5 днів на очікування відеодзвінка.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Абанк заблокував картковий рахунок і почав вимагати щоб я зробив відеодзвінок в банк із мобільного застосунку банку. Таке вже траплялося і тоді питання вирішилось швидко: оператор попросив підтвердити мою останню видаткову операцію, тому що на неї спрацювали якісь тригери безпеки. Але цього разу зв’язатися в застосунку не вдалось (щось із зв’язком трапилось). Після невдалої спроби посилання на відеочат зникло і залишився тільки чат в Телеграм. Після спілкуванні в чаті вони «прийняли мою заявку на відеодзвінок» вже із банку мені, але час очікування цього дзвінка — 5 днів! Якщо я не відповім на чергову спробу зв’язку мені доведеться подавати ще одну заявку і очікувати інші 5 днів. Але я фізично не можу знаходитись поряд із телефоном весь цей час. Запропонував повернути посилання на дзвінок у застосунок, відповили, що це «наразі неможливо».
Ответ банка
Підтримка àбанку
2 февраля 2024, 19:36
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми будемо раді допомогти Вам, тому Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 3
Автор, вы не указали ГЛАВНОГО-что это была за операция на которую сработал «тригер безопасности» ?
Вы ж понимаете, что если эта операция подпадает под операции которые являются нарушениями , то банк поступил правильно?
Поэтому озвучьте , что это была за операция, что бы читатели могли объективно оценить ситуацию
Вы ж понимаете, что если эта операция подпадает под операции которые являются нарушениями , то банк поступил правильно?
Поэтому озвучьте , что это была за операция, что бы читатели могли объективно оценить ситуацию
Продовження історії. Після мого відгуку тут дзвінок стався наступного дня. Після цього представник АБанку тут, на Мінфіні, швиденько натиснув на кнопку «вирішено», хоча жодного «рішення» немає досі.
Отже, по відеозв'язку (саме по відео) мені повідомили мега-секретну інформацію, яку не можна довірити чатам: карта заблокована через скаргу контрагента, так само усно (!!!) мені повідомили дату, час і суму транзакції і більше нічого. Для розблокування карти я повинен був їм надати документи зі стороннього Сервісу, на якому відбулася операція, що оскаржується, які довели б її успішність. Крім того, я також повинен був надати відповідь від Сервісу щодо блокування облікового запису контрагента. Гаразд, всі докази успішності угоди були надані того ж дня. Крім того, було надано повне листування з підтримкою Сервісу, де вони так само підтвердили успішність угоди, проте процедуру блокування вони розпочати не можуть, оскільки, на відміну від АБанку, вони не блокують клієнтів по клацанню пальців. Їм потрібно щось більш офіційне, ніж мій переказ розмови з банком. Наприклад емейл від АБанку в якому буде вказано причину блокування та подробиці транзакції. Все це було відправлено до чату банку, а у відповідь — 5 днів тиші. Знову пишу в чат, у відповідь мені знову кажуть, що я маю заблокувати обліковий запис контрагента і надіслати підтвердження цього. Емейл із даними обіцяють прислати протягом 30 днів (!!!).
Отже, по відеозв'язку (саме по відео) мені повідомили мега-секретну інформацію, яку не можна довірити чатам: карта заблокована через скаргу контрагента, так само усно (!!!) мені повідомили дату, час і суму транзакції і більше нічого. Для розблокування карти я повинен був їм надати документи зі стороннього Сервісу, на якому відбулася операція, що оскаржується, які довели б її успішність. Крім того, я також повинен був надати відповідь від Сервісу щодо блокування облікового запису контрагента. Гаразд, всі докази успішності угоди були надані того ж дня. Крім того, було надано повне листування з підтримкою Сервісу, де вони так само підтвердили успішність угоди, проте процедуру блокування вони розпочати не можуть, оскільки, на відміну від АБанку, вони не блокують клієнтів по клацанню пальців. Їм потрібно щось більш офіційне, ніж мій переказ розмови з банком. Наприклад емейл від АБанку в якому буде вказано причину блокування та подробиці транзакції. Все це було відправлено до чату банку, а у відповідь — 5 днів тиші. Знову пишу в чат, у відповідь мені знову кажуть, що я маю заблокувати обліковий запис контрагента і надіслати підтвердження цього. Емейл із даними обіцяють прислати протягом 30 днів (!!!).
Отже, у результаті:
1. Скамеру достатньо лише звернення до банку без доказів для блокування моєї карти.
2. Мені, для розблокування потрібно надати купу доказів при цьому, щоб їх все зібрати мені ще потрібен емейл від банку, який мені пропонують почекати протягом місяця.
1. Скамеру достатньо лише звернення до банку без доказів для блокування моєї карти.
2. Мені, для розблокування потрібно надати купу доказів при цьому, щоб їх все зібрати мені ще потрібен емейл від банку, який мені пропонують почекати протягом місяця.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |