Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахлива робота підтримки, блокування картки і погрози забрати 30% балансу

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Лілія Манойленко 12 апреля 2024, 10:05
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Героев Майдана, 22
А-банк — це просто нагрійший приклад роботи підтримки…
Мені заблокували картку і вимагали надати документи, що підтверджують мої операції, що було зроблено в найшвидші терміни. Написали, що документи прийняті і термін заявки 5 робочих днів. Коли ж я написала через тиждень, то мені вислали те саме скриптоване повідомлення про необхідність подачі документів і на моє резонне питання: «як так — все ж висилалося» вони просто відповіли, що необхідно вислати ще раз… І саме цікаве, що цей алгоритм повторювався вже 5 разів і кожен раз я висилала ці кляті документи! Це просто жах — таке враження, що банк просто «забуває» про надані документи одразу після завершення діалогу з підтримкою. Останній раз коли я вже вказала на їх некомпетентність — вони почали погрожувати, що при ненаданні документів закриють рахунок і заберуть 30% балансу — таке враження, що банк тільки на це і розраховує спеціально затягуючи час і не розглядаючи надані документи. Це просто найтрешовіший банк з яким я працювала і не раджу нікому з ним зв’язуватись!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 апреля 2024, 12:19
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, наданих документів було недостатньо для вирішення Вашого питання.
З Вами зв'яжуться наші співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
Полезный комментарий
Лілія Манойленко 12 апреля 2024, 16:25
Розблокували, дякую

Комментарии - 3

+
0
natashaGra
natashaGra
12 апреля 2024, 10:11
#
Скорее всего так и есть, уж очень много здесь таких случаев «склероза» со стороны службы поддержки. Делайте скрины
+
0
natashaGra
natashaGra
12 апреля 2024, 12:36
#
Абзац с подписью в анкете уже надоел. Любой договор можно и оспорить, и банковский тоже. Так что советуйтесь с юристом
+
0
Лілія Манойленко
Лілія Манойленко
12 апреля 2024, 16:25
#
Полезный комментарий
Розблокували, дякую
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Жахлива робота підтримки, блокування картки і погрози забрати 30% балансу