Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунку. Відмова від клієнта. Банк не повертає кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
bulaev20188 30 апреля 2024, 20:08
Мені прийшли кошти з моєї другої картки на а-банк, після чого банк заблокував можливість поповнювати та надсилати кошти до надання документів.

Банк з кожним разом вимагав і вимагав нові документи, спочатку це було: пояснити одну транзакцію останню, потім довести всі свої доходи після чого зажадав пояснити всі операції за 2 місяці, а в результаті попросив довести, що у мене є криптогаманець.

Після надання документів про депозити, облігації (допомогу ЗСУ), про всі транзакції з чеками та підтвердженням, про сплату податків з оплати послуг «з дизайну». А також про те, що в мене є зареєстрований 3 роки тому криптогаманець. Банк попри все просто вирішив відмовитися від мене як клієнта і зрештою заблокував усі кошти та картки.

Усі кошти збиралися і були в обороті депозитів в а-банку останні 2,5 роки. Після чого мене попросили заповнити заяву, щоб перевели кошти на інший рахунок. Термін переказу 3 дні. Пройшло більше 72 годин, за цей час 3 рази зв’язувався з операторами та консультантами а-банку, і чесно скажу, комунікація мене просто шокувала, почнемо з того, що виявилося, банк порушує закони та підтвержую це по затримці відправки коштів і на ходу придумує свої нові закони, А саме: як повідомив оператор банк може затримати переказ коштів на 1 місяць, коли запитуєш про порядок номер моєї заявки, оператор відповідає що у них немає номерів заявок, і все хаотично приймається і робиться. Всі аргументи банку «у нас затримки» на питання про приблизні терміни банк нічого не може від слова зовсім повідомити, оскільки як уточнювалося 3 рази весь процес хаотичний і банк просто намагається зробити якнайшвидше без конкретики. Досі кошти не були надіслані, моя заявка не оброблена, банк зовсім не йде на зустріч. На цей момент не рекомендую банк, хоча до цього зазначу для мене особисто це був один із найкращих та лояльних банків, які трималися за своїх клієнтів.
— І найголовніше зауваження, яке хочу зазначити, що коли просиш банку підтвердити будь-яких документів перевірку мене від регулятора, як каже банк, або про те, що я щось порушив, або про заявку на висновок, банк не надав жодного документа в рамках закону. а просто говорив «ми робимо все можливе» і «дані засекречені вони тільки у банку».
— І найголовніше зауваження, яке хочу зазначити, що коли просиш банк підтвердити будь-яких документів: перевірку мене від регулятора, як каже банк, або про те, що я щось порушив, або про заявку на висновок, банк не надав жодного документа в рамках закону. а просто говорив «ми робимо все можливе» і «дані засекречені вони тільки у банку».
абанк
Ответ банка
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банк може прийняти рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.

Просимо надати нам відповідь в особистому повідомлені, будемо раді розібратись у Вашій ситуації та допомогти.

Комментарии - 1

+
0
natashaGra
natashaGra
30 апреля 2024, 21:48
#
Документов не дадут, у меня и у моей знакомой сложилось ощущение, что операторы сами на свое усмотрение принимают решение. Никто их не контролирует. Очень сомневаюсь, что ваше замечание вообще будет прочитано представителем. Напишет как всегда про закон об оружии массового поражения и все. Скорее всего это только консультироваться с юристом и уже потом решать вопросы с банком
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.4 45.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.4 45.2
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Блокування рахунку. Відмова від клієнта. Банк не повертає кошти