці цього нема, у операторів відповідь:
-відсутня інформація
На всі мої питання зарах відсутня інформація. Сказали що банк робить усе щоб повернути кошти. Питаю що саме вже зробили відповідь:
-відсутня інформація щодо цього
Це як так
Вважаю це серйозне порушення безпеки банку коли знімаються кошти без підтвердження.
З метою безпеки коштів Клієнтів ми не радимо вказувати данні картки на підозрілих ресурсах. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки. На нашому сайті також можна ознайомитись із пам'яткою щодо використання банківських продуктів – https://a-bank.com.ua/security. Виконуючи всі Умови та правила Банку, а також вимоги безпеки Клієнти можуть бути впевнені в збереженні коштів на рахунку.
В цій ситуації бачимо що вже до цього виконувалась оплата на цьому ресурсі, який списав кошти повторно. Списання було проведено як підписка. Для повного відключення послуги, уточнення підстав та причин списання коштів та для можливості повернення коштів рекомендуємо Вам звернутися до ресурсу, який списав кошту на підписку. Додатково радимо звернутись до правоохоронних органів.
У зверненні до правоохоронних органів Ви можете описати детально всю ситуацію та надати посилання на ресурс, на якому оплата проводилась (назва ресурсу є також у виписці по картці).
Наш Банк буде радий сприянню у вирішенні цієї ситуації та надасть усі необхідні відповіді на офіційні запити з боку правоохоронних органів, які зможуть допомогти у поверненні коштів.