Залишав оцінку на 3 зірки, а її поміняли на 5
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- +15
- Michael Davydov
- 5 марта 2024, 18:11
- #
Добре, дякую за поясненя. Та все ж я писав вiдгук, а не заявку на вырiшення. Хоча i розумiю теперь чому так сталося.
То ж оцінка у 1 зірку повинна повернути середній бал банку, який я ставив.
То ж оцінка у 1 зірку повинна повернути середній бал банку, який я ставив.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
А-банк справді зв’язувався зі мною і питали деталі мого коментаря, уточнюючи, чи потрібна якась допомога, але допомога вже була не потрібна, саппорт все зробив. При цьому не згадували, що якщо я закриваю заявку, то оцінка змінюється з 3 на 5 і не питали, чи готовий я переглянути свою оцінку.
І оскільки змінити оцінку назад я не можу, залишаю оцінку в 1 зірку. (1+5)/2 = 3
Перепрошуємо, якщо у Вас виникли негативні емоції, стосовно описаної ситуації.
Інформацію, щодо підвищення оцінки у разі підтвердження вирішення питання, вказано у правилах сайту, а саме: «Якщо автор відгуку повідомляє, що банк вирішив проблему, до початкової оцінки відгуку додаються 2 бали.»