Минфин - Курсы валют Украины

Установить

не виконання зобовʼязань та відсутність чіткої відповіді

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
nagar 26 апреля 2024, 12:30
25 квітня 2024 року надійшло повідомлення про досягнення ліміту поповнень та прохання відправити документи. Документи були відправлені швидко з моєї сторони. Далі стандартна відповідь очікуйте. Кошти на рахунку заблоковані. Вказаний регламент 1 день.
На сьогодні мені досі кажуть очікуйте, роблять все можливе, багато людей з подібними запитами все затримується.
Читаючи тут коментарі розумію, що реально багато і з вини самого банку.
Я не проти перевірки, будь ласка. Та нащо блокувати кошти на які я розраховую?
Компенсацій немає, вирішення немає, терміни не виконують. В жодному банку України не зутрічала такого бажання позбутись клієнтів та нажитись на їх грошах.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 апреля 2024, 14:06
Добрий день! Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Наразі Банк отримав від Вас документи та уточнення щодо них. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль, за результатом вирішення Вам надійде повідомлення від Банку.

Комментарии - 2

+
+15
nagar
nagar
26 апреля 2024, 17:42
#
Після написання відгуку тут про банк, через пару годин вони змогли відповідати по заявці і будь яке пояснення повторювалось знову запитами і закінчилось тим, що вони в односторонньому порядку розірвали зі мною співпрацю та заблокувати мене картку та рахунок, направивши шаблон на заяву про закриття рахунку
от тільки дивно — чого я вже повинна писати заяву, якщо Ви все заблокували і розірвали зі мною договір?
судячи з масовості одних і тих самих дій по відношенню до клієнтів та масовому блокуванню рахунків спадає на думку, що в банка проблеми
+
0
natashaGra
natashaGra
26 апреля 2024, 17:50
#
Не тільки вам приходять такі думки. Здається в банку зовсім не гарні діла
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / не виконання зобовʼязань та відсутність чіткої відповіді